poniedziałek, 6 lutego 2017

Legal Cakes-baton Low Carb Sneaky

Cześć!
Nie będę dzisiaj przedłużać,tylko od razu zaproszę 'Was na recenzję kolejnego batona kupionego przeze mnie w Legal Cakes-tym razem Sneaky-czy przypomina on jednak Snickersa?
 Opakowanie ładne,skład również ;)
W końcu jakiś z batonów wychodzi ładnie,bezproblemowo,choć pozostawia tłuste ślady na palcach :/ Widać w przekroju całe fistaszki.
 Pachnie mocno gorzką czekoladą,znowu czuję jakby nutkę kawy .
Czekolada z wierzchu jest,,,pyszna-kakaowa i głęboka.
 Fistaszek,którego przykład możecie zobaczyć na zdjęciu,jest solony,wyraźnie miękki i posiada ten charatketystyczny fistaszkowy  posmak.
Masa w środku jest dziwna,lepka,mokra i ...tłusta :/
 Mało czuć tutaj tego masła orzechowego :/
Gdy gryziemy całość jest już lepiej-baton smaczny,lekko słony i nawet przyjemny do jedzenia....jest to jednak coś zupełnie innego niż Snickers-tamten ma chrupiące orzechy i karmel,tutaj tego nie zauważyłam...
Ocena:4+/6

16 komentarzy:

  1. Wygląda pysznie, ale tłustość i mokrość masy w środku nie brzmi zachęcająco. Gdyby bardziej smakował masłem orzechowym na pewno byłby smaczniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Eee, ta tłustość mnie zniechęca. Raczej nie jest moim must have :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wymianie z Olą miałam przyjemność go spróbować. Jadłam go dawno ale pamiętam, że mi mamie smakował :)Szkoda, ze orzeszki w nim nie chrupały ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,naprawdę, robią lepsze batony :p

      Usuń
    2. Jak na razie ze wszystkich batonów RAW, które jadłam najbardziej smakował mi kakaowy proteinowy od Bombus Natural :D

      Usuń
  5. Mimo tej tłustości i fakcie, że nie jest zbyt podobny do Snickersa, to bardzo chciałabym go spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować zawsze warto,zeby sie dowiedzieć czy tobie smakuje :)

      Usuń
  6. Dla mnie to jest ulepszony Snickers :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja...chyba wole zwykłego,cukrowego,niezdrowego,tłustego Snickersa XD

      Usuń
  7. Może gdyby człowiek tak się nie nastawił na snickersa tylko np. na fit ciastko orzechowe to odbiór tego batona byłby lepszy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spojrzałam na to z tej strony...ale Mysle ze to nienajgorszy pomysł ;)
      Aczkowiek i tak cieżko mi to nazwać smacznym fit-ciastkiem,jadłam lepsze ;)

      Usuń
  8. Odebrałyśmy go tak samo, jednak Twoja ocen jest o wiele łaskawsza. Dobry dzień? ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)