środa, 21 grudnia 2016

Primavika masło orzechowe piernikowe

Coraz bliżej Święta,więc pomyślałam,że dzisiaj jest dobry dzień na taką recenzję :D
Słyszałam różne opinie o tym maśle( w większości dobre),Napaliłam się na nie,szukałam i...w końcu znalazłam!Czy opłacało się?
 Tutaj macie je jeszcze w towarzystwie moich ostatnio jedynych lektur XD
 Pierniczkowe masło orzechowe pachnie wyraźnie  prażonymi arachidami i przyprawami korzennymi.Po zanurzeniu łyżeczki dostrzegłam,że jest wyjątkowo gęste jak na masło orzechowe(może to wynikać z zawartości cukru w produkcie ).
 Spróbowałam i...słone,chwilami nawet bardzo słone ;/
Tłuste ,ale nie tak wyraźnie arachidowe jak inne masła orzechowe.Przypraw do piernika też tak bardzo nie czuć :( Owszem,kojarzy się z pierniczkami ,ale to nie to...
 Niestety nie jest to najlepsze masło orzechowe jakie jadłam(ba,nawet nie jedno z lepszych!) Z bólem serca wystawiam mu ocenę
 Ocena:3/6
gdzie kupiłam:eko sklepik w moim mieście
cena:7,30 zł
Na osłodę tej przykrej dla mnie recenzji,mogę Was zawiadomić,że niedawno przyszła mi ciekawa paczuszka od firmy ZmianyZmiany :) Będą recenzje :D


20 komentarzy:

  1. Szukałam go i chyba dobrze, że nie znalazłam, bo nie lubię słonych maseł orzechowych. Oczekiwałabym od takiego silnej pierniczkowości i chyba bym się mocno rozczarowała :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chodzi o stos lektur, to jak się mnie ludzie pytają, jaką książkę ostatnio przeczytałam, to też mówię, że całe mnóstwo - do marketingu, makroekonomii (dwie), statystyki, kilka o nadzorze właścicielskim nad spółkami oraz o kontroli... xD A ponoć Polacy nie czytają xD

    Recenzja specjalnie dla mnie :P Wiedziałam, że Cię namówię jeszcze przed świętami! Szkoda, że produkt rozczarowuje - raczej się na niego nie skuszę :( Lubię delikatną słoność maseł, ale taką naturalną. Chyba wolałabym dodać przyprawy do piernika do masła NaturAvena (KOCHAM! Zwłaszcza to czekoladowe, które mi poleciłaś - muszę zrobić zapas :D).

    Gratuluję współpracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę,No to tez masz wybór książek XD Ale jak cie to interesuje lub musisz,No to nic nie zrobisz XD ;)
      Niestety masełko mnie rozczarowuje-co nie oznacza ze wszystkich ;) Niemniej jednak czekoladowe NaturAvena wygrywa!

      Usuń
  3. Szkoda, że produkt nie spełnił Twoich oczekiwań :( Przykro mi :( A współpracy gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może da się je jakoś "podrasować" i poprawić smak? Może dodać przyprawy korzennej.. chociaż nie w tym rzecz: jak sie kupuje jakiś produkt to powinien on spełniać oczekiwania. Z drugiej strony każdy oczekiwania ma inne.... mam nadzieję, że w przyszłym roku bedzie jak najmniej takich rozczarowań ♥

      Usuń
  4. Szkoda, że jednak produkt okazał się niewypałem :( Mimo wszystko i tak kupię, bo jestem bardzo ciekawa, oczywiście jeśli kiedykolwiek uda mi się je znaleźć:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak znajdziesz,to kup ;) Życzę ci,zeby tobie bardziej smakowało XD

      Usuń
  5. Oj to słabo, bo jak tylko zobaczyłam tytuł, to się napaliłam jak szczerbaty na suchary. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ja tak miałam przy zakupie XD

      Usuń
  6. My mamy nieco inne odczucia ale konkluzja ta sama xD Dla nas jest to masło zdecydowanie za słodkie xD a użyte przyprawy są bardzo wyraźne z czego między innymi nie lubiany przez nas anyż i goździki :P Podsumowując nie smakowało nam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniec końców efekt ten sam-ale ja wyczułam z kolei za dużo słonosci XD

      Usuń
  7. Kupiłam je przy okazji Dnia Darmowej Dostawy. Ciekawe czy mi posmakuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam kompletnie inną opinie na temat tego masła ;) Mi bardzo smakowało i właśnie nie było dla mnie słone... No ale każdy ma inny gust :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słone? O, mi mogłoby posmakować! Szkoda, że nigdzie go nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przykro mi, że tak Cię zawiodło. Ciekawa jestem, czy podzieliłabym opinię, ale kupować nie zamierzam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem ciekawa,ale szanuję twoją decyzję ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)