środa, 1 marca 2017

GJ Gacjana-chałwa lniana sezamowa

Cześć!
Nie tak dawno przyszła do mnie paczka z 2 smakami chałwy lnianej od firmy Gacjana.Są to warianty sezamowa i cynamonowa.Dzisiaj przybliżę Wam tę pierwszą z nich :D
 Zacznijmy w ogóle,co to za firma Gacjana?(klik w nazwę do linku :D)
 Gacjana zajmuje się przetwórstwem lnu, z którego produkuje olej lniany (tłoczony na zimno oraz rafinowany), lecz także wspomniane chałwy lniane. Przedsiębiorstwo nawiązało współpracę z rolnikiem z Dolnego Śląska, uprawiającym len i stworzyło zupełnie unikalny produkt, który został doceniony w konkursie "Europa na Widelcu" oraz wielokrotnie nagrodzony. Od 2016 roku cieszy się certyfikatem "Dziedzictwo Kulinarne Dolnego Śląska".  Użyty surowiec jest najwyższej jakości, dzięki czemu mamy pewność, że wszystkie prozdrowotne składniki zostały zachowane. Wszystko wykonywane jest ręcznie, a właściciele dbają nie tylko o higienę, lecz także o świeżość produktów, skracając czas dostaw i wytworzenia, co gwarantuje najlepszy smak.:D 
Czy nie brzmi to pysznie i zdrowo? :D
 Obydwa warianty przyszły do mnie ładnie zapakowane.W środku papierowego ,fajnego opakowania znajdziemy plastikowy koszyczek z kostkami chałwy :D
Po wyjęciu z opakowania dostrzegamy jasnożółte,apetycznie wyglądające kosteczki z różowymi drobinkami suszonej żurawiny,której jestem fanką :D
Pierwsze co do mnie dotarło to lepkość -taka tłuściutkość,jaka jest w prawdziwej chałwie.
Kosteczki pachną jak najprwadziwsza chałwa-słodko,palonym sezamem.
 W buzi chałwa jest sypka,lekko gorzka...to naprawdę prawdziwa,nie byle jaka chałwa <33
Dobra i miękkaa...
 Oczywiście nie muszę tutaj mówić też o jej wartościach odżywczych,których również jest niemało ;) Dam jej z przyjemnością mocną 5 :)
 Ocena:5/6
Dostępność: sklepy ze zdrową żywnością
Cena: 7 zł
Inne warianty smakowe: czarna, cynamonowa, kokosowa, lniana, cytrynowa, słonecznikowa bez orzechów,orzechowa i żurawinowa

18 komentarzy:

  1. Gratuluję współpracy :) Mimo iż nie lubię chałwy tej bym spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obydwie chałwy prezentują się smakowicie i na pewno smakują ciekawie :)
    Chyba gdybym miała wybierać jedną, padło by na sezamową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I niestety nie mogę skomentować poprzedniej notki - ilekroć próbuję internet mi się zawiesza, więc napisze tutaj, że spośród ulubieńców najbardziej podoba mi się Ciacho i omlet :))

    I jeszcze raz gratuluję olimpiady :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wiesz,mi tez sie tamto zawiesza,nie wiem o co chodzi z tym :/
      Dziękuje :D

      Usuń
  4. O, widzę, że Ci się udało :D Gratuluję współpracy!

    Tej sezamowej nie jadłam, ale uwielbiam te ziarenka, więc na pewno by mi smakowała <3 Orzechowa i żurawinowa mnie nie zawiodły, więc te na pewno są wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :D
      Mysle ze by ci smakowały :D

      Usuń
  5. Uwielbiamy! Uwielbiamy je wszystkie <3 Pysznie rozpuszczają się w buzi :) U nas recenzja w przyszłym tygodniu serii dla dzieci czyli z czekoladą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłam z tej firmy kilka smaków, na pewno cynamonową, żurawinową i bodajże orzechową :) Konsystencji ani smaku według mnie chałwowej nie ma, co nie zmienia faktu, że jest przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tamte maja zupełnie inne konsystencje,ale ro dowiesz sie przy cynamonowej recenzji ;) Ta sezamową jest bardzo chałwowa,co chyba oddają zdjęcia ;)

      Usuń
  7. mam podobną paczuszkę, która czeka na przetestowanie :) Ciekawe jak mi posmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem bardzo ciekawa ich smaku. Lubię chałwę, ale nie jadłam żadnej poza klasyczną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chałwa klasyczna też jest pyszna,ale urozmaicać można i warto ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)