piątek, 16 grudnia 2016

Amandin-śmietanka ryżowa BIO+wegańska carbonara

Cześć!
Dzisiaj przedstawię Wam kolejny produkt z hiszpańskiej linii Amandin,który dostałam w ramach współpracy z hurtownią VegaMarket.Pokażę Wam też przepis z jej wykorzystaniem :D Zapraszam!
 Ciężko było mi zrecenzować śmietanę( w dodatku roślinną ) .Nigdy wcześniej nie próbowałam żadnej(nawet krowiej- nie chciałam i już :p ), więc nie wiedziałam jak powinna smakować idealna śmietana.Ale jako, że lubię wyzwania,przeczytacie moje krótkie wypociny XD
 Śmietanka ryżowa jest gęsta i śnieżnobiała.Pachnie...no, nie pachnie XD W smaku za to jest tłustawa,kremowa i delikatnie słodka za sprawą ryżu.Jeżeli tak smakuje każda śmietana,to jestem pod wrażeniem XD
No dobrze, do czego więc wykorzystałam te śmietankę? A no do Carbonary!Ale nie takiej zwykłej,tłustej Cabronary,tylko do mojej  zdrowej,roślinnej wersji!
Składniki na jedną porcję:
-ćwiartka cebuli
-2 ząbki czosnku
-porcja makaronu pełnoziarnistego
-2 łyżki sosu sojowego
-2 plasty wegańskiego boczku od VeganBaczer(albo pół kostki wędzonego tofu ;))
-5-6 łyżeczek płatków drożdżowych 
-kartonik śmietanki ryżowej BIO Amandin
-natka pietruszki
-spora szczypta świeżo mielonego czarnego pieprzu
 Przygotowanie:
Makaron gotujemy w osolonej wodzie do ulubionej miękkości(ja preferuję al dente ;))
Na patelni na dobrze rozgrzanym  oleju podsmażamy cebulkę z boczkiem seitanowym (lub tofu ;)) .Smażymy chwilę i potem dodajemy sos sojowy i czekamy,aż składniki go wchłoną.Dodajemy czosnek  i całość dokładnie mieszamy.Następnie powoli nalewamy na patelnię śmietankę ryżową,nadal uważnie mieszając.Doprawiamy płatkami drożdżowymi,pieprzem i solą.
Makaron mieszamy z posiekaną natką pietruszki i wylewamy na górze sos.
 I błala! Nasza wegańska Carbonara jest gotowa do zjedzenia!Smacznego! :D


14 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Było Ci ciężko ale poradziłaś sobie świetnie :) Ciekawy produkt a twoja propozycja makaronu z pewnością smaczna, choć ten "boczek" czymś bym zastąpiła ;) :)Zdjęcia świetne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W przepisie jest,ze można zastąpić wędzonym tofu :)

      Usuń
    2. Wiem, wiem ale nie miałam na myśli tofu :P

      Usuń
  3. Chyba nie mogłaś z niej stworzyć nic lepszego - Twoje danie prezentuje się przepysznie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. No to nam apetytu narobiłaś na taki obiadek :P Może założysz bloga kulinarnego? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten blog jest taki recenzjowo-kulinarny XD

      Usuń
  5. Ale super przepis! Zrobie taka z beszamelem (choc jest rzadki), swietnie bedzie smakowac <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z beszamelem szykuję coś innego XD Ale zawsze mozesz zrobic!

      Usuń
  6. Ciekawy produkt, w sumie to sama miałabym problem ze zrecenzowaniem :P Ale ten makaron wygląda przepysznie, uwielbiam takie jedzenie. Będziesz mi musiała kiedyś zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ,ktoś mnie rozumie XD
      Zrobię ci taki z przyjemnością!

      Usuń
  7. Ale cudeńko! Chce się jeść takie wegańskie delicje :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)