środa, 28 grudnia 2016

Ulubieńcy grudnia

Zdziwieni tytułem?
Ja też!
Ale podczas pisania poniedziałkowego posta wpadłam na taki pomysł,poczułam natchnienie i dlatego teraz do Was piszę :)
Będą to nie tylko jedzeniowe produkty,ale i muzyczne,książkowe i kosmetyczne :)

Mam nadzieję,że Was nie zanudzę :D  Dajcie mi też znać w komentarzach,czy chcielibyście takie podsumowania w moim wydaniu :D Zachęcam do czytania !


Muzyka 

Alvaro Soler-Libre ft. Monika Lewczuk 
Ostatnio mam fazę na tę piosekę i tak naprawdę to ona mnie zmotywowała do tego posta.Poprostu musiałam się z Wami nią podzielić! 
Co ciekawe,jest dostępna tylko w Polsce,bo Alvaro nagrywał ją w kilku językach z innymi piosenkarkami z różnych krajów,np.Niemką czy Włoszką :) 
Niemniej jednak piosenka bardzo mi się podoba :)  I ostatnio w ogóle ciągle słucham piosenek Alvaro :) 


Alvaro Soler -Volar
Tak,to znowu on XD I kolejna piosenka ,którą śpiewałam w Święta częściej niż jakąkolwiek kolędę  :D 


Charlie Puth-we don't talk anyomore ft.Selena Gomez

Ta piosenka ma w sobie coś takiego,że chce mi się jej słuchac :D


Jonas Blue-Perfect Strangers ft.JP Cooper

Stary już hit,ale przyrzekam Wam,że jeszcze ,że nie tak dawno nie znałam jej tytułu XD Uświadomiła mi go dopiero moja kochana przyjaciółka Agnieszka(wiem,że to czytasz,więc pozdrawiam :**) 

 Frans- If I were sorry 

Ale ta piosneka już od dawna tkwi w moim sercu XD Tylko że to już tak długo,postanowiłam dać jej miejsce w ulubieńcach :D

Kosmetyki 
Nic takiego :D Tylko smakowa pomadka ...ze mną XD

Ubrania 
Bluzy od Fesswybitnie!Nie chcę im tu robić reklamy czy coś ;( Normalnie je kupiłam jak każdy klient.ale przyszły wszystkie,ładne i miękkie ;) No i ceny są uważam nie najgorsze ;) 

Teraz macie okazję zobaczyć kilka zdjęć z backstage'u naszej sesji(dziewczyny,nie bijcie -wyszłyście ślicznie! :**) 










Jedzenie 
Z rzeczy jedzonych w grudniu są to napewno mus gruszkowy i jogurt naturalny z Naturalnie Lokalnie(którego recenzja dopiero się pojawi XD,ale jak już możecie zgadnąć,będzie smaczny <3)

 Wygrywają też zdecydowanie gorące omlety :D
Memy 

A wy co zaliczacie do swoich grudniowych ulubieńców?

25 komentarzy:

  1. Ja lubię takie notki, więc jestem jak najbardziej za ich regularną publikacją :)
    A co do ulubieńców grudnia, to niedługo i u mnie taka notka się pojawi, a póki co na ten temat nie myślałam - na pewno kilka przysmaków się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i czekam na twoich ulubieńców. ;D

      Usuń
  2. Wiedziałam, że kolejny post będzie strzałem w dziesiątkę i miałam rację ;) Cieszę się, że zdecydowałaś się na ten post i mam nadzieję, że jednak będzie to "tradycja" na Twoim blogu :)

    Jakiś czas temu z mamą słuchałyśmy piosenek Alvaro - nawet próbowałam je śpiewać :P Duet znam - musze przyznać, że wpada w ucho ;)
    Bardzo podoba mi się Twoja bluza ze Stichem - do twarzy Ci w niej ;)
    A memy rzeczywiście zabawne :)

    Moi ulubieńcy?? Z pewnością batony Warszawskie - sporo osób je krytykuje a mi posmakowały a truskawkowy był nawet trochę za słodki i przez to chyba smakował mi najmniej (a podobno w ogóle nie jest słodki) :P
    Do tego ciemne tahini MONKI, masło orzechowe Horzon, ćwikła z chrzanem...
    Z muzyki to utwory świąteczne - w tym okresie lubię ich słuchać :) Ostatnio wpadła mi też "Skrzypi wóz" w wykonaniu Enej :)

    Więcej rzeczy i produktów już nie pamiętam, ale jak sobie przypomnę to napiszę :P

    PS Pisałam Ci, że jesteś śliczna? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,Jezeli będę miała co opisywać,to ulubieńcy bedą co miesiąc ;)

      Ciesze sie ze ci se podoba i ze znasz te rzeczy ;) I jeszcze raz dziękuje ;)
      Ja niestety Warszawskich batonów tez nie lubię ;p
      Pisałaś,ale ja bym polemizowała XD

      Usuń
    2. Na pewno w każdym minionym miesiącu było coś co Ciebie urzekło - możesz o tym napisać, podzielić się z nami tą informacją.. będzie miło :)
      Jadłaś wszystkie batony Warszawskie, czy tylko tego truskawkowego? ;) I czemu niestety? :) Każdemu nie musi smakować to samo - zresztą może kiedyś Ci posmakują... podobno kubki smakowe ulegają zmianom ;)

      Tutaj nie ma o czym polemizować :D

      Usuń
    3. Jadłam kilka i mi nie podpasowaly :p ale ręczna była tylko jednego

      Usuń
    4. "ręczna"? - masz na myśli recenzję tak? :D Czytałam Twoją recenzję kilka razy - nawet niedawno :)

      Na stronie producenta widziałam tylko trzy smaki, ale Ola pisała też coś o śliwce z cynamonem i żurawinowym... śliwkowego bym sobie darowała, ale z żurawiną jak najbardziej bym wybrała :)

      Usuń
    5. Recenzja ;) Głupi słownik XD
      Lubię żurawinę,ale nie wiem czy Warszawski taki by mi smakował ;) Bo mi w nich nie odpowiada ta ,,mączność ,, od płatków owsianych :( Wiec niezależnie od bakalii by mi chyba do gustu nie przypadła XD

      Usuń
    6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    7. Mączystość zauważyłam tylko truskawkowym (mi nie przeszkadzała) ale w wersji porzeczka+kokos nie (w składzie nie ma płatków owsianych). Baton mógłby Ci nie posmakować z innego powodu - mógłby okazać się za mało słodki :)

      Usuń
  3. Jak dawniej pisałam inne blogi, to zawsze pod koniec miesiąca robiłam ulubieńców i bardzo to lubiłam :D Lubiłam też czytać to u innych, więc u Ciebie też z wielką chęcią będę je czytać :D
    A co do moich ulubieńców... to mam kilka świątecznych piosenek, dwa produkty do jedzenia, które omawiałyśmy na fb i u Ciebie były niedawno recenzje a u mnie dopiero będą :D, barszcz z uszkami, pierogi i kapusta z grochem mojej cioci XD, z kosmetyków mydło w płynie o zapachu piernika i płyn do kąpieli o zapachy jeżyn z czekoladą <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu gdzie kupiłaś takie mydło w płynie? Czyżby Biedronka? :)

      Usuń
    2. To super!Pewnie ulubieńcy bedą częściej :)
      To może ty tez zrób ulubieńców? :)
      I dołączam sie do pytania Beaty :)

      Usuń
    3. Jestem za :) Gosiu z przyjemnością przeczytam taki post :)

      Zuza - jeśli chodzi o mydło to kiedyś widziałam takie w kostce w Biedronce ale według mnie nie miało ładnego zapachu. Czasem takie "sezonowe" produkty pojawiają się również w Rossmanie, ale pewność będziemy miały, kiedy Gosia nam odpowie ;)

      Usuń
    4. Niestety nie wiem, dostałam to mydło pod choinkę, ale jest z Ziaji :)

      Usuń
  4. Kochana moja przyjaciółka:*:*:* też Cię pozdrawiam<3 <3 bluzy przyjaźni z Fesswybitnie stworzone z myślą o nas;) <3 za zdjęcia nie zabiję, wyszłam nienajgorzej;) :p :* dodawaj takich ulubieńców co miesiąc, świetnie Ci to wychodzi!:* :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha ,bałam sie twojej reakcji XD Ale ciesze sie ze jest pozytywna! :D O bardzo dziękuje,postaram sie robić takich ulubiencow ;)

      Usuń
  5. Lubię takie posty, chcę je częściej! :D
    Volar też bardzo lubię. A w "Agosto" zakochałam się dokładnie rok temu xD Moja mama myślała, że Libre śpiewa Natalia Kukulska i jak tylko przyjechałam na święta, to mi mówiła "NO MUSISZ POSŁUCHAĆ TEJ NOWEJ PIOSENKI KUKULSKIEJ!" haha, kochana :D
    Śliczne jesteście, dziewczyny!

    Z kosmetyków kocham balsamy kakaowe i kokosowe od Palmer's, a z jedzenia masło migdałowe, czekoladę Surovital z goji, czekoladę Trapa z chrupkami ryżowymi, Torras z mango i Quest Bara. No i pierniki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze ze rownież lubisz te piosenki! :D
      Dziękujemy XD
      Masło migdałowe jest super ;D Ostatnio kupiłam sobie masło nerkowcowe takie duże,tez jestem go bardzo ciekawa,bo póki co jadłam tylko z Primaviki :D
      Czekoladę Surovital ta tez próbowałam i mi tez smakowała :D
      Ech ,te pierniki...wiesz jakie mam o nich zdanie XD

      Usuń
  6. Bardzo ciekawy post, widać, że jesteś fanką Krainy Lodu zupełnie jak moja siostra! Z niecierpliwością czekam na następne i z pewnością będę tu często wpadać ♥
    Zapraszam również do mnie, dopiero zaczynam, w sobotę pojawią się kosmetyczni ulubieńcy 2016, miło by było gdybyś mnie zaobserwowała ♥
    http://wikoka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze i witam cie z całego serca :D Każdy nowy czytelnik to uśmiech na mojej twarzy! Z chęcią do ciebie zajrzę i będę to robić regularnie :)

      Usuń
  7. Słyszałyśmy tą piosenkę i choć nas nie porwała to jest ładna ;)
    My piłujemy wszystkie świąteczne piosenki Pentatonix xD

    Bluzy świetne i aż się buzia uśmiecha na ich widok :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)