wtorek, 14 lutego 2017

Legal Cakes-baton Chiacho

Pewnego  słonecznego ,prawie wakacyjnego,bo końcoworocznego  dnia była sobie mała ,cicha księżniczka o wielkim marzeniu....
Powiedziała sobie,że zrobi wszystko,żeby osiągnąć to,na czym jej tak bardzo zależało....
Nie był łatwo,..uczyła się całymi dniami ,nawet czasami i nocami....śniła o tym piękne sny i koszmary....
Gdy przyszedł dzień decydujący o jej sukcesie,ręce  nogi jej drżały,a serce miało zaraz wyskoczyć z piersi...
Test okazał się bardzo trudny,łzy spływały jej po kolejnych kartkach...Gdy wyszła z sali poczuła....prawdziwą przegraną,niesamowity ból i smutek....
Po raptem kilku dniach okazało się,że ....że nie!Jej wysiłek nie poszedł na marne,a spełniła swoje marzenie!!

To nie jest bajka,To jest moja niezmyślona historia,to co przydarzyło mi się....raptem wczoraj!!!!
Tydzień temu pisałam egzamin,żeby wczoraj dostać zawału i dowiedzieć się,że JESTEM LAUREATKĄ OLIMIADY Z BIOLOGII...

A dzisiaj,w tym przyjemnym akcencie zaprezentuję Wam ostatniego już batona jakiego kupiłam  w kawiarni Legal Cakes -Chiacho!
Nie ukrywam,że bardzo mnie ciekawił-chałwa a może Michałek?Zapraszam!
Na pierwszy rzut oka widać,że skład jest bardzo ,,czysty,, :) Opakowanie również wyjątkowo ładne,no nie ma się do czego przyczepić :) 
Rozerwałam więc szybko papierek i zabrałam się za degustację...
 To co od razu zauważyłam to to,że baton bardzo łatwo się łamie :D
Wzięłam kawałek do ust i od razu poczułam,że jest sypki,słodki,miękki,cukrowy,a w połączeniu ze śliną tworzy....chałwę?!Tak,chałwę :D Dla mnie to była chałwa :D
 Bardzo smaczny,naprawdę tłuściutki i słodki niczym chałwa :D
Naprawdę udany baton,który mógłby gościć u mnie w domu częściej ;) Na równi z L'oreo :D
Ocena:6!!/6
gdzie kupiłam: kawiarnia Legal Cakes w Warszawie
cena:nie pamiętama,le był droższy od pozostałych,poniżej 10 zł :)

Następny post już w poniedziałek!!Muszę zebrać trochę rzeczy do recenzji :D

22 komentarze:

  1. Już Ci gratulowałam i pogratuluję raz jeszcze :) GRATULUJĘ!!! Jestem z Ciebie dumna i pewnie sama z siebie też jesteś bo powinnaś jak najbardziej. Włożyłaś w to sporo czasu, pracy i wysiłek się opłacił:) Wierzyłam w Ciebie, wiedziałam, że sobie poradzisz i nie potrzebnie sie przejmujesz ;) Więcej wiary w siebie i swoja wiedzę bo wiedze masz ogromną ;) Jeszcze raz z całego serca gratuluję :) Ciesze się razem z Tobą ;D To co jakaś imprezka w weekend? :D

    Jeśli baton w smaku przypomina chałwę to wiem, że nie koniecznie przypadł by mi do gustu.... pewnie przezyłabym szok cukrowy ;P

    PS Zbieraj te rzeczy zbieraj :D Czekamy z niecierpliwością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Imprezka była w ten weekend-bal gimnazjalny XD
      Ale dziękuje :D
      Trochę znajdę ;)

      Usuń
    2. O tym balu wiem. Chodziło mi o imprezkę by uczcić Twój sukces :D

      Usuń
  2. Baton na pewno smakuje świetnie i to chyba będzie pierwszy jaki kupię, ale to nicość w obliczu Twojego sukcesu - GRATULUJĘ !!!!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam nicość,batony to tez bardzo ważna cześć życia XD

      Usuń
  3. Kiedyś pisałam u Olgi, że trochę odstrasza mnie ta słodzikowa cukrowość, ale bardzo podoba mi się wygląd.
    Dziś tak patrzę, patrzę... Mówisz: "chałwa"? Hm, może jednak się skuszę, bo będę niedługo znowu w Krakowie, a wiem, że Legal Cakes otworzyło tam swój punkt. Przez internet na pewno bym nie kupiła, ale "stacjonarność" wiele zmienia. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co sie bać,spróbować warto :D
      Chałwa,dla mnie bardziej chałwa nix Michalki ;)
      No właśnie,Legal Cakes teraz jest i w Krakowie,zazdroszczę ;)

      Usuń
  4. Gratulacje :) . Tego batona bym zjadła z czystą rozkoszą:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja zdolna!:D wiedziałam, że Ci się uda:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz tylko...jedna rzecz,ale o niej opowiem ci prywatnie ;)

      Usuń
  6. Gratuluję :) A Chiacho i mnie oczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Ci gratulowałam, ale ZAWSZE w Ciebie wierzyłam, bo wiem, że jesteś pracowita i ambitna oraz wytrwale dążysz do celu <3 Po prostu jesteś właściwą osobą na właściwym miejscu i życzę Ci dalszych sukcesów - jak już będziesz lekarzem, a ja będę stara, to liczę na wsparcie, haha :* Jeszcze raz - GRATULUJĘ!

    Ja tam chałwy nie czuję, bo ona jest nieco bardziej klejąca i gorzkawa :P Ale to ja, jestem nieco na jej punkcie spaczona xD Chiacho kocham i jest moim ulubionym batonem od Legala, bo mnie przypomina Białe Michałki *o* Ale recenzję już opublikowałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,nawet nie wiesz jak miło mi to czytaćOczywiście,zawsze będziesz miała pierwszeństwo w kolejce :D
      Pamiętam recenzję-nie jadłam dawno białych Michałków,może dlatego nie skojarzyłam:) ALe oby niedługo,dostanę chałwy lniane,także wiesz... ;)

      Usuń
  8. Ich batony naprawdę są bardzo dobre! i jak powiedziałaś "takie czyste". Tego akurat nie próbowałam, ale nawet nie wiem czy mogę, bo to białko w składnie może nie być wegańskie :( Ten kojarzy mi się z Oreo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie potwwierdzę Ci niestety czy wegańskie czy nie,sama nie wiem ;c

      Usuń
  9. Kochana!!!! OGROMNE gratulacje! Zuch dziewczyna! Olimpiada z Biologi to nie byle co, to OGROM wiedzy. Brawo, brawo! A ciacha jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ogromne gratulacje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jesteś najlepsza :D :D :D W sumie to wiedziałyśmy, że tak będzie :P Zdolniacha :D
    Ten baton to miazga :D Bardzo nam smakował :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)