środa, 26 października 2016

Koko Yogo-jogurt z dodatkiem mleka kokosowego i żywymi kulturami bakterii

Przyszedł ten czas,żeby zacząć Wam przedstawiać jakieś wegańskie,jogurtowe pyszności :) 

Na pierwszy ogień pójdzie wersja kokosowa z mlekiem kokosowym i żywymi kulturami bakterii jogurtowych :)  Firma Koko Yogo(link do strony internetowej)  oraz do Facebooka się specjalizuje właśnie w takich pysznościach :)

 KOKO YOGO to bezmleczne, roślinne produkty wegańskie zawierające bakterie probiotyczne.
Jest to wspaniała alternatywa dla osób uczulonych na produkty mleczne i mleko,
dla Wegan oraz osób z nietolerancją glutenu.
Produkowane są ręcznie bez użycia jaj, mąki, cukru oraz bez soi.
Cały asortyment Koko Yogo jest produkowany z najwyższej jakości BIO składników 
bez użycia konserwantów.
 Po otworzeniu bardzo ładnego i skromnego opakowania ukazuje nam się śnieżnobiały jogurt.
Pachnie on kwaśnie.Mogę porównać to do zapachu normalnego jogurtu z mleka krowiego.Gdybyście postawili przedemną obydwa,nie umiałabym ich rozróżnić po zapachu.
 W konsystencji ,po przemieszaniu łyżeczką,jogurt jest twardy i...gumowy,taki żelowy.Skojarzył mi się z białkiem jaja na twardo XD
Po włożeniu łyżeczki do ust poczułam,że jest kremowy,kwaskowaty i delikatny.Nie czuć w nim samego kawskowatego kokosa,ale za to pierwsze skrzypce gra tłuściutkie mleko.
Całość przyjemnie rozpuszcza się na języku.
 Po kilku łyżeczkach dotarło do mnie,że w smaku też bardzo trudno odróżnić go od zwykłego,tłustszego jogurtu(co uznaję za jego plus,bo jeżeli ktoś,tak jak ja,jest uczulony na mleko,może zjeść jogurt nie-sojowy XD).
Wcale nie jest słodki,a przyjemnie kwaskowaty i orzeźwiający.Zaskoczyłam się bardzo pozytywnie :)
 A tutaj macie jeszcze jego skład i makro:
Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:dostałam od Koko Yogo

10 komentarzy:

  1. Jego konsystencja przypomina mi lekko zsiadły jogurt :P Fajnie, że nie jest zamulająco słodki tylko kwaskowaty - ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To woda sie wytrąca na gorze,ale wyglada zsiadle ;)

      Usuń
  2. Konsystencję ma dziwną, ale po przeczytaniu składu i recenzji czuję, że by mi smakował. Kokos to pyszny produkt i wszędzie pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kwaśność na pewno jest wynikiem dodania bakterii :) Fajna alternatywa, choć bardziej kaloryczna niż zwykły jogurt i wywaliłabym tę glukozę :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No bardziej kaloryczny,ale przy takim małym kubeczku nie robi różnicy(wole zjeść taki mały niż duży krowi ;p) a glukoza rzeczywiście nie jest bardzo potrzebna,ale nadaje mu takiej przyjemnej słodkiej nuty ;)

      Usuń
  4. Jego smak szczególnie fajnie łączy się z owocami w koktajlu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowaliście? :D Dajcie przepis! ;)

      Usuń
    2. Po prostu jogurt zblenduj z ulubionymi owocami :-D u nas rządzi ananas albo mango :-D

      Usuń
    3. Aaa,myślałam ze jego w sensie ze akurat tęgi jogurtu XD Mam ananasa w domu to spronikdl

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)