piątek, 17 marca 2017

Przygotowania do kolejnej wycieczki i krótka przerwa.

Coś częściej są teraz zarządzane przerwy,ale mam powody.

Po pierwsze,dzisiaj po południu lecę na kolejną wycieczkę-do wtorku  będę się wygrzewała w słonecznych ATENACH :D
Liczcie na relację z podróży :**

Na tej wycieczce spróbuję poszukać nowych inspiracji i pomysłów na nowe posty.
Bo wiecie,,lepiej zgasnąć niż się wypalić,, a akurat nowe posty przychodzą mi teraz z jakimś trudem...
Znalezione obrazy dla zapytania ateny

Żegnam Was na ten tydzień i czekajcie na nowy post 27 marca :D

27 komentarzy:

  1. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę :) Wierzę, ze to bedzie cudowny wyjazd pełen wrażeń, emocji, cudownych wspomnień ;) Życzę Ci abyś spędziła go jak najlepiej, zapomniała o swoich problemach, troskach.... aby po powrocie przyszły rozwiązania i odpowiedzi na nurtujące Ciebie pytania a Ty była pełna energii i jeszcze bardziej promieniała ;) Wypoczywaj, wygrzewaj się na słonku, zwiedzaj.... korzystaj z każdej chwili tam spędzonej:) Udanego i wspaniałego wyjazdu :) ♥

    Uściski i buziaczki :*♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Oooo. Uwielbiam Ateny! Regeneruj się, odpocznij i podładuj baterie. Udanego wypadu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylas? :) Bardzo sie ciesze i dzikeuje

      Usuń
    2. Byłam, byłam :) Na obozie na Riwierze Olimpijskiej. Mieliśmy też wycieczkę do Aten. Byłam na Akropolu, w centrum przy zmianie warty przy parlamencie chyba (która jest zarąbista - musisz zobaczyć! dawno się tak nie uśmiałam, hahaha) :D i już nie pamiętam, gdzie - ale mam zdjęcia :P

      Usuń
  3. Życzę Ci zatem udanego wyjazdu, pełnego pozytywnych przygód :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty masz fajnie!!!!!! Ale zasłużyłaś sobie w 100% szczególnie tą olimpiadą :D Udanego i bezpiecznego wypoczynku :D Rób duuuużo fotek jedzenia, bo chcemy zobaczyć czym tam się ludzie żywią :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez jestem tego bardzo ciekawa,a dzisiaj w nocy cieżko mi było coś zobaczyć ;)

      Usuń
  5. Udanej wycieczki kochana:D baw się dobrze <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę udanej wycieczki! Nie mogę się doczekać relacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę Ci udanej wycieczki! Odpocznij, zrelaksuj się, naciesz wyjazdem <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolekcjonuj chwile :)

    https://www.youtube.com/watch?v=YP_fUo9a_mg

    OdpowiedzUsuń
  9. Po lekturze jednego z Twoich nowszych długich postów pozwolisz, że życzę Ci udanej wycieczki, podczas której uda Ci się załapać równowagę. W końcu Ateny, antyczne klimaty muszę temu sprzyjać. Spokoju i inspiracji w takim razie (a nam, czytelnikom, życzę ciekawych postów z tejże wyprawy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo,dziękuje ze przeczytałaś tez poniedziałkowy post <333

      Usuń
  10. Ja też czekam na relację. ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)