poniedziałek, 9 stycznia 2017

ZmianyZmiany -Farmer Szpinak+cytryna

 Cześć!

Zdjęcia dzisiejszego produkty może i nie są najlepsze,ale warunki atmosferyczne pozwoliły tylko na taką jakość-kiedy te dni będą słoneczne,długie ,ciepłe i przyjemne?Ehhh,chyba się nigdy nie doczekamy!
 Nie przedłużając,zapraszam do dzisiejszej ciekawej nowości od znanej Wam już firmy ZmianyZmiany(link do strony internetowej :))
Trzymając te dziwne twory w rękach nie wiedziałam totalnie czego się spodziewać.Są to bowiem batony warzywno-bakaliowe,bez cukru,chemii,glutenu,laktozy i innych takich pierdół XD Zaintrygowały mnie ich wytrawne dodatki i nie czekałam długo na degustację.
Na pierwszy ogień poszedł chyba najbardziej...neutralny smak ;)
 Opakowanie zielonego farmera bardzo mi się spodobało :) Po otworzeniu go moim oczom ukazał się masywny,ciemnozielony baton ,w którym widać było kawałeczki składników(jeszcze raz przepraszam za światło XD)
 Pachniał wyraźnie bakaliowo,a przy tym trochę...chrorellowo?Szpinakowo?Zdrowo ,może tak to ujmijmy ;)
Wbiłam w niego swoje kły i zarejestrowałam,że był miękki,ale taki do dłuższego gryzienia.
 Słodki i kwaśny,z naciskiem na ,,wyraźnie kwaśny...Nie czuć w nim tak szpinaku,jak sobie wyobrażałam.Wyczułam za to twardsze kawałki orzeszków i słodkie bakalie.Ich smak utrzymuje się przez cały czas,przez co nie odbieramy batona jako całkowicie ,,wytrawny,,.
 Uważam,że to naprawdę dobry i udany baton.Patrząc dodatkowo na jego wartości odżywcze mogłabym stwierdzić,że to wprost prozdrowotny baton o przyjemnym smaku :)
Ocena:5/6



15 komentarzy:

  1. Nowe batony od Zmiany Zmiany brzmią interesująco a;e z drugiej intrygują :P Nie wiem, czy przypadłyby mi do gustu mimo dość wysokiej oceny :P

    OdpowiedzUsuń
  2. O matko, też czekam już na wiosnę. Nawet nie na samo lato, ale na kwiecień, maj i czerwiec (chociaż późniejsze miesiące są fajne, bo jest wolne xD).
    Myślę, że to nawet i lepiej, że nie czuć w nim tak mocno szpinaku - wolę go w wersji z czosnkiem :D Ale kwasek w połączeniu z delikatną słodyczą brzmi naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham wiosnę i lato!I tez za owoce i warzywa,i bo jest ciepło,bo wolne...sam plusy XD
      Mysle ze ten baton by ci posmakował-tez wole szpinak na wytrawnie,z czosnkiem jest pyszny,ale tutaj naprawdę jest ok :D

      Usuń
  3. Tego jeszcze nie jadłam, ale liczę na pozytywne zaskoczenie - pozostałe dwa mnie nie zawiodły ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez właśnie jadłam juz pomidorowego i recenzja pojawi sie za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam szpinak, chociaż nigdy nawet sobie nie wyobrażałam batona z nim. Oj zjadłoby się, zjadło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze by ci sie spodobał,podobnie jak pozostałe smaki-da bardzo nietypowe,w twoim guście ;)

      Usuń
  6. Mi najbardziej zasmakował buraczany :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa jak mi zasmakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A nam ciągle nie po drodze do ich spróbowania :-D w końcu musimy się za nie wziąć :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie spróbować naprawdę warto :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)