środa, 15 marca 2017

TAG 50 pytań do mnie-czyli co chcecie o mnie jeszcze wiedzieć ;)

Wróćmy do pozytywnych postów i dowiedzmy się ciut o...Elsie ;) 



1.Rzecz, bez której nie możesz wyjść z domu ?
Chyba telefon.I butelka wody.


2.Ulubiony sklep z ciuchami ?
Cropp  i New Yorker ;) Zawsze trafia w mój styl.


3.Czy lubisz pływać ?
Raczej lubię,aczkolwiek wolę inne sporty,jak np.koszykówka ;)


4.Masz jakieś fobie ?
Chyba nie,ale jak obejrzę horror to potem kilka dni dostaję schizy >.<


5.Pijesz kawę ?
Czasami,ale tylko taką z mlekiem i dodatkami,słodką :)


6.Co robiłeś o 24:00 ?
Spałam Xd


7.Czy w odległości 3 metrów od Ciebie jest coś różowego ?
Tak,mój polar.


8.Często piszesz smsy ?
Nie ,wolę kontaktowąć się przez messengera lub Snapa :D


9.Czytasz książki ?
Tak,uwielbiam książki <333 Nawet był kiedyś post o moich ulubionych książkach(klik)


10. Masz duży pokój ? 
Nieee ,malutki XD Szafa,łóżko małżeńskie ,biurko i niewielki kawałeczek na fotel przy biurku-takie mikropomieszczenie,aczkolwiek przytulne.


11. Kiedy masz urodziny ?
14 pażdziernika


12. Jakich piosenek słuchasz ?
To co mi wpadnie w ucho-najczęściej pop lub rap kobiecy,np.Iggy Azalea,Becky G,Nicki Minaj czy CL. 
13. O której chodzisz spać ?
Zazwyczaj koło 22.00.-22.30


14. Malujesz paznokcie ?
Przez całe życie nie malowałam,tylko obgryzałam XD Od 3 miesięcy natomiast robię sobie hybrydy,które nie ukrywam,że pomagają-paznokcie mi odrastają,wzmocniły się,a ja ich mimowolnie nie obgryzam ;)


15. Twoje największe marzenie ?
Mam kilka-żeby dostać się na medycynę i zostać neurochirurgiem,żeby zamieszkać w Nowej Zelandii i zwiedzić te miejsca,które mnie interesują.


16. Co lubisz robić ?
Uwielbiam gotować i piec,czytać książki,uczyć się języków obcych i biologii.


17.Jesteś leniem ?
 Raczej nie ;) 

18. Czego sie boisz ?
.Pająków ,blee 

19. Umiesz śpiewać ?
Nie chcę wyjść na narcyza,ale uważam,że śpiewam nie najgorzej,Choć do występowania daleko mi brakuje ;) 
 20. Zjadłabyś cytrynę ?
Wypiłabym wodę z jej sokiem! :D


21. Facebook vs Twitter ?
Facebook,nawet nie mam Twittera XD


22. Trzy ulubione strony internetowe ?
Ciężki wybór...

Chyba blog Oli Healthy cottage

I muszę wyróżnić jeszcze Candy Pandas :D
Oraz blog Eryka Ervegan :)

23. Ulubiona piosenka ?
Chyba nadal Clean Bandit ft.Jess Glyne ,,Rather Be,,


24. Dużo śpisz ?
Nie!Wolę się nie wyspać,ale nie tracić dnia niż spać dłużej!W ogóle mam taki zegar biologiczny w głowie,że budzę się o określonych stałych godzinach bez budzika!Jest to od 5,30 do 6.00 rano XD


  25. Oglądasz mecze ? Jakie ?
Zazwyczaj ręczną albo nożną jak gra Barcelona ;)


26. Ulubiony sportowiec ?
Mogłabym powiedzieć,że Neymar z Barcelony,ale na równi z bramkarką Weroniką Gawlik z MKS'u Lublin i Aliną Wojtas.


27. Masz jakieś hobby ?
To samo co z tym co lubię robić ;)


28. Jesteś lubiany w swojej klasie ?
Pytanie nie do mnie,a do klasy XD

29.Masz skejpa ?
A mam ;)


30.Co lubisz pić?
Wodę,koktajle i sok ananasowy 100%


31.Ulubiony owoc ?
Chyba malina...ale kocham ją z mango,jabłkiem,borówką i ananasem...cięzki wybór ;)


32. Czego nie lubisz w ludziach ?
Kłamliwości,wredności i oceniania z góry innych.


33.Zbierasz coś ?
Znaczki ;)


34. Ilu masz znajomych na facebook`u ?
Dużo,nawet nie pamiętam


35.Lubisz jak robi Ci sie zdjęcia ?
Zależy jak wyjdę,to chyba oczywiste ;)


36. Masz jakieś przezwisko/ksywę ?
Zuzu :)


37.Masz rodzeństwo ?
-------


38.Lubisz chodzić do szkoły ?
Nieeeee ;p


39. Malujesz się  ?
Tak,maluję rzęsy  tylko :)


40. Rozpuszczone czy spięte włosy ?
Rozpuszczone :)


41.Kolor ścian w pokoju ?
Zielony i żółty,ale niedługo maluję na miętowe i kremowe :D


42.Co najczęściej oglądasz na yt ?
Foodbooki,vlogi i ,,what I eat a day,,


 43.Jesteś wolna ?
Jeżeli chodzi o status matrymonialny to tak (kandydaci,zgłaszać się XD)


44.Jakie masz teraz włączone strony ?
swojego bloga na kilku stronach XD


45.Jaki jest ostatni sms wysłany przez Ciebie?
,,dobrze,, chyba do mamy XD


46.Jakie jest twoje ostatnie połączenie ?
Czyli?Nie wiem o co chodzi w tym pytaniu XD


47. Jaki kolor masz koszulki na sobie ?
Biały,koszulka sportowa oddychająca z PKO BP


48. Co robiłeś wczoraj o tej godzinie ?
Uczyłam się ;)

49. Najgorszy przedmiot w szkole ?
Dla mnie zdecydowanie historia!Ale ci....


 50. Ile w dzień pracy zajmuje Ci się wyszykowanie ?
Ze śniadaniem to zazwyczaj godzinę ;)


I to tyle :D Jak chcecie możecie mi zadawać pytania z komentarzach,z chęcią odpowiem na nie w następnym takim poście :D 

24 komentarze:

  1. Świetny tag. Fajnie, że na niego odpowiedziałaś :) Nie spodziewałam się tak dużego wyróżnienia - zawstydziłam się... jest mi bardzo miło ;) Z całego serca dziękuję ♥ Ja również bardzo lubię Twojego bloga - z niecierpliwością wyczekuję kolejnych postów :)

    Moja mama kiedyś zbierała znaczki. Mówiła, ze miała całe serie - niestety z dwóch klaserów został jeden malutki, ten większy, gdzie znaczków było najwięcej, zaginął :( Szkoda.. pamiętam, że jak jeździłam do Dziadków uwielbiałam je przegladać. teraz z przyjemnością oglądam ten mały, który jest u nas w domu - są tam śliczne, stare znaczki (miedzy innymi z Rumcajsem i innymi "starymi" bajkami"). Masz już sporą kolekcję znaczków? ;) Ja zbieram kartki i widokówki :)


    PS Ja również nie lubię długo spać :P Wstajemy o tych samych godzinach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam trochę-po dwa trzy z kraju w którym byłam i takie zestawy z kotami,ptakami itp :) Ze 2 klasery

      Usuń
    2. To pięknie :) Widzę, ze kolekcja się rozszerza. Z pewnością masz tam przepiękne "okazy" ;)
      Obie uwielbiamy też czytać i chodzimy spać o podobnych godzinach :D I masz rację... szkoda tracić czas na spanie, skoro można zrobić tyle świetlnych rzeczy :) Szkoda dnia, który jest piękny ;)

      Życzę Ci aby wszystkie Twoje marzenia się spełniły :) ♥

      Usuń
  2. super post odpowiem Ci też na większość :D :) ja notorycznie zapominam telefonu z domu, wode mam zawsze, kiedyś kupowałam tylko w croppie i new yorkerze, ze sportów też najbardziej lubię koszykówkę, horryry uwielbiam, kawę uwielbiam w każdej postaci i piję po 2-3 dziennie :) Pudrowego rózu u mnie pod sostatkiem :D książki to moje drugie życie, zamiast pokoju mam mieszkanie :D o Nowej Zelandi również marzę, zycze Ci abyś dostała się na medycynę, uwielbiam sok ananasowy! co do owoców to mam ten sam problem :D ale chyba nektaryna, ananas i truskawka. też kiedyś zbierałam znaczki, mam 3 klasery :) Historię uwielbiam :D polski i biologię też(między innymi te zdawałam na rozszerzeniu) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ze dużo mamy podobnego! :D ale tez różnice-No kawa gorzka nie dla mnie,tak jak horrory XD

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za wyróżnienie mojego bloga :))
    Ja także bez telefonu nie wyjdę z domu - jak zapomnę (co rzadko mi się nie zdarza i tylko w drodze do pobliskiego sklepu), to czuję straszny dyskomfort :D
    Jak piję kawę, to także tylko słodką - nie dojrzałam jeszcze do doceniania smaku naturalnej, ciemnej kawy.
    Ja smsy piszę często, w sumie cały dzień, a z niektórymi komunikuję się przez vibera oraz wiadomości na insta - zdecydowanie wolę pisać niż rozmawiać przez telefon ;)
    Myślę intensywnie nad hybrydami, bo dotychczas paznokcie maluję (raz w tygodniu) i są bardzo styrane życiem - kilka dni temu obierałam pistacje, to mi się jeszcze bardziej porozdwajały :D Jak używam lakierów essie, to jeszcze nie jest tak źle, ale jak pomaluję innym, to mogę potem ściągnąć kolor razem z płytką :P
    Chciałabym tak rano wstawać sama z siebie :) Muszę nastawiać budzik, bo nawet w wolny dzień szkoda mi dnia :) Ale też chodzę sporo później spać (między 23.30 a 1), a wstaję między 5 a 8 w zależności od dnia.
    Też nigdy nie lubiłam historii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę ze dużo mamy podobnego!
      Mi hybrydy bardzo pomogły,mam nowe od wczroaj,co mozesz jeszcze zobaczyć na InstaSnapie ;)
      Esse sa podobno bardzo drogie,ale dobre ;) A pistacje tez sie boje obierać ze zgledu na paznokcie XD

      Usuń
    2. Widziałam, są śliczne :)
      Essie faktycznie są drogawe, ale można upolować na promce, poza tym wolę mieć mniej lepszych lakierów, niż całą szufladę tańszych, co niszczą mi paznokcie :) Ale jeśli i Ty polecasz hybrydy, to może spróbuję. Moja kuzynka mnie ostatnio zniechęciła, bo jej po 3 razie się bardzo płytki popsuły, ale od innych raczej słyszę same pozytywy i najlepiej będzie spróbować samemu :)

      Usuń
  4. Oooo, dzięki za wyróżnienie w ulubionych stronach internetowych <3
    Jeśli chodzi o spanie, to ja śpię o wieeele dłużej, ale każdy potrzebuje inaczej :D Ja zasypiam koło 20-21, a wstaję 5.30-6 - bez budzika :) Jak chodzę spać nieregularnie, to potem ciężko mi usnąć o rozsądnej godzinie, a tak 7,5-9 h snu potrzebuję.
    I oprócz chusteczek, nie wyjdę z domu bez wody do picia! A jak wychodzę na dłużej, to muszę mieć awaryjne pudełeczko z orzechami i kawałkiem raw batona - no muszę i koniec, jakkolwiek to jest dziwnie :P

    Jeśli chodzi o neurochirurgię, to liczyłam, że skorzystam z Twoich usług, ale jak to taka specjalizacja, to wolę jednak nie mieć takich chorób :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę :D
      Bez wody to i ja z domu nie wychodzę,zapomniałam dodać! :D
      Tak,to specjalizacja,ale ogólnie zawsze mogę ci pomoc,bo po znajomosci albo skierować z pierwszeństwem do jakiegoś mojego kolegi dobrego lekarza ;)

      Usuń
    2. Ola, nie wiem czy byłabym w stanie usnąć koło 20 - 21 nawet gdybym miała taką możliwość, chyba nie :) I w sumie to ciekawa jestem, jak to jest być tak wyspanym i widzę teraz jeszcze bardziej, jakie ja muszę mieć deficyty snu :/

      Usuń
    3. Miałam napisać "Jakbyś wstała koło 5 rano, to byś usnęła", ale sobie uświadomiłam, że tak rano właśnie wstajesz :D Hm, to kwestia przyzwyczajenia organizmu. Koło 20 czuję się już senna, ziewam i odpływam, nie jestem w stanie nawet słuchać muzyki, bo mi "brzęczy", a nie się na niej skupiam xD Ale wiadomo, są dni, kiedy usypiam trochę później, bo mam takie skołatane myśli :D Ja wiem, że muszę się wyspać, bo jak jestem niewyspana, to po prostu źle mi się funkcjonuje, więc staram się o to mocno zadbać. No i trzeba być mocno zorganizowanym, żeby się ze wszystkim wyrobić :P

      Usuń
  5. Cropp i New Yorker <3 Uwielbiamy tam robić zakupy :D Jeszcze Stradivarious jest super ;)
    My o 24:00 pewnie jakieś serial koreański oglądałyśmy xD
    Haha też mamy różowe polary :P
    Piąteczka z CL <3
    Trzymamy kciuki za Twoje marzenie :*
    Dziękujemy za wyróżnienie :*************
    Jej my uwielbiamy spać xD Nasz zegar jest popsuty :P
    My za to nienawidzimy zdjęć :/ Naszym zdaniem nigdy ładnie nie wyjdziemy xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo podobieństw ,ale trochę różnic :D

      Usuń
  6. Szkoda, że usunęłaś poprzedni post, bo wczoraj wieczorem dopiero udało nam się go na spokojnie przeczytać.
    Kochana nasza Księżniczko, każdy przechodził w swoim życiu ciężkie chwile przejawiające się w różny sposób. Ważne jest, że potrafisz na to wszystko teraz spojrzeć trzeźwo i jasno. Oczywiście takie wahania wagi nie są dobre dla organizmu, więc teraz musisz dać mu się zaadoptować na spokojnie do nowej sytuacji a zobaczysz, że kiedy w końcu wróci miesiączka to będziesz się ogromnie cieszyć :) A nastąpi to na pewno tylko teraz musisz mieć dużo wsparcia wśród najbliższych aby nie dopadła Cię chandra i znów wszystko zaczęło się od początku. Jednak wierzymy, że Tobie się to uda, bo jesteś bardzo mądrą dziewczyną, która potrafi uczyć się na błędach i wyciągać wnioski :*

    Tą wiadomość jak przeczytasz możesz spokojnie usunąć :* Chciałyśmy tylko abyś poznała nasze zdanie i dużo miłości jaką Ci przesyłamy :**********

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,nie będę tego usuwać,spokojnie :)
      Ale bardzi wam dziękuje,ja tez wierze ze wszystko powróci i będzie dobrze....wiem ze to niezdrowe,mam juz tyle z tym problemów,Eh....ale będzie lepiej,dziękuje <33

      Usuń
  7. Nie przeczytałam poprzedniego postu, kurczę, ostatnio znów nie używałam komputera. Ale pamiętaj, że cokolwiek by się działo, to możesz do mnie pisać :)
    A takie tagi uwielbiam, bo można bardzo wiele dowiedzieć się o drugiej osobie. Mamy sporo rzeczy wspólnych, ale też zupełnie różnych :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele nas łączy, ale są rzeczy, które nas dzielą, ale mimo to zawsze będziemy najlepszymi przyjaciółkami:*:*:*
    A klasa Ciebie lubi;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie >.< Pewnie dużo osób mi zazdrości ze sie dobrze uczę ,a wiesz jak to jest z zazdrością ;)

      Usuń
    2. W sumie ludzie z zazdrości różne głupie rzeczy robią;)

      Usuń
  9. Telefon - rzecz obowiązkowa do nie zapomnienia. xD
    Ja tam uwielbiam horrory.
    Cropp'a za bardzo już nie lubię, New Yorker jest fajny. W tym pierwszym zrobili promocję (tylko) na -20% z wyjątkiem rzeczy, które chciałam kupić. -,-" Wyobraź sobie moją złość w salonie, przez co musiałam czekać dłużej na busa. Zmęczona. Po maturach.
    A nagrywałas się jak śpiewasz? Smutne, że słyszymy siebie inaczej.
    Wolisz się nie wyspać? :O Jestem w szoku. Nie potrafię... jak Ty wtedy normalnie funkcjonujesz tak kilka dni pod rząd bez odpowiedniej, wystarczającej dawki snu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eh,No ja cie rozumiem z tym Croppem....przykro mi,masz prawo mieć do niego awersje teraz :/
      Ne nagrywałam jak śpiewam,ale Mysle ze to mogłoby byc ciekawe XD
      Wiesz....ja nie odczuwam tego ,,nie wyspania,, ;) Uważam ze życie jest tak krótkie,ze nie ma co tracić czasu...a zmęczona sie nigdy nie czuje,bo mój organizm zawsze budzi sie przed 6 rano XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)