środa, 29 marca 2017

GJ Gacjana-chałwa lniana kokosowa


Cześć!

Ostatnio do mojego mieszkania zawitała nowa porcja pyszności i zdrowia w jednym,czyli chałwy lniane.Recenzje cynamonowej i sezamowej możecie przeczytać klikając w ich nazwy: sezamowa i cynamonowa . :D Zapraszam do recenzji:
Firmy Gacjana chyba nie muszę Wam już przedstawiać-jeżeli jesteście zainteresowani ich innymi wariantami produktów lub poprostu samą firmą,zapraszam na ich stronę internetową( link w nazwie ;)) 
Na początku porozmawiajmy o walorach i wartościach odżywczych tych chałw,o których wcześniej nie zdawałam sobie sprawy:
 -chałwa lniana firmy GJ-Gacjana jest produktem ,,surowym,, nie poddanym obróbce cieplnej ,a jak wiadomo dzięki temu składniki w niej użyte zachowują swoje właściwości ;) 
-słodycze te są wykonywane ręcznie
-jest to zdrowa,smaczna i wartościowa przekąska,dostarcza kwasów omega3,witamin i flawoniodów
-jest produktem bezglutenowym i bezmlecznym

Na pierwszy ogień wybrałam chałwę kokosową,gdyż najbardziej mnie zaciekawiła i ,jak wiecie,jestem fanką kokosa ;) 
 Nienachalne,ale ciekawe opakowania to coś co zdecydowanie lubię.Po otworzeniu naszym oczom ukazuje się pudełeczko z 8 kostkami mocnoróżowej chałwy.
W konsystencji produkt okazał się lepki,a jednocześnie pod naciskiem palców łatwo się rozpada-domyślacie się zapewne,że musiałam delikatnie wyjmować te kostki ;))
 Zbliżyłam nos i poczułam śliczny zapach,który już gdzieś czułam.Po chwili uświadomiłam sobie ze to zapach ciasteczek kokosowo-ryżowych z dżemem,jakie zawsze robiła moja mama na święta w dzieciństwie <33 To mocny,idealny zapach kokosa,jakby ekstrakt z niego.
 Spróbowałam-w buzi miękka,łatwo się sypie ,łączy ze śliną w pyszne,słodkie bagienko(wiem,nie brzmi jakoś bardzo zachęcająco,ale uwierzcie mi ,że jest mniam :D) 
Lekko kwaskowate,wyraźnie kokosowe ,tłuste,ale nie byt tłuste....bardzo smaczna chałwa!Na pewno charakteru dodała jej suszona żurawina :)
Dobrze prezentuje się przy moich słodkich ,lodowych babeczkach,na które przepis pojawi się już w piątek ;) 
 Póki co to była najlepsza z chałw  lnianych ,jakie jadłam.Ale mam jeszcze  do spróbowania,więc kto wie?Na pewno kupię ponownie i już za konsystencję i smak mogę dać:
Ocena:6/6 
gdzie kupić:ekosklepy i sklepy ze zdrową żywnością 
cena:ok.7 zł 
inne warianty smakowe:czarna, cynamonowa, kokosowa, lniana, cytrynowa, słonecznikowa bez orzechów, lniana sezamowa
Wpis sponsorowany.Współpraca nie miała wpływu na rzetelność recenzji.

10 komentarzy:

  1. Czuję, że i mi będzie ona bardzo smakować - podobnie jak Ty uwielbiam kokos, a jak czuć jego zapach i smak to super :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Do mnie też dotarła paczuszka i recenzja ukaże się w piątek :D Kokosowa była wybitna i stawiam ją na równi z orzechową - moje ulubione <3
    Jeszcze ciekawią mnie czarna oraz sezamowa :D W każdym razie, pycha produkty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czarna tez mnie bardzo ciekawi :D
      A przechowa mam nadzieje ze spróbuje niedługo ;)

      Usuń
  3. Gratuluję świetnej, prze apetycznej paczuszki :)
    Zapach chałwy kokosowej musiał być cudowny - takie miłe wspomnienie z dzieciństwa. Z pewnością tylko zachęca do spróbowania :) Wierzę, że chałwa smakowała była przepyszna tak jak Twoje babeczki których przepis z przyjemnością poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To nam narobiłaś smaka, bo właśnie mamy ją w sowich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem bardzo ciekawa waszej opinii :D

      Usuń
  5. Jadłam inne smaki, kokosowego nie, ale po spróbowaniu tamtych mogę się domyślić jak ten wariant smakuje. Na pewno był przepyszny! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Był,jak będziesz miała okazje kupic to sie nie wahaj ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)