środa, 25 stycznia 2017

ZmianyZmiany-Farmer ,Pikantny pomidor

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was recenzję kolejnej nowości od ZmianZmian-baton ,,pikantny pomidor,,.
Nie ukrywam,że bardzo mnie ciekawił.Czytałam jego recenzję u Ani z Naturalnej Kuchni Wegetariańskiej i byłam ciekawa,czy pomidorowa przekąska przypadnie mi do gustu :)
Zapraszam!

 Opakowanie dzisiejszego delikwenta bardzo mi się podoba-od jakiegoś czasu zaczęłam lubić czerwony :)  Widać na nim szkice ładnych pomidorów :D
Po otworzeniu zauważyłam,że baton jest twardy,o ziarnistej konsystencji.
 Dla ciekawych,daję tutaj jeszcze fotkę składu i wartości odżywczych :)
Pikanty pomidor pachniał wyraźnie pomidorowo(wow,nie spodziewałam się tego XD) ,wędzenie i kechupowo.Ja bardzo nie lubię kechupu,ale nie chciałam się zrażać ;)
Pierwsze co zarejestrowałam w smaku to...pikantność,która nasiliła się po połknięciu kawałka.
Wyczułam też suszone pomidory i błąkające się gdzieś pod zębami pestki słonecznika.
Po dłuższej chwili uwolnił się też smak słodkawych,suszonych śliwek.
 Całość bardzo skojarzyła mi się z pizzą,a oregano idealnie to podkręciło.
Zauważyłam też pestki dyni,ale cebuli i konopii,które również były w składzie,już nie.Ale na pewno podniosły one walory odżywcze :D
 Bardzo dziwny i zarazem ciekawy twór.
Nie bardzo pikantny,ale jednak trochę(nie lubię pikantności,ale tutaj nie przekroczyła ona mojej cienkiej granicy ;))
Dodałabym do niego więcej słodyczy,która bardzo dobrze się by komponowała,np.malin :D
Ocena:5/6
gdzie kupić:sprawdźcie na stronie ZmianyZmiany(link :D)

12 komentarzy:

  1. Również nie lubię keczupu, ale lubię pikantne i ostre, jednak mogłabym tej ostrości nie poczuć bo mam dość wysoki próg tolerancji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię ostrego,wystarczy odrobina i juz czuje XD

      Usuń
  2. "Bardzo dziwny i ciekawy twór" - te słowa dobrze oddają jego smak jak dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chyba ten wariant najbardziej mnie kusi - ze względu na to oregano i posmak pizzy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham keczup, ostatnio wyciskałam do z butelki prosto do ust... XD A ten baton bardzo mnie zaintrygował i bardzo chętnie bym go spróbowała. Kocham sok pomidorowy, pizzę, większość rzeczy, które opisałaś :D Jedynie mam uraz do pikantnych rzeczy po jednym felernym posiłku (nigdy więcej nie będę niczego przyprawiać chili, a już zwłaszcza nie będę nigdy jadła ostrych, włoskich papryk XD), ale skoro nie przekracza granicy, to może by mi odpowiadało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,każdy ma swoje fazy i dziwactwa ;)
      Mylse ze ten wariant bardzo by ci posmakował :D
      Oj,nie przypomniaj mi o tych małych,pikantnych diabełkach,tez sie juz kilka razy nadziałam :p

      Usuń
  5. Już nie mogę się doczekać jak go spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nam od razu pachniał pizzą :-D ciekawy a szczególnie super smakuje w sałatce warzywnej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sałatce nie próbowałam :o I juz nie spróbuje,bo nie ma XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)