poniedziałek, 27 lutego 2017

Ulubieńcy lutego 2017

Ten krótki miesiąc ,luty,zbliża się ku końcowi

Znaczy to tyle,że mamy lutowych ulubieńców :D

Jedzenie
Baton Legal Cakes ,,Chiacho,,
Który mi nadal smakuje jak chałwa,a nie Michałki XD
Sushi
Najlepsze japońskie żarełko na świecie ;D
Omlet z kukurydzą,pieczarkami,cebulą i mozarellą
czyli coś,co pokazałam jak prowadziłam Snapa ,,Chrumki w sobotę,,
To śniadanie to trochę taka pizza na śniadanie,bo mozarella pysznie rozpuszcza się na omlecie(to zdjęcie pochodzi akurat od Kasi Rybickiej :D)
Ciasto marchewkowe w 2 minuty od Ervegana 

Wejdźcie w link,zobaczcie i zróbcie-pyszotka jednoporcjowa :D
Wydarzenia
Oj,w lutym tyyyyle się wydarzyło fajnych rzeczy!!!

Po pierwsze i dla mnie subiektywnie najważniejsze-wygranie olimpiady z biologii!
A jutro wyniki angielskiego...

Spotkanie na warsztatach ,,Be active powered by Nalęczowianka ,, z Ewą Chodakowską 
niesamowita energia,niesamowici ludzie,dużo motywacji,potu i serca <33 Naprawdę,jeżeli się kiedykowilek wahacie-polecam taki cały dzień warsztatów!
Prowadzenie Snapa grupy ,,Chrumki,,
Świetne doświadcenie jak to jest prowadzić Snapa dla 1000 osób XD Stresik był,ale koniec końców chyba wyszło ok :D

Muzyka 
na koniec jeszcze świetna muzyka
Clean Bandit -Rockabye ft.Sean Paul &Anne-Marie
Bardzo teraz prywatna dla mnie piosenka,która kojarzy mi się z pięknym momentem w moim życiu <3


Tiengo un Sentimento -Alvaro Soler
Alvi oczywiście musiał się tu znaleźć....polecam Wam te wersję austyczną <3



Little Mix-Shout out to my ex
Czyli piosenka Perrie do Zayna  Malika XD Wystarczy że zgarnia same nagrody brytyjskie,a Zayn się wstydzi XD
Katy Perry-Chained to the rythm


Do zobaczenia w środę!

4 komentarze:

  1. A ja się dalej upieram, że Chiacho do Michałki :D Kocham! Sushi też uwielbiam, ale jadłam ostatnio w Australii. A to dwuminutowe ciacho z mikrofalówki na pewno wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekałam na ten post ;) Wiedziałam, że się nie zawiodę i nie zawiodłam, tylko szkoda, że tak krótko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję olimpiady z biologii!! I trzymam kciuki za angielski! Piosenek przesłucham jak wrócę do domu :) Szkoda, że nie wiedziałam o tym, że byłaś na snapie chrumków, bo mam tego snapa ale nie oglądam codziennie, a tak to bym obejrzała :c Raz byłam na takim snapie, dla Lovatics, i było fajnie :P Teraz w niedzielę będę na snapie Tinistas.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałaś naprawdę aktywny miesiąc ale za to jaki szczęśliwy :D
    Gratulujemy szczerze wszystkim Twoim osiągnięciom! Jesteś świetna :D
    A w środę będę w Warszawie i na pewno kupię sobie tego batona z Legal Cakes bo już jadłyśmy go i jest cudny :) Tylko nie wiem na jaki jeszcze się skusić :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)