piątek, 7 października 2016

Miami-owsianki z kaszką manną-recenzja porównawcza

 Cześć!
Dzisiaj lubiana przez większość recenzja porównawcza!Co z tego,że owsianki były w Biedrze już dawno,ważne że zrecenzowane! :D
Dlatego nie przedłużam i zachęcam do czytania :D
Przez recenzje Pani Chrup(którą pozdrawiam ;**) nie ukrywam,że się zniechęciłam i żałowałam,że przeczytałam ją dopiero po zakupie,ale jak już wydałam kasę,to pozostało mi zblogować XD
 Opakowania obydwu owsianek są urocze,pamiętam jak byłam mała i zawsze oglądałam Toma i Jerry'ego.Co najśmieszniejsze,zawsze wolałam Toma i było mi smutno,jak mu się działa krzywda :c
Obydwu owsianek w kubeczkach jest dość mało,a dodatków sypnęli niezbyt hojnie :p Po zalaniu wodą odczekałam chwilę,ale dzisiejszy delikfenci staną się gęściejszy XD(o ile można tak mówić XD)
 Czekoladowa
Pachnie słodko,ale na oko ma bardzo mało kawałków czekolady.Jest gęsta lepka,ale mimo wszystko niemiękka i zdecydowanie do gryzienia.
W smaku mało słodka,czuć kaszkę manną ,która nic specjalnego nie wnosi XD
Na gorąco jest dość sycąca,choć dla mnie za mało słodka i w ogóle..smakowa :p
Dobra,ale nie najlepsza,tyłka nie urywa :p
 ocena:3+/6

Owocowa
Przejdźmy więc do drugiej,czyli owocowej z serduszkami.
No,tutaj już pachnie wyraźniej,bardziej słodko.Jest słodsza i kwaśniejsza,ale konsystencja owsianko-kaszki jest taka sama.
Tutaj to kolejna smaczna breja,ale bez szału ;p Ciut lepsza od poprzedniczki,dlatego daję:
Ocena:4/6

Chyba wolę sama zrobić owsianko-mannę ;P

21 komentarzy:

  1. Jak na nie nie patrzę to widzę, że nie są to moje smaki, ale jak czytam opis to nie wiem co myśleć, bo skoro dla Ciebie są mało słodkie (zwłaszcza ta pierwsza) to może dla mnie byłby by w sam raz, a mieszankę owsianki z manną kiedyś lubiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest takie...bez smaku,nie dam sobie ręki uciąć,ze by ci smakowało xd

      Usuń
  2. takie gotowce są dobre kiedy musimy zjesć coś na szybko a nie mamy czasu na przygotowanie takiej owsianki, owsianko-manny w domu. Fajnie gdyby takie gotowce były jednak smaczniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,podróż wydawałaby sie o wiele lepsza XD

      Usuń
  3. Eee, jak bez smaku, to nie dla mnie. I skład też taki sobir xD to ja wolę sobie sama zrobić taką z dodatkami na wypasie.

    Jak biologia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,ja tez XD

      Dziękuje ze pytasz! :D Przeszłam jako jedna z dwóch osób, 29/30pkt :D

      Usuń
    2. Gratuluję!!! Wiedziałam, że dasz radę. Kiedy kolejne etapy?

      Usuń
    3. Drugi w listopadzie,trzeci w styczniu XD

      Usuń
  4. Po naszych testach owsianek z Lidla też stwierdziłyśmy, że jednak wolimy same równie szybko sobie lepsze śniadanie ukręcić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buahahaha dziękuję! Takie to miłe <3 Ej miałam identycznie z Tomem! Nie lubiłam Jerrego tą wredną mysz i szkoda mi było niezdarnego Toma :< A po owsiankach pozostała mi tylko ładna kolorowanka- pochwalę się, a co mi tam - POMALOWANA! :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć,jak sie ciesze! :D właśnie czytałam to u ciebie,mamy takie same odczucia,Tom był super! :D
      Ja kolorowanki wyrzuciłam XD Bo w sumie nie pomyslałam,zeby pokolorować.Mam takie dla dorosłych i tak nie mam na nie czasu XD

      Usuń
    2. no wiesz co? Podpadłaś mi :D Ja tam postawiłam na półce i się rajcuję, ale w sumie nie każdy ma taką empatię i wrażliwość estetyczną jak ja... albo po prostu nie jest takim pojeb*m jak ja xD A Tom wymiata system :)

      Usuń
  6. Mam oba, ale czekają sobie na ''czarną godzinę'' w szkole ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak właśnie się zastanawiałam nad ich kupnem :D Ogólnie te gotowe owsianki raczej mają mało smaku, dlatego zawsze dodaję mnóstwo swoich dodatków- owoce, dżem, masło orzechowe :) Wolę swoje domowe, jednak jak nie mam czasu, to takie gotowe to świetna opcja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,ze to świetna opcja,choć akurat tych nie polecam. XD

      Usuń
  8. Jadłam czekoladową, w starej (lepszej) wersji graficznej. Zgadzam się co do bezsmaku i zerowej słodyczy. Recenzja będzie, więc więcej nie piszę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dodaję mleko zamiast wody i jest przepyszna 😀

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dodaję mleko zamiast wody i jest przepyszna 😀

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)