poniedziałek, 2 stycznia 2017

Napoje roślinne z linii Amandin-recenzja porównawcza

Cześć!
Mamy nowy rok,nowe priorytety i postanowienia.Nie będę Was o nie dzisiaj pytać,życzę Wam tylko żeby wszystkie się spełniły :) 
Natomiast dzisiaj  będziecie mieli okazję przeczytać recenzję porównawczą hiszpańskich roślinnych mlek ( bądź napoi ,jak kto woli ;))z linii Amandin.
Wasz sklep się już w nie zaopatrzył?Bo mój tak ;) Ale jeżeli Wasz nie,to niech skontaktuje się z hurtowiną Vegamarket (link )
 Na pierwszy ogień pójdzie napój ryżowy naturalny ,którego skład możecie zobaczyć na zdjęciu poniżej :)
Na zdjęciu tego dobrze nie widać,ale płyn ma różowawy kolor,taki ecrie(nie jestem pewna jak pisze się to ;))
Pachnie słodkawo,wyraźnie,,,biszkoptowo?:o Tak,to zapach biszkoptu!
 Zdziwiona i oczarowana zapachem spróbowałam-napój  jest słodkawy,wyraźnie ryżowy(jest to taka ryżowa słodycz,jeżeli wiecie o czym mówię ;)).Wyczułam też delikatną nutę biszkoptu,naprawdę! :o
Chyba głodnemu chleb na myśli ;)
Jest to bardzo dobre,nienachalne mleko, które świetnie sprawdziło się w mojej dyniowej owsiance :)
Ocena:5+6 (bo 6 miał napój owsiano-kokosowy,a jednak był lepszy :D)
Teraz pora na napój owsiany z kakao BIO :)
Pachnie słodziutko,lekko czekoladowo.
Smakuje słodko,czekoladowo-Nesquickowo .Skojarzył mi się trochę z karobem z mlekiem,który bardzo lubię pić jako alternatywa gorącej czekolady :D
 Mogę krótko podsumować je tak-nienachalne,smaczne mleko o orzeźwiająco-czekoladowym smaku.Piłam je prosto z kartonu :D
Ocena:6/6
 A teraz ostatni delikwent-napój owsiany z wapniem BIO :)
Beżowy płyn pachnie słabo,lekko słodko.
 W smaku jest  wodnisty,ale jednocześnie lekko tłustawy.Czuć w nim jakąś ,,zdrową trawiastość,, ,którą bym niekoniecznie przyporządkowała do owsa ;)
 Jest też tutaj taka lekka biszkoptowość,z którą miałam już do czynienia w napoju ryżowym :)
Ten napój świetnie sprawdził mi się w owsiankach,płatkach z mlekiem i koktajlu :)
Uważam,że jest naprawdę smaczny ,więc muszę mu postawić :
5+/6
Wszystkie te mleka bardzo przypadły mi do gustu i mogę je Wam z czystym sercem polecić :)

Współpraca nie miała wpływu na rzetelność recenzji 

11 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądają bardzo zachęcająco i na pewno świetnie wzbogacają smakiem owsianki :)
    A napój z kakao idealnie by się sprawdził do jaglanego kremu coś czuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze byłby idealny :D Szkoda ze juz go wypiłam ;)

      Usuń
  2. Porównanie do biszkoptu bardzo trafione :) Mnie najmniej smakowało ryżowe, ale wszystkiego dokładnie można dowiedzieć się z recenzji :P A najbardziej smakowało mi owsiane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz czytałam,i mamy trochę inne zdania ;)

      Usuń
  3. Ja sobie nie stawiam żadnych postanowień nigdy tego nie robiłam. Zobacze jak potoczy się moje zycie i co wyniknie ale pewne marzenia, plany są (o nich już wiesz) :)

    Ciekawa taka porównawcza recenzja :) Biszkopt w napoju ryżowym?? O to musiało być ciekawe a Twoja owsianka z jego dodaniem przepyszna ;)
    Napój z kakao bardziej do mnie przemawia - kocham kakao :D Tylko dla mnie lepiej byłoby gdyby nie było słodzone, ale ja to mam "dziwaczne" kubki smakowe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem o nich i mimo wszystko trzymam kciuki zeby ci sie udało :D

      Słodkie,wiec nie wiem czy by ci smakowało ;) Aczkowiek spróbować warto,a nóż spełni twoje oczekiwania :D

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ :)

      Pewnie jakoś by je wykorzystała a jeśli nie to moja ciocia na pewno:)

      Usuń
  4. Najczęściej z napojów roślinnych pijemy właśnie ryżowy :) Pasuje nam w nim szczególnie ten naturalnie słodki smak :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I u mnie takie porównanie się pojawi :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)