piątek, 3 marca 2017

Yogi Tea-herbata Women's Energy

Cześć!
Od dawna,za sprawą Mai z kanału na Youtubie Mayathebee chciałam spróbować zachwalanych herbatek Yogi,
Miałam jednak problem,bo nie wiedziałam gdzie je kupić?
Z  pomocą przyjszedł mi sklep ze zdrową żywnością w moim nędznym Lublinie i tak oto jestem w posiadaniu 2 rodzajów tej herbaty.Dzisiaj przybliżę Wam pierwszy z nich.
 Jedni uwielbiają herbatki Yogi,inni nienawidzą.Jest to za sprawą....magicznej lukrecji,która ma swój specyficzny posmaczek.Czy mi on przypadł do gustu?
 W składzie,,kobiecej energii,,(ach te feministyczne hasła,jestem jak najbardziej za! XD)
Znajdziemy m.in.hibiskus,naszą kochaną lukrecję,liście maliny,miętę pieprzową,pierz czarny,cynamon,imbir,kardamon i goździki.
 Każda saszetka herbatki jest oddzielnie zapakowana,ale jej zapach i tak z łatwością przelatuje i oplata całe pudełko-jest to wyraźnie kwaśna i świeżutka woń malin....
Dodam jeszcze,że przy każdej torebeczce na karteczce z tyłu napisane jest jakieś motto :D
 Zaparzałam herbatę 7 minut w moim ulubionym,minionkowym kubku,po czym wyjęłam pampersa,lekko ostudziłam i spróbowałam nie mogąc się doczekać.
Najpierw poczułam kwaskowatego hibiskusa,po chwili coś zapiekło i zaszczypało mnie w język...goździki?cynamon?Jakieś przyprawy korzenne :D
Nie wiem czemu,poczułam też...pieprz....
 Po chwili zadziwiające pieczenie w język stało się przyjemne,kubki smakowe i gardło przyzwyczaiły się momentalnie.Mogę porównać to do efektu ,,herbatki z korzeniem świeżego imbiru,, ;)
 Bardzo smaczna herbata,ale...ale podkręciłabym w niej kwaskowość.W końcu to hibiskus powinien grać pierwsze skrzypce,a został totalnie stłumiony przez przyprawy.Cena nie równa się smakowi-uważam,że to za drogo akurat za ten wariant Yogi Tea
Ocena:5-/6
gdzie kupiłam:eko sklepik w Lublinie
cena:16,90 zł

15 komentarzy:

  1. Herbaty piję rzadko... bardzo rzadko a za tymi z hibiskusem nigdy nie przepadałam... nic nie poradzę, że mi nie smakują :P Tak szczerze to nie wiem co mam sądzić o tej herbatce. Mogłabym spróbować - nie zaszkodziłoby, ale nie nastawiałabym się na to, że mnie zachwyci lub, ze od razu ją znienawidzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kubek dziękuje za uwagę ;D No ja rozumiem,akurat ja hibiskusa lubię ,wiec to dobra herbata dla mnie ;)

      Usuń
    2. Kubek dziękuje? Nie ma za co :D

      Nawet w herbacie malinowej jest hibiskus... chyba do każdej owocowej go dodają ;P

      Usuń
    3. Nie w każdej ;) Sa w Lidlu chyba jagodowe z malinami bez hibiskusa,i na tygodniu DeLuxe taka pyszna herbata brzoskwiniowo-ananasowa która smakuje jak ciepłe Nestea XD

      Usuń
    4. Będę musiała popatrzeć :) Tato lubi owocowe herbatki - przy okazji ja spróbuje :) Dziękuję za informację :) ♥

      Usuń
  2. Po opisie wnioskuję, że to nie moje smaki. Nie przepadam za herbatami z przyprawami (np. większość firmy pukka je posiada, przez co średnio mi smakują), ale na pewno spośród herbat firmy coś dla siebie bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,bo każdy lubi co innego :) Pukka akurat nigdy nie próbowałam,ale jak będę miała okazje to zobaczę czy jest w moim guście ;)

      Usuń
  3. Nie lubie hibiskusa w herbatach :( Wlasnie przez ten kwasek. Nie lubie takze nachalnych przypraw korzennych i pikanterii, wiec ewidentnie nie w moim guscie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak można nie lubić hibiskusa? XD No nie ważne,każdy ma inny gust ;) A jakie herbaty lubisz? :D

      Usuń
  4. akurat z lukrecją bym nie wzięła, ale hibiskus jak najbardziej lubię :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We wszystkich Yogi jest lukrecja niestety :c

      Usuń
  5. Tej nie piłyśmy ale czekoladową mają całkiem fajną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekoladowej sie tez recenzja pojawi :D

      Usuń
  6. Recenzji herbaty to ja jeszcze nie widziałam! :P Mogłaby mi w sumie zasmakować, ale chyba jednak ze względu na cenę bym się nie skusiła :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)