piątek, 4 listopada 2016

Bio Planet-banany suszone

Uraczona dobrą opinią Ani z Naturalnej Kuchni Wegetariańskiej o suszonych bananach postanowiłam sama je kupić i spróbować.Czy było warto?I czy mi posmakowały?Proszę,przeczytajcie do samego końca! :D
 Tutaj macie tyło opakowania,opis producenta i wartości odżywcze:
 Zacznę może od tego,że banany pachną jednocześnie cukrowo,kokosowo i karmelowo <33
W palcach są miękkie,widać na nich wyraźne kwadraciki jakby blaszki,na której się suszyły.
 Po włożeniu do ust poczułam,że są bardzo twarde i trzeba się naprawdę ,,nagryźć,,żeby je rozmiękczyć.No i poczuć smak.
 Dopiero po chwili dłuższego żucia poczułam słodki,charakterystyczny dla banana smak.Nie był on jednak mocny,ba!W ogóle prawie go było nie czuć ;c nie ukrywam,że zawiodłam się.
 Ocena:2/6
Po dłuższym jedzeniu ich stwierdziłam,że chyba werdykt wydałam zbyt pochopnie.Stają się one bowiem słodsze i smaczniejsze,aż zaczynają naprawdę smakować i wciągać ;)
Są takie lekkie,świeżo bananowe.Zmuszona więc jestem zmienić ocenę:
Ocena:4+/6
gdzie kupiłam:sklep z ekologiczną żywnością
cena:coś około 10 zł

22 komentarze:

  1. Prosić nie musisz - zawsze Twoje recenzje czytam do końca i z ogromną przyjemnością :) Co do bananów to jadłam - dostałam próbkę w prezencie od Pandek :) Całkiem spoko ale szału nie ma :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,bardzo miło mi to czytać <33

      Usuń
  2. Mnie one smakują, ale faktycznie - im dłużej się je je, tym lepszy smak można poczuć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja musiałam sie najpierw do ich smaku przyzwyczaić XD

      Usuń
    2. Jadłam hummus klasyczny z Lidla i piszę póki pamiętam co o nim sądzę - wg mnie jest bardzo smaczny i w porównaniu z tym biedronkowskim smakował mi trochę bardziej. W Biedrze tego z czarnuszką nie znalazłam, były tylko 3 standardowe smaki :/

      Usuń
    3. O kurczę,muszę kupic! :D Dziekuje za info ;) Szkodaze nie znalazłaś tego z czarnuszka :/ Ale jak mowilsz,ze z Lidla lepszy,to chyba nie musisz szukać XD

      Usuń
    4. Mam ten z czarnuszką z lidla, ale jeszcze nie próbowałam :D

      Usuń
    5. To ja dzisiaj uderze na Lidla i kupie, bo ostatnio jak kupilam, to wyladowal w koszu, tak octem walil :D

      Usuń
    6. Dobrze Aniu,daj znać jak spróbujesz ;)
      No właśnie tez słyszałam ,ze ten z Lidla jest strasznie octowy,ale może teraz zmienili?

      Usuń
    7. Teraz w Lidlu jest akcja satysfakcja. Na stronie Lidla jest regulamin - niektóre produkty mozna zwracać jeśli nie posmakują i oddają pieniądze ale trzeba sprawdzić producentów :)

      Usuń
    8. Tylko trzeba mić paragon i przynieść pudełko z częściowo zjedzonym lub zjedzonym humusem. A hummus z Lidla nie ma octu - wiem bo i kupiła na przecenie i jadłam :)

      Usuń
    9. Dobrze wiedzieć :) Dzięki ze mówisz! :D

      Usuń
    10. Zuza specjalnie sprawdziłam listę i hummus niestety nie wchodzi (chyba, że coś przeoczyłam) ;/

      Usuń
    11. Nie chciałoby mi się iść do sklepu i zwracać hummusu, nawet gdyby był nie wiadomo jak nie dobry :D
      Ella, być może smak się zmienił, bo w składzie octu nie ma teraz :D

      Usuń
  3. Dla mnie są o wieeeeele lepsze niż świeże, słodkie, ale nie mulące i ja wyczuwam lekko kwaskowatą nutę :D Tylko jadłam innej firmy. Ile tutaj mamy gramów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wole świeże,bo kocham wszystko co takie slodkie ;)
      A wiesz,nie pamietam dokladnie,ale chyba 180 g albo 220g :/

      Usuń
  4. Jeszcze tych bananów nie jadłyśmy ale teraz to już w ogóle zaciekawiłaś nas tymi dwiema ocenami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi,ze w końcu mogę byc nieobliczalna XD

      Usuń
  5. Już ich wiele razy szukałam po sklepach, ale nic! Kuszą strasznie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ekologicznych? Ja je juz dużo razy widziałam XD

      Usuń
  6. Nie jadłam nigdy tych bananów, raz jadłam takie na wagę, ze sklepu ze zdrową żywnością i były przepyszne <3

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)