środa, 1 lutego 2017

Legal Cakes-baton Low Carb Koko

 A dzisiaj przyszła pora na....kokosowego amatora!
 Jak wiecie(lub jeszcze nie ;p) bardzo kokosa lubię :) Mimo złych opinii tego batona chciałam sama się przekonać i go spróbować.Może wszyscy inni mają jakieś wypaczone smaki i się mylą? Zapraszam do recenzji!
 Skład i makroskładniki batona prezentują się naprawdę ciekawie i imponująco:z chęcią otworzyłam opakowanie,bardzo brudząc sobie przy tym palce -delikwent był bardzo miękki , lepki i niezwykle mokry :/
Bez zbliżania nosa czuć już bardzo kokosa ,a potem apetyczną czekoladę.
Wbiłam zęby-kokos miękki...masa jest jakby jogurtowa,a nie nie suchowiórkowa.
 Całość jest dodatkowo czekoladowa,lekko kwaśna przez wiórki,przyjemna..
 Przy kolejnym kęsie nie było już tak różowo...wiórki z odżywką mają bardzo mało smaku,a jak już jakiś jest,to jest to smak mleka,którego nie lubię...
Zawiodłam się i to bardzo-bo jak ja lubię kokosa,to tutaj go nie czuję tak jak bym chciała :( Ale smak i makro ma dobre...
Ocena:3/6

10 komentarzy:

  1. Nie jadłam go. Wydaje mi się, że tę kwaśność spowodowała odżywka białkowa - w batonie czekoladowo-orzechowym też ją czułam, ale mi nie przeszkadzała (chociaż w sumie tam był dodatek cytryny - hm.. może to od niej ten kwasek). Jakoś mnie do niego nie ciągnie za bardzo, chociaż smak mleka absolutnie by mi nie przeszkadzał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza tez,poprostu za mlekiem samym jako napojem nie przepadam XD

      Usuń
    2. Ja z kolei czułam kwasek w batonie Sneaky :)

      Za kokosem nie szaleję, ale w niektórych połączeniach mi smakuje i wypada fajnie ;) Kwasek w tym batoniku jak najbardziej na tak, ale smak mleka na nie ;/ Sam wygląd też mnie nie zachęca :P

      Usuń
  2. Ja także lubię kokos i patrząc na tego batona czuję, że by mi smakował, ale po Twojej recenzji wnioskuję, że konsumpcja mogłaby zmienić moje nastawienie do niego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ludzi on nie przypadł do gustu :p

      Usuń
  3. A my lubimy takie połączenie wiórków z odżywką, bo same często robimy, więc na pewno by nam smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,No to w takim razie by wam zasmakowało ;)

      Usuń
  4. No patrz, a mnie bardzo smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam wszystko co kokosowe. Ciekawe czy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)