piątek, 13 stycznia 2017

Krótka przerwa

Gdy czytacie ten post ja już jestem w samolocie albo u celu swojej podróży...

Jak mówiłam Wam ostatnio,lecę na kilka dni do Barcelony :) Wylot miałam  wcześnie rano,stąd taka moja pierwszoliniowa ,,dygresja,,

W związku z wyjazdem ciężko będzie mi ogarnąć bloga-postanowiłam zrobić na ten czas króciutką przerwę ;)
Mam nadzieję,że mi wybaczycie i jakoś poradzicie sobie bez mojej gadaniny ;)

Widzimy się w następny piątek....czyli za tydzień! :D
Najprawdopodobniej w ,,z księżniczki w turystkę-Barcelona ,, ;)

A jeżeli chcecie wiedzieć co się dzieje u mnie i być na bierząco, zapraszam na moje Social Media :

Instagram- _little_almond_
Snapchat-   zuzuzozo74


15 komentarzy:

  1. Spokojnego lotu i udanego wypoczynku :) Oby ten czas był wspaniały, obyś zobaczyła jak najwięcej i miała jak najwięcej cudownych wspomnień ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci udanego wyjazdu - pełnego ciekawych przygód :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Podróżuj, a blogiem się nie przejmuj :) Spokojnej podróży i wspaniałego zwiedzania!
    I czekam na wpis z relacją :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bezpieczniej podróży księżniczko nasza kochana :-* podbijaj świat:-*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybaczymy pod warunkiem, że zabierzesz nas ze sobą :D
    A tak serio - baw sie dobrze! ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj,wzięłabym cie ze soba z przyjemnością :D Dziękuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Rób dużo zdjęć z myślą o blogu, nie tylko socialach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanego pobytu! (trochę z opóźnieniem piszę, ale też z powodu wyjazdu nie wchodziłam wcale na bloggera) I oczywiście czekam na post <3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)