piątek, 2 grudnia 2016

Vegan Baczer-biała kiełbasa i boczek+nowości firmy Amadin

 Cześć!
Z całego serca  przepraszam za brak postów przez ostatni tydzień,i to bez uprzedzenia,jednak poprostu fizycznie brakowało mi doby!Cały weekend nie wychodziłam z domu,tylko uczyłam się  do olimpiady z biologii-nie tylko z  książek gimnazjalnych,ale i z kilku licealnych.Niestety niewiele to dało... w tym roku dali tak trudne olimpiady,że nawet nasi nauczyciele łapali się za głowy stwierdzając,że sami nie wiedzieliby jak to zrobić.Nawet mój pewny niemiecki,który rok temu wygrałam praktycznie bez problemu....(nie chwalę się,poprostu stwierdzam fakt XD).Mimo,że jestem jedzeniową blogerką  nie byłam pewna,czy misie Haribo pochodzą z Austrii- a na przykład takie padło pytanie :/ Albo czy Niemcy mają najkrótszą granicę z Danią-z mapy na pewno tego nie wyczytam!(szczególnie jak żadnej mapy w teście  nie było).
Szkoda mówić,nawet niepotrzebnie się tutaj nad tym rozwodzę,Powinien to być optymistyczny ,bajkowy blog,gdzie Królowa Zimy testuje żarcie XD Ale bloger też człowiek i ma życie prywatne(co z tego,że od początku wakacji  tylko w książkach od biologii XD)

Dzisiaj pokażę Wam połowę moich zakupów u Vegan Baczerów-zapewnie większość z Was zna tę firmę i ich bardzo fajny pomysł.Jako wegetarianka czułam  się wręcz zobowiązana do kupienia sobie i spróbowania ich bezmięsnych mięs XD Tak,bo to bezmięsne mięsa,których podstawą jest białko pszenne(seitan,o ile się nie mylę ;))Zainteresowani składem też znajdą coś dla siebie,bo składy też są na zdjęciach ;) .Czy bezmięsne mięso smakuje dobrze ?Zapraszam!
 Biała Kiełbasa
której skład znajdziecie na następnym zdjęciu ;)
Po otworzeniu opakowania wwąchałąm się i poczułam mocno słony,wyraźnie mięsny zapach XD
Z wierzchu moja kiełbaska(bez skojarzeń,młodsi czytelnicy!)  też wyglądała trochę  jak mięso XD
Odkroiłam kawałek i spróbowałam-pierwsze co poczułam to jej twardość i suchość.Konsystencja jednak do złudzenia przypominała mięsny wyrób-ma takie chrzęstkowe grudki XD.W moim notatniku mam zapisane,,idealnie jak mięso :o ..-coś to chyba musi znaczyć ;) 
 Kiełbaska jest też słona,bardzo słona , pikanta ,ale przy tym ,,umamiowa,,(mam nadzieję,że umami się odmienia,jak nie,to przepraszam wszystkich polonistów,szczeógólnie Ciebie,Olgo ;)) ,a jak każdy wie,umami to smak mięsny,więcej komentarzy zbędne.
Było to moje pierwsze spotkanie i pierwsza degustacja wyrobów od Vegan Baczer.Byłam tym tak oszołomiona i zachwycona  ułudnioną mięsnością,że wstawiłam bardzo dobrą ocenę ;)
Jeżeli jesteście weganami,którzy lubili smak mięsa,to zdecydowanie Wam to polecam :)
 Ocena:6/6
Boczek 
boczuś,boczunio .Jak ja go nie lubiłam XD Ale wegańskiego boczku z przyjemnością spróbowałam :D
Skład na zdjęciu na dole :D 
Sam boczek pachnie paprykowo,przyprawowo ,wędzenie...skojarzył mi się z wędzonym tempehem,który bardzo lubię :) 
Po ugryzieniu plastra poczułam,że jest on bardzo twardy.Pierwsze co mi przyszło do głowy,to ..kawał mięcha ,, XD 
Gumowy,ale już mniej słony niż kiełbaska(zdecydowanie na jego korzyść ;) Jest on bowiem nienachalny i dobrze przyprawiony.
 Bardzo posmakowała mi jego lekka tłustawość i konsystencja do dłuższego,mięsnego gryzienia :)
Ocena:5+/6
Przy okazji pokażę jeszcze Wam,co typowo Elsowego ostatnio dostałam :D 
I już na sam koniec (obiecuję,już końcówka! :D) to produkty jakie otrzymałam we wtorek :D Są to rzeczy  z hiszpańskiej linii Amandin, których recenzje  wkrótce pojawią się na blogu :)
Jeżeli nie widzieliście ich nigdy albo   nie możecie ich znaleźć w swoim sklepie, możecie skontaktować się z hurtownią VegaMarket(link w nazwie ;)) 
 Dzisiaj przedstawię Wam,co mam w swojej kuchni:
-pasta z orzechów włoskich BIO z nasionami konopii
-bulion wegański cebulowy BIO
-bulion wegańki miso BIO
-sos ryżowy bechamel BIO
-śmietana ryżowa BIO
-napój owsiany z wapniem BIO
-napój owsiany z kakao BIO
-napój ryżowy natualny
-napój owsiany z kokosem BIO

13 komentarzy:

  1. Nie przepraszaj bo nie masz za co. Życie nie toczy się tylko i wyłacznie wokół bloga :) Masz inne obowiązki a ostatnio dużo pracy. Olimpiadami się nie przejmuj - bo posiadłaś ogromną wiedzę, która z pewnością Ci się przyda (rozmawiałyśmy o tym:) ). Poza tym jeszcze nic pewnego - wyników jeszcze nie było ;)

    Jeśli te produkty rzeczywiście przypominaja mięso to nie dla mnie - nie lubie tego smaku, zapachu.. fe :P

    Pomadka świetna - w Twoim guście i pasuje do nazwy bloga :D
    Gratuluję kolejnej świetnej współpracy :) Czekam na testy i recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki 6 grudnia XD
      Ja z ciekowosci spróbowałam-i nie pozalowalam ;)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki i wierze, że mimo wszytko będzie dobrze :)

      Usuń
  2. Tak to niestety bywa, że pytania na olimpiadach są wzięte z kosmosu :/
    Co do tych "mięs" to mnie nie zachęcają, bo też nigdy kiełbasy nie lubiłam, a boczku to nawet nie jadłam :D
    Ale produkty Amadin wyglądają zachęcająco - zwłaszcza roślinne mleka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety :(
      Rozumiem,ze nie zachęca-ja z ciekowosci spróbowałam ;)

      Usuń
  3. Miałam kupowac coś u nich, ale ich ''bezmięsne mięso'' wygląda zbyt realnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach te olimpiady - dobrze, że masz już jedną wygraną, to możesz czuć się pewniej. A to, czego się uczyłaś i tak zostanie Ci w głowie :) A kiedy wyniki tych olimpiad?

    Produktów Vegan Baczer nie znam, ale dlatego, że nie szukałam nigdy zamienników :P Kiełbasy nie lubię (chyba że z ogniska - ale taka to ma bardziej klimat niż smak xD) i takich chrząstek w mięsie też nie, więc pewnie by mi nie posmakowała. Boczku zwykłego też nie lubię, ale moi rodzice się zajadają - ciekawa jestem, jakby zareagowali na taki odpowiednik :D

    Jestem ciekawa Twoich testów produktów od Amandin!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyniki olimpiad 6 grudnia(taki prezent na Mikołajki? XD ) No i ciesze sie,ze rok temu juz wygrałam,bo mam wszystko juz zapewnione XD
      Tez jestem ciekawa reakcji twoich rodziców ;) Moi jakoś nie chcieli nawet próbować :/

      Usuń
  5. Nauka ważna rzecz tylko szkoda, że potem człowiek nie może powiedzieć "opłacało się siedzieć tyle przy książkach" bo dowalą zrąbane pytania :( Dla nas jesteś i tak mistrzem :*
    Bezmięsne mięsko wygląda ciekawie ale my byśmy musiały mieć wersję bez glutka :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie święta racje :D dziękuje wam,wy jesteście moje mistrzynie ;)
      No niestety to głównie gluten :( Ale liczę na to,ze wymyśla i takie bez pszenicy!

      Usuń
  6. Nie, wybacz, ten wygląd odpycha ;x Boczku po prostu bym nie tknęła, nawet gdyby zrobili go z czekolady. Białą kiełbasę z kolei lubię - podkreślam: ta wygląda tragicznie :P - w wielkanocnym żureczku :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)