piątek, 27 stycznia 2017

Legal Cakes-baton bezglutenowy Karmelowy

Cześć!
Jak to,ferie się już skończyły prawie?
Kurczę,jak szybko to minęło....

Na pocieszenie swoje i Wasze przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kolejnego kupionego przeze mne batona od Legal Cakes-tym razem twixopodobnego ,,Karmelowego,,
 Zacznę od naprawdę świetnego składu i całkiem małej wartości kalorycznej,jak na takie składniki tak pokaźny baton :)
 Już kolejny baton od Legal Cakes sprawiał mi problem przy wyjmowaniu i pobrudził wszystkie palce.
No,ciekawe czy będzie smakował jak Twix....
Pachnie mocno kakaowo-czekoladowo,wyczułam też jakby nienachalną nutkę kawy i słoności masła orzchowego.
Zaczęłam delikfenta dzielić na części-cienka warstwa gorzkiej,głębokiej kakaowej czekolady była bardzo smaczna.
 ,,Karmel,, pod nią był lekko słodki,ale po chwili stawał się bardzo masłoorzechowy,gęsty i pyszny....wybaczam mu lepkość XD
Ciasto natomiast było mięciutkie,z wyczuwalnymi kawałeczkami orzeszków pod zębami.Było też leciutko słodkie.To taki bardzo suchy,za suchy trochę,biszkopt.
 Całość razem bardzo dobrze współgra i jest smaczna,jednak za suchość biszkoptu nie mogę dać mu maxa punktów.Zawiodłam się też trochę na nim,bo myślałam,że dostanę kruche ciastko imitujące to z Twix'a.No nic ;)

 Ocena:5-/6
gdzie kupiłam:Legal Cakes
cena:coś koło 8 zł 






17 komentarzy:

  1. Lubię suche ciasta, więc ten biszkopt mógłby mi bardzo smakować. W ogóle wygląda świetnie, podoba mi się też skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak lubisz suche biszkopty,to na pewno ci posmakuje ;)

      Usuń
  2. O patrz, u mnie też dzisiaj Legal Cakes :D Karmelovego nie kupiłam, bo go już nie było, ale bardzo chciałabym spróbować. Suchość ciastka by mi nie przeszkadzała, a wręcz pewnie bardziej by mnie to nasyciło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie widzę!U mnie tez Chiacho sie pojawi ;) Szkoda ze nie było Karmlelowego-następnym razem przyjadę do ciebie i pójdziemy na ciasto i zrobimy zapasy batonów :D

      Usuń
  3. Suchość biszkoptu to akurat dla mnie plus :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się, może z pominięciem tego o za suchym biszkopcie, ale... i tak bym zjadła. Już nie mogę się doczekać, aż otworzą swoją kawiarnię w Krakowie, to może podczas któregoś wyjazdu uda mi się zakupić te batony. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,wilgotniejszy biszkopt i byłoby idealnie :D
      No właśnie słyszałam ze sie otwierają w Krakowie...zawitaj tam ;)

      Usuń
  5. Nooo nic nie mów, płakać się chce :(
    Ten smakował mi najmniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serio?Ja nie powiem policji który był dla mnie najgorszy ;)

      Usuń
  6. Wszyscy narzekają na suchy biszkopt. Legal Cakes powinno się tym zająć. Na przykład wystrzelać wszystkich malkontentów, choć łatwiej byłoby zmienić recepturę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie XD Druga opcja bardziej mi sie podoba :D

      Usuń
  7. Masło orzechowe na pierwszym miejscu w składzie i nic więcej nie potrzeba :D Mimo drobnych minusów z chęcią byśmy się na niego skusiły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbować warto,bo sie nie dowiecie czy wam smakuje :)

      Usuń
  8. Wszystko fajnie pięknie, tylko za sucho, oj zdecydowanie za sucho. Biszkopt fajnie, że nieprzesłodzony, ale można go jeść tylko z dużym kubkiem herbaty, czekolada okej, ale ja nie jestem fanką ciemnej, mocno kakaowej i z pewnym truflowym posmakiem, który tu wyczułam. Masło fajne, ale mało. Nie wyczułam go za bardzo, bo smak zatrzymał się na mocnej czekoladzie i zapychającym biszkopcie.
    Ogólnie jednak warto spróbować. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za nadużywanie słowa fajne, ale wbrew temu co pisze przy komentarzu - jest 30 stycznia godzina 8 rano i jeszcze nie prosperuję prawidłowo. :D

      Usuń
    2. Spokojnie!Fajnie to swietnie słowo,spokojnie ;)
      Truflowosc w czekoladzie-to bardzo trafne określenie! :D
      No i suchy biszkopt...cieżko jest mi sie niezgodzic XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)