środa, 9 listopada 2016

Bombus Raw Energy-Cocoa Bean

Cześć!
Dzisiaj zaprezentuję Wam moją ulubioną wersję Raw Energy od Bombusa-Cocoa Beans-zapraszam!
 ,,Baton  z prawdziwych superproduktów,którymi na pewno są nieprażone ziarna kakaowe.BOMBUS poleca je wszystkim miłośnikom czekolady w jej najczystszej postaci.Wspomagają koncentrację,a przede wszystkim doskonale poprawiają Wasz nastrój.SKŁAD:daktyle,ziarno kakaowe,kakao''

Dzisiejszy bohater jest zdecydowanie ciemniejszy od pozostałych kolegów.
Pachnie mocno kakaowo.
 Ugryzłam-twardy,od razu czuć chrupiące ziarenka.Zalewa nas fala czekoladowo-daktylowa,słodkość i rozkosz <333
Kawałeczki kakao przyjemnie chrupią pod zębami,są pyszne.
Intensywna czekoladowość ,umiarkowana słodycz,która bardzo kojarzy mi się z bananem...
Ten baton jest twardy,zdecydowanie do gryznienia,ale po połknięciu pozostawia przyjemną ,słodką czekoladowość.To zdecydowanie mój ulubiony z tej serii ;)
 Ocena:6/6

12 komentarzy:

  1. Dla mnie był za słodki i trochę za mało kakaowy.. kakao czuć ale według mnie słodycz daktyli jednak wygrywa - zdobywa przewagę :) Gdyby tego kakao było więcej, jego smak był intensywniejszy to bardziej by mi posmakował...a tak trochę się na nim zawiodłam - chyba za dużo od niego oczekiwałam ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywa :p Ja tez sie czasami zawodzę ,ale ten akurat mi batdzo smakował ;) Bierz tez pod uwagę,ze każdy ma inne preferencje smakowe i każdemu smakuje co innego :)

      Usuń
  2. Mnie także on bardzo smakował i mogę zaliczyć go do moich ulubionych zdrowych batoników :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moją opinię na jego temat znasz - za słodka bajaderka :D Ale cieszę się, że Tobie smakował! Jak widać, dla każdego znajdzie się coś pysznego w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie! :D Niestety w życiu bajaderki nie jadłam wiec porównać nie mogę,ale ważne ze smakuje ;)

      Usuń
  4. Super! Bo to też nasz ulubiony baton z serii energetycznej :D

    OdpowiedzUsuń
  5. To również mój ulubiony ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie ze tak dużo osób go lubi!

      Usuń
    2. I mój, jeśli mówimy o marce Bombus.

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)