poniedziałek, 30 stycznia 2017

Ulubieńcy stycznia 2017

Styczeń jakże szybko zbliża się ku końcowi,a mi nie pozostaje nic innego jak podsumować ten miesiąc ulubieńcami :)

Muzyka
Zapewne nie zdziwi Was  czyja ;)
No ale nic nie poradzę,że tak bardzo lubię jego piosenki....
Alvaro Soler-Animal :D

Drugą piosenką będzie ...Ed Sheeran i Shape of you :D

Wydarzenia
Z ostatniego miesiąca mam 2 :D
Pierwszym będzie...mój wyjazd do Barcelony,(jakże by inaczej! :D) ,z którego relację możecie przeczytać tutaj
 A kolejnym wyjazd jednodniowy do Warszawy na spotkanie z Alvaro :D ,z którego zdjęciami zamęczyłam Was chwilę po tym jak wróciłam do domu :D


Żarcie :D
Jednym z moich ulubieńców stycznia jest...wędzone tofu :D Co prawda najczęściej jadłam to z Lidla,ale jego zdjęcia nie mam ;)
Znalezione obrazy dla zapytania tofu wędzone
Kolejną rzeczą,a może raczej rzeczami,są batony od Legal Cakes i w ogóle moja wizyta w tej kawiarni :) Co prawda nie było jeszcze receznji pozostałych batonów,alee ;) 
Znalezione obrazy dla zapytania legal cakes batony

Bataty,które akurat dorwałam w promocji i upiekłam :D
Znalezione obrazy dla zapytania bataty
Frytki z marchewki,których niedawno małą porcję upiekłam(zdjęcie z Google grafiki XD)
Znalezione obrazy dla zapytania frytki z marchewki pieczone

I śniadaniowy ulubieniec-jaglanka z prażonym jabłkiem i cynamonem na mleku ryżowym :)
Memy 
Które ostatnio znalazłam na Facebooku :D


I to tyle na dzisiaj :D Dziękuję ,że byliście ze mną przez cały ten miesiąc i mam nadzieję,że przez kolejne również będziecie :D


A nie,jeszcze 2 rzeczy!
Mam nadzieję,że pamiętacie spółkę Naturalnie Lokalnie?Jak nie,to wstydźcie się i koniecznie się poprawcie!Jeżeli obserwujecie ich profil na Facebooku,to na pewno słyszeliście o tych akcjach,ale ja jeszcze Wam przypomnę :D
Pierwsza  ciekawa akcja,która trwa aż do odwołania :)
,, 10zł RABATU DLA KAŻDEGO, kto poleca nasze produkty.
Poleć nasze produkty sąsiadom, rodzinie, znajomym i odbieraj zniżki na swoje zamówienia!

To proste! :) Opowiedz o nas i naszych produktach znajomej osobie. Gdy ta osoba złoży u nas zamówienie*, Ty otrzymasz 10zł zniżki na swój zakup**. I tak za każdą osobę, której polecisz spróbowanie naszych pyszności.
*zamówenie na kwotę min. 49zł
**zakup na kwotę. min. 49zł ''

A druga akcja to ,na pewno znana  Wam już ,gra wyzwania-tym razem w szczytnym celu ;)
Zbieramy 2000 like'ów i 1000 komentarzy pod postem ze screenem wyzwania. Gdy damy radę,Naturalnie Lokalnie wspomoże ośrodek dla dzieci i młodzieży ,,Przystań,,  różnymi potrzebnymi artykułami społecznymi.Naprawdę warto dołożyć swoją cegiełkę i wspomóc tę akcję <33 Ja już  z góry Wam dziękuję <3

12 komentarzy:

  1. Widać, że to był udany styczeń, sama chętnie wybrałabym się do Barcelony ;)
    Tofu wędzonego nie jadłam już dawno, jakoś przyzwyczaiłam się do naturalnego, ale kupię w najbliższych dniach dla urozmaicenia. Do Legal Cakes muszę w końcu się wybrać, a bataty oczekujące w lodówce upiec :D
    A podobna jaglanka - z tym że jabłko gotuję wraz z kaszą, jest moją ulubioną kolacją ostatnich tygodni, a w sumie to miesięcy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Styczeń był bardzi udany! :D
      Ciesze sie ze cie zachecilam do jego zakupu ;)
      Twoja jaglanka tez jest pyszna,niedługo spróbuje taka zrobic ! :Do

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z niecierpliwością czekałam na Twoich ulubieńców stycznia no i są ;)
    Cieszę, że Twój wyjazd był udany i oby więcej takich cudownych wspomnień :)
    Piosenkę Alvaro słyszałam - przyjemna dla ucha ;)
    Powiesz jak zrobiłaś frytki z marchewki? :)
    Akcja jak najbardziej szczytna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze na to czekałaś :D
      Frytki piekłam z batatami-w oliwie i przyprawach,cis koło 20 minut mniejsze słupki i wyjęłam a bataty piekły sie dalej :D

      Usuń
    2. Czekam na każdy Twój wpis :)
      Dziękuję za przepis :)

      Usuń
  4. Dawno nie jadłam jaglanki, ale pojutrze sobie zrobię na śniadanie :P
    Bardzo się cieszę, że trafiłaś do Legal Cakes i że się tak w nich rozsmakowałaś :) A na pieczone ziemniaki, bataty i marchew mam ostatnio ogromną fazę i często sobie robię takie na kolacje - mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze ci o niej przypomniałam ;)
      Ooo,zwykle pieczone ziemniaki tez muszę sobie kiedyś zrobic!0

      Usuń
  5. Frytek z marchewki jeszcze nie jadłam, ale wiele o nich słyszałam :D Czas zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  6. Alvaro bohaterem wpisu :D
    Oj jak bardzo chciałybyśmy kiedyś odwiedzić Legal Cakes <3 We Wrocławiu mogli by taką kawiarnię otworzyć :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)