środa, 7 grudnia 2016

Koko Yogo -bezmleczny deser kokosowy zawierający żywe kultury bakterii z dodatkiem mango

 Dzisiaj ostatnia już recenzja kokosowych smakołyków od Koko Yogo :) Najlepsze na koniec,czyli z musem z mango :D

 Nie będę się rozwodzić nad pomysłowym opakowaniem,tylko powiem ,że jogurt  pachnie kwaśnie,tak jak krowi :)
Na górze zebrała się warstwa wody,którą sprawnie wymieszałam z galaretowatym deserkiem :)
 W smaku jogurt jest trochę wodnisty i tłustawy,ale lekko kokosowy.Trochę też żelkowaty,ale z wyraźnym posmakiem świeżego mango :)
Na dole znajduje się świeży i słodziutki mus z mango :)
Razem 2 warstwy ładnie się łączą tworząc bardzo smaczny,ale lekko wodnisty jogurt.
 Smaczny,ale nie idealny-jak dla mnie za bardzo wodnisty .Sam mus jest jednak przeprzepyszny ,i żałuję że nie mam w posiadaniu samego musu ;)
 Ocena:4+/6

13 komentarzy:

  1. Faktycznie wydaje się wodnisty, ale i tak zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie lubie mango, wiec nie wiem czy by mi posmakował ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jak nie lubisz to cieżko...ja uwielbiam ;)

      Usuń
    2. A ta biała warstwa to jak pianka w Deserze z koroną :P

      Usuń
  3. Kokos z mango to świetne połączenie, ale faktycznie wydaje się rzadkie :D I tak bardzo ciekawe połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejku z mango na pewno by mi smakowało, kocham te owoce!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie smakował najbardziej ze wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdecydowanie musu z mango mogłoby być więcej :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)