środa, 5 października 2016

Milka Peanut Caramel

Ciężko jest znaleźć czekoladę idealną.Połączenie masła orzechowego,karmelu i kawałków orzechów to jest to,czym zdecydowanie mnie kupisz.
Milka o tym wiedziała.Dlatego wypuściła to szataństwo...
 Opakowanie 276-gramowej(nie,nie 300-stu gramowej ;P) czekolady jest prześliczne,zdeydowanie ukazuje nam fistaszkowe niebo,w jakim się zaraz znajdziemy.
 Czekolada pachnie bardzo fistaszkowo,wyraźnie masłoorzechowo(a ja masłoorzechowoholiczka ;p)
Kostki wizualnie też są cudne-ukazują fistaszki! :D No mnie to całkowicie kupuje :D
 Sama czekolada jest twarda,wyraźnie słodka,czyli typowo Milkowa.
W środku widzimy dużo orzechów,a konkretnie ich kawałków.
 Górna warstwa wnętrza,czyli karmel jest poprostu idealny *.* Płynny,ciągnący,poprostu pyszny!
Orzechy nad nim są prażone,chrupiące a jednocześnie miękkie :D
Masło orzechowe,czyli dolna warstwa jest słodkie i tłuste,takie niczego sobie.Na pewno nie jest 100% z orzechów,ale jak na gorzej jakości to smakowo jest okej :D
 Razem,po połączeniu wszystkich warstw,czekolada jest pyszna! *.* W ustach dostajemy obłędnie słodko-fistaszkową masę,w dodatku bardzo chrupiącą :D I to co jest najlepsze-nie piecze w gardle,jak to bywało z przesłodzonymi Milkami.
Zdecydowanie warta grzechu!Ani się nie obejrzałam,a zniknęło pół,drugiego dnia drugie pół :D
Teraz już wiecie,dlaczego jest to ,,szatańswto,,? :D
Ocena:7/6!!
gdzie kupiłam:Żabka
cena:9.99 zł

39 komentarzy:

  1. Muszę iść do Żabki!!!!i kupić ja :) a najpierw to pójdę do kuchni i zjem łyżkę masła orzechowego:) . Ja nie lubię pokruszonych orzechów w czekoladzie ,ale tej to wybaczam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie sie wybierz do Żabki!
      Ja tez wole gładkie masło orzechowe,ale z kawałkami orzeszków tez nie pogardzę,jak ma dobry skład :)

      Usuń
    2. Już mam kupiłam też w Żabce :) pyszna jest i mnie nie złoszcza kawałki orzeszków:)

      Usuń
  2. Jutro pójdę do żabki, bo czuję, że to coś dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Żabce w której byłam wczoraj nie było, ale za to znalazłam tam Snickersy white, których szukałam odkąd pojawiły się w Biedronce, a ja nie zdążyłam kupić :D A Milki będę szukać dalej :)

      Usuń
    2. Trzymam kciuki żebyś znalazła :D Snickera white był dla mnie niestety za słodki,ale...nie No,nie powiem ci,ze dla ciebie nie będzie XD Skoro dla mnie był za słodki,to dam sobie rękę uciąć,ze dla ciebie tez będzie XD

      Usuń
    3. Zdaję sobie z tego sprawę, ale lubię słodycze w wersji white, więc mimo wszystko zapewne będzie mi smakował :)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciesze się, ze Ci posmakowała :) Dla mnie byłoby za słodko:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle ze spróbować ci nie zaszkodzi ;)

      Usuń
    2. Gdyby były małe tabliczki to moze i bym spróbowała chociaż nie lubię Milki i mlecznych czekolad ;)

      Usuń
    3. Ale mowię ci,ta wcale nie jest taka przesłodzona-nadzienie bardzo to łagodzi

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. No kusisz, kusisz tylko jest druga sprawa a mianowicie moja niechęć do Milki :D Moze nie jest to nienawiść (tak jak u Kimiko) ale nie lubię Milki i już... ale fistaszki, masło orzechowe, orzechy kocham :D

      Usuń
    6. Komików darzy Milke nienawiścią?:o Nawet nie wiedziałam .Do zwykłych Milek tez nie czuje pociągu,aczkowiek to jest wyjątek ;)
      A kusze cie kusze,bo uważam ze jest watra chociaż spróbowania :D Tak samo z karmelem-nie lubię karmelu,ale w tej czekoladzie go kocham <33 Dlategi kusze ;) Jak ci nie posmakuje,to mi oddasz :* Z chęcią przyjmę :D

      Usuń
    7. *Kimiko
      O,i jeszcze zobacz na gorze pierwsze komentarze z Agnieszka Stolarczyk-jej tez smakuje :D

      Usuń
    8. Komentarz niżej cytuje "ciekawe czy moja nienawiść do Milki wygrałabym z miłością do fistaszków" :D Moja siostra kiedyś lubiła Milkę ale potem stwierdziła, że jest za słodka i czekolady z Lidla FinestCare sa lepsze :) Poza tym Milka Niemiecka nie umywa sie do Polskiej... teraz siostra czekolad nie je bo mówi, że ją pryszczy a jeśli już to wybiera deserowe :) Ale Milka nadal ma swoich wiernych wielbicieli ;)
      Dobry pomysł :) Z chęcią bym Ci ją podarowała ale to tak nie głupio oddawać już otwartą? :D

      PS.Widziałam :) Agnieszce smakuje mimo tego iż nie lubi pokruszonych orzechów w czekoladzie ale ja orzechy uwielbiam, tylko z Milką już jest gorzej :) Dlaczego nie sprzedają jej w formie batoników :P No czas pokaże co będzie :D

      Usuń
    9. Masz racje ;) Mój błąd.
      Finest Care rzęsa smaczne,chociaż wole Bellaromy z Lidla ;) Ale rozumiem twoja siostrę ;)
      Mi wcale nie głupio!Przyjmuje każde jedzenie XD
      Wiesz,tutaj one nie sa pokruszone,fistaszki,tylko duże kawałki ;D

      Usuń
    10. Nic nie szkodzi - zaganiana jesteś :)
      "rzęsa"? masz na myśli są? ;) Nie wiem czy moja siostra jadła Bellarom - chyba tylko tę z migdałami i również jej posmakowała :)
      W takim razie będe pamiętać :) Teraz duże Milki sa na promocji w Tesco - widziałam w ulotce tę recenzowana przez Ciebie z masłem orzechowym ale w sklepie jej nie było... teraz kosztuje 7,99zł ;)
      Duże kawałki???? Kocham takie kawałki orzechów ♥

      Usuń
    11. Rzęsa przez słownik w telefonie ;)
      Tez widziałam właśnie,ze sa na promocji! :D

      Usuń
  5. Widziałam recenzję u Gosi :) Gdyby to była sama Milka z karmelem, to na pewno by mi nie smakowała (nie lubię i nigdy nie lubiłam karmelowych czekolad), ale ponieważ jest w połączeniu z masłem orzechowym i orzeszkami, to na pewno by mi smakowała <3 Jak będę w domu, to poszukam i kupię - uszczknę kostkę, a resztę wsunie tata (tak, bardzo dbam o jego zdrowe odżywianie xD).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz karmelowej? :o Ja w sumie tez kiedyś nie lubiłam,teraz lubię karmel tylko z Milki ;p
      Hahha,ja tez bardzo dbam o zdrowe odżywianie swojej rodziny we właśnie taki sposób XD Ale te czekoladę akurat zjadłam w 2 dni ;)

      Usuń
  6. Ha, jakie chamstwo z gramaturą. :>
    Fajnie, że Ci tak smakowała; ciekawe czy moja nienawiść do Milki wygrałabym z miłością do fistaszków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mysle,ze byłby to trudny pojedynek ;) Ale jestem bardzo ciekawa twojej opinii o niej ;)

      Usuń
  7. Już niebawem ją spróbujemy i już nie możemy się doczekać :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta czekolada nie ma masła orzechowego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ty za grosz dystansu :P Przecież ONA o tym wie! To tak jak z jogurtami O SMAKU, kto im zabroni tak smakować i imitować inne smaki? No nikt xD

      Usuń
    2. Tak jak wspomniał wyżej anonim,wiem o tym,wiedziałam tez przy kupowaniu.Ale czy to oznacza,ze nie może smakować jak masło orzechowe?Pisalam w recenzji poprostu masło orzechowe,zeby było łatwiej i bardziej zrozumiale dla wszystkich-jakbym pisała ,,w masie o smaku masła orzechowego,, to nawet brzmiałoby to o wiele gorzej.
      A z reszta,jezeli nie podobają ci sie moje recenzje,Michu,to juz kolejny raz ci powtarzam-nie czytaj ich.Jestem otwarta na krytykę,ale jedynie konstruktywną

      Usuń
    3. Zuza napisz masło orzechowe w cudzysłowiu to może się odczepia ;P
      Osobiście Twoje recenzja bardzo sie podoba ale z drugiej strony warto dopisać, że to jednak nie masło orzechowe - bo to może kogoś zmylić :)

      Usuń
    4. Po pierwsze, ja się w 100% zgadzam z Michem, zresztą napisał to, co sama bym napisała, gdybym przeczytała recenzję wcześniej niż on. Ta czekolada nie jest nawet o smaku masła orzechowego - jest o smaku orzechów ziemnych, tyle.

      Beata, cudzysłowie ;)

      Usuń
  9. Kolejna osoba est w niej zakochana! No nic, muszę kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Też zakochałam sie w tej czekoladzie i mocno się zdziwiłam czytając na innym blogu że w tej czekoladzie nie ma masła orzechowego tylko coś podobnego...czy jakoś tak to leciało.Nie wiem o co kaman,dla mnie najlepsza z milek i chyba w ogóle ze słodyczy z masłem orzechowy jakie do tej pory jadłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tego nie rozumiem,dla mnie the best ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)