piątek, 3 lutego 2017

Pierwsze urodziny bloga!!

Wprost nie wiem co powiedzieć,nie mam nawet pomysłu na jakiś specjalny post w tym dniu ani zero czasu na upieczenie jakiegoś tortu urodzinowego(olimpiada z biologii  za 5 dni! :o )

Dlatego już teraz Was przepraszam za tak nieudaną imprezę ;p Następnym razem zaproszę Was wszystkich i urządzimy świetne party :D 

Nie wiem jak wy ze mną wytrzymaliście tyle czasu :o Chyba muszę Wam pogratulować,ale też i....podziękować <3 Bez czytelników tego małego jedzeniowo-podróżniczego kącika by nie było...
Znalezione obrazy dla zapytania urodziny
A pamiętam jeszcze jak dzisiaj ,że niejaka Pani Chrup,tak do niedawna Szpilka zachęciła mnie do założenia własnego bloga.Pomyślałam wtedy...dlaczegoby nie?
Już wiem dlaczego nie-tyle razy ile myślałam o założeniu własnego bloga to były obawy,że nie dam rady,że nie mam czasu...i rzeczywiście sprawiało mi to trudność...dopóki nie odkryłam dzięki Posypanej Cukrem opcji zaplanowywania postów :D Bardzo mocno dziękuję Wam obydwu,laski :**
Znalezione obrazy dla zapytania urodziny
Pamiętam jak wczoraj,jak do północy prawie przygotowywałam swojego bloga i pisałam pierwszego posta apropos wyjazdu do Londynu :)
Pomyślałam sobie właśnie,że mogę podsumować najlepsze posty :) W sensie te najpopularniejsze :D
1.Milka Peanut Caramel 
http://let-it-sweet.blogspot.com/2016/10/milka-peanut-caramel.html
Nie wiem czemu akurat ten post,z akurat tą czekoladą to najpopularnijeszy post na moim blogu ,na dzień dzisiejszy  ma....1414 wyświetleń?!! :o Nie no,zadziwiacie mnie :D
2.Milka Triple Choco Cocoa

Znowu Milka?!Jakim cudem?! Nie myślcie,że się nie cieszę-wręcz przeciwnie ;)
Ale tutaj widzę...1707 wyświetleń....jeszcze więcej...matko Boska*mówi spadając z krzesła*
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
3.Fantasia jogurty black&white edycja limitowana Ania Kruk
Ten post ma 1609 wyświetleń na dzień dzisiejszy :D Rówież nie wiem,co jest w nim takiego niezwykłego,ale widać warto było wystawić mu recenzję :D
O,znalazło się i miejsce dla zdrowych słodyczy,nie tylko tych sklepowych :D 
Za pierwszym  razem nie wypadły najlepiej,za drugim podejściem wyczułam w nich więcej smaku.
Ten post ma już dużo mniej,bo 693 wyświetlenia :)
Bardzo się cieszę,że mój ulubiony baton z tej serii znalazł się w najpopularniejszych postach ,bo ma aż 644 wyświetlenia :)
676-wyświetlenia mówią same za siebie ;p 
Tego batona zjadłam dzięki przsyłce od Beatki ,za którą jeszcze raz dziękuję ;) Przyczyniłaś się do tych 594 wyświetleń :D
Zachwalane,ale jednak nie każdemu przypadło do gustu....nadal nie wiem czy to poprostu ja jestem dziwna,jakaś wypaczona sztuka mi się przytrafiła czy poprostu każdy ma inny gust ;p
No ale post ma 446 wyświetlenia...
473 wyświetlenia....nie wiem czemu to akurat jeden z najpopularniejszych postów,skoro inne posty z produktami od Naturalnie Lokalnie mają ponad 550 wyświetleń,no ale może to dlatego,że mus gruszkowy całkowicie skradł moje serce <33
Naturalnie Lokalnie to pierwsza spółka ,z którą nawiązałam współpracę i zdobyłam niemałe doświadczenie :) Dali mi szansę jako pierwsi :)  Z tego miejsca pragnę podziękować Pani Agnieszce za wyrozumiałość przy wszystkich błędach i literówkach,cierpliwość i pogodność :D 
Ta para była jak widać najbardziej lubiana :)
Ciemna czekolada i truskawka dostały aż 661 wyświetleń,a za nimi nieśmiało podąża druga dwójka zielona herbata i dynia z 647 wyświetleniami 
 
Byliście ze mną cały ten rok,mam nadzieję że i pobędziecie przez następny :) Dziękuję Wam!

22 komentarze:

  1. Gratuluję pierwszych urodzin i życzę kolejnych rocznic - abyś nigdy nie straciła motywacji i chęci do pisania i zyskiwała coraz większą liczbę czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To już rok??? Na prawdę? Jak ten czas szybko minął. Nawet nie wiesz jak bardzo ciesze się, ze postanowiłaś dołączyć do blogosfery.. to była jedna z najlepszych rzeczy jakie mogłaś zrobić ;) Cieszę się, ze Pani Chrup udało się nakłonić Ciebie do tego :) Osiągnęłaś świetny wynik i życzę Ci aby z każdym rokiem był coraz lepszy a Ty zyskiwała nowych czytelników (nie musisz mi dziękować za batonika - to była przyjemność :) ) Jestem pewna i życzę ci abyś z każdym dniem zyskiwała nowych czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :D Naprawdę to wiele dla mnie znaczny...

      Usuń
    2. To ja dziękuję Tobie za to, że zdecydowałaś się założyć bloga. Dzięki temu możesz robić to co sprawia Ci przyjemność, tym samym uszczęśliwiając nas - bo zaglądanie tutaj to sama przyjemność i radość (przepraszam za powtórzenie). Dzięki temu miałam możliwość i zaszczyt poznać Ciebie, co bardzo, bardzo mnie cieszy :)
      Każdy Twój post jest dopracowany i pozytywny (w szczególności widać to w Twoich relacjach z wycieczek ale nie tylko). Zaglądając tutaj i czytając Twoje posty nie sposób się nie uśmiechnąć. Jesteś bardzo pozytywną osobą i taki jest Twój blog :) Jestem pewna i życzę Ci abyś miała jeszcze więcej takich a nawet więcej powodów do szczęścia :)

      Usuń
  3. mwahahahaha! Natychmiast wbiłam jak tylko dałaś mi cynka choć ostatnio w ramach bezpieczeństwa zaglądam na blogosfere tylko wieczorem, ale co mi tak kiedy taka impra obok się mnie dzieje i to u mojego dziecka! Wbijam! Nie ma przeproś! Ja i moje nadumane ego więc zrób trochę miejsca :D Ja też pamiętam jakby to było wczoraj! Późna godzina, a ja poniewierająca niewinną czystą duszę w godzinach nocnych (no dobra przesadzam), w każdym razie zleciało i cieszy mnie niezmiernie obserwowanie Twoich postępów! Rozpiera mnie duma i ogromnie Ci gratuluję! Wkładasz w niego mnóstwo siły pomimo natłoku obowiązków! Szacun blondasie! Dziękuję za wyróżnienie, choć nie trzeba było i oblałam się soczystym rumieńcem <3 Życzę Ci więcej takich rocznic i samych sukcesów by Twój sliczny uśmiech nie złaził Ci z twarzy ^^ Dziękuję księżniczko za tego królewskiego bloga oby wiodło mu się jak najlepiej ^.~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,najlepsze życzenia ever!!Dziekuje :D To tylko twoja zasługa :D

      Usuń
    2. eee tam moja! Co najwyżej nas wszystkich hyhyhy :D

      Usuń
  4. Aż mi przypomniałaś o moich blogowych urodzinach, które obchodzę 20 lutego :D Musiałam sprawdzić :P

    Cieszę się, że założyłaś bloga, że mogłam Cię spotkać, poznać, pokicać z Tobą... Lubię czytać Twojego bloga - jesteś zdolna, mądra i bardzo pozytywna, umiesz podnosić na duchu <3 A na olimpiadzie życzę Ci powodzenia z całego serca! Sto lat! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę,nie wiesz jak dobrze mi to czytać!Twoj bloga ma urodziny juz tuż tuż :D
      Ja tez bardzo jestem wdzięczna ze mogłam cie poznać-dużo mi pomogłas i w końcu mam kompana do zdrowych zakupów w sklepach ze zdrowym żarciem XD Ale nie tylko-ciesze sie ze zaraziłam cie miłością do trampolin :D

      Usuń
  5. Wow jak ten rok szybko minął O.O :D Brawo Ty, świetnie sobie radzisz, prężnie się rozwijasz a przy tym nadal jesteś prymuską :D Zdolna bestyjka z Ciebie :* :* Trzymamy kciuki za kolejne tak udane lata a i olimpiada pójdzie na pewno gładziutko jak po maśle :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje Wam bardzo!Oj,mam nadzieje zeby ta olimpiada mi tak poszła,marzenie ;D Nigdy nie wiemy co wymyśla...ale bardzo a dziękuje :D Ten rok minął mega szybko ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać kciuki :) Poradzisz sobie - ja to wiem :)

      Usuń
  7. Ale ten czas leci, co? :D
    Życzę jak najwięcej smakowitości do wrzucania tutaj, żebyś mogła blogować jak najdłużej, albo i w nieskończoność!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie szybko ten rok minął :o Bardzo dziękuje <33

      Usuń
  8. Na pewno zostanę:* Twój blog jest prześwietny<3 i powodzenia na olimpiadzie:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję! Na pewno będę czytać Twojego bloga cały czas <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluje i najlepszego dla bloga :) Alez ten czas leci, nie zgadlabym, ze to juz rok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie,musiałam sie cofac daleko w przeszłość :Dd

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)