środa, 8 lutego 2017

Legal Cakes -baton Orzechowo-Czekoladowy

Dzisiaj piszę  finał olimpiady z biologii...trzymajcie za mnie kciuki <33
 A dzisiaj zaprezentuję Wam kolejnego batona z kawiarnii Legal Cakes-orzechowo-czekoladowy ;)
Opakowanie batona bardzo mi się podoba,od razu zauważyłam też że jest ciężki,bo ma aż 140g :o
 Pachnie jakby cynamonem,dynią i pieczonymi orzechami...lekko korzennie i pysznie <3
Na palcach pozostawia mokre ślady.Orzeszki z zewnątrz są upieczone,jakby mięciutkie i lekko gumowe ,takie jak z  domowej granoli .
 Masa w środku jest miękka,wilgotna i wyraźnie ,soczyście czekoladowa.
Razem tworzy to bardzo smaczny ,miękki i słodki baton,którego nie powstydziłyby się sklepy ;)
Zdecydowanie lepszy od tych,co ostatnio jadłam :)
 /Ocena:5+/6

16 komentarzy:

  1. Kochana oczywiście, że trzymam ♥ Poradzisz sobie śpiewająco!
    Wiem ile pracy w to włożyłaś, Ty też to wiesz i wiesz na ile Ciebie stać. Na Olimpiadzie dasz z siebie wszystko. Jestem pewna, że pójdzie Ci świetnie, tylko pamiętaj o spokoju - wiem, to trudne, ale warto go zachować (postarać się) aby niczego nie pozapominać. Powodzenia :)

    Baton wygląda bardzo smacznie i zdrowo... jak ciacho :) Z przyjemnością bym go spróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo :)
      Jak będziesz miała okazje to próbuj :)

      Usuń
  2. Ja tam w środku czekolady nie czułam, ale nie będę nic więcej zdradzać, bo pojawi się recenzja :P A o Ciebie, zdolna bestio, jestem spokojna! Trzymam kciuki i pokaż im, kto tu rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,to w takim razie czekam na recenzje ;D
      Oj,cieżko było...

      Usuń
  3. Trzymam kciuki :)
    A baton chyba trafiłby w mój gust - zapowiada się pysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi smakował, ale mam wrażenie, że mi się jakaś bogatsza w pistacje wersja trafiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nawet lepiej!Ja uwiebiam pistacje ;D

      Usuń
  5. Normalnie wygląda jak kostka kruszonki z placka drożdżowego <3 Fantastyczny <3 Chcemy go kiedyś koniecznie zjeść :D
    Na pewno olimpiada poszła Ci świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda że Legal cakes nie dowozi batonów po całej Polsce <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ale podobno będzie można zamawiać przez internet,wiec kto wie ;)

      Usuń
  7. Przy wyraźnej lepszości względem poprzedników tylko punkcik więcej od Sneaky'ego? :( Dla mnie to unicorn.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,pamiętam....ja swoję szósteczkę trzymam na coś specjalnego ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)