piątek, 14 października 2016

Bombus Raw Energy-Coconut&Cocoa

Kto ma dzisiaj urodziny??No kto,jak nie ja?xD Ale nie piszę Wam tego bynajmniej po życzenia-poprostu tego dnia będzie jego publikacja :D

No wiem,taka skromna jestem...pochwalę się Wam tortem,jak zrobię,a nawet dwoma XD
Jeden dla przyjaciół,drugi dla rodziny XD

Ale po kolei...ten blog jest o słodyczach,nie o urodzinach.

Bombus,bo o nim dzisiaj mowa,przygotował nam kolejnego zdrowego batona-w wersji kokosowo-kakaowej.
,,Odświeżający smak z aromatem kokosów i kakao.Te energetyczne batony RAW z nieprztwarzanych cieplnie i czystko naturalnych produktów zapewniają Wam nie tylko doskonały smak,ale i dużo zdrowia za pomocą dużej ilości korzystnych dla zdrowia substancji i wartościowego błonnika.Zlikwidują głód,nasycą nawet w małej ilości.SKŁAD:daktyle,kokos,kakao."-tyle od producenta ;)
 Opakowanie batona jest prześliczne,chyba najciekawsze i najładniejsze ze wszystkich ;)
Po wyjęciu z papierka ukazuje nam się kwadratowa bryłka,na której wyraźnie widać wiórki kokosa.
Baton pachnie razowcem,czyli razowym chlebem,i daktylami trochę,dość intensywnie jak na taki baton.
 Jest on dość twardy,zdecydowanie do gryzienia.
Od razu czuć kwaskowatość kokosa,ale powoli tłumi go pełnia kakao.
Jest jakby lekko...orzeźwiający?Tak chyba mogę powiedzieć ;) Aczkolwiek po kontakcie ze śliną staje się bardziej czekoladowy :p
 Ten baton jest bardzo,bardzo smaczny.No i zdrowy!Zdrowo-czekoladowy! :D
Mogę go całym sercem porównać do mojego wcześniejszego faworyta,czyli Cocoa Bean(którego recenzja będzie)
 Ocena:6/6
gdzie kupiłam:dostałam,ale batony dostępne w Tesco
cena:4,99zł

25 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ;)
    A co do batona, to kilka trazy (a szczególnie za pierwszym razem) wyczułam w nim zwietrzałe wiórki kokosowe, ale jak ostatnio jadłam, był to tylko śladowy posmak :D Do batoników ze współpracy się jeszcze nie dobierałam, ale jestem ich ciekawa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Zwietrzałe?Moze to wina ze długo leżał?Ja sie tego nie doszukałam ;)

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Żebyś dalej była taka mądra, cieszyła się dobrym zdrowiem i spełniała marzenia :)

    Muszę spróbować jeszcze raz, żeby stwierdzić, czy może jednak nie czuć we wszystkich tej szmatki :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Już Ci składałam życzenia chciałabym jeszcze raz życzyć Tobie wszystkiego co najlepsze, dużo dużo zdrowia, satysfakcji z życia i tego co robisz, siły do spełniania marzeń i spełnienia marzeć a także sukcesów w życiu. Niech smutek nigdy nie gości na Twojej twarzy, niech słońce swoimi promieniami zawsze rozświetla Ci drogę a ewentualne potknięcia tylko dodają siły i motywują do dalszego działania :)

    Moją opinię na temat tego batonika już znasz - jadłam go dwa razy i za każdym razem wyczułam zwietrzałe wiórki co nie było przyjemne ;/ Nie wiem czy to jakość kokosa czy taka partia (jadłam dwa batony z kawą i jeden był bardziej kawowy a drugi mniej) ale nie jest to baton do którego powrócę. Cieszę się, że Tobie posmakował :)

    PS Nie wystawiłaś mu oceny? ;) Jeśli to obok wersji kakaowej faworyt to będzie 6/6 czy może jednak 5? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje jeszcze raz ;)
      Kurczę,chyba nigdy nie jadłam zwietrzałych wiórków,bo nie wiem jak smakują XD
      Razem z czekoladowym bedą chyba mieli taka ocenę ;)

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że na takie nie trafisz :)
      Chyba... czyli jeszcze nie jesteś pewna :) Wyjdzie z czasem :)

      Usuń
  4. Wygląda arcy-smakowicie :D Ten kolorek, aż czuję rodzynki, daktyle, chleb razowy i kakao <3

    16 urodzinki? Wszystkiego najlepszego i jeszcze więcej :D Wyjazdu do Japonii, zostania wspaniałym lekarzem i wieeelu podróży - mam nadzieję, że z niczym się nie pomyliłam i niczego nie zabrakło :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakowity tez jest bardzo ;)
      Dziękuje,o niczym nie zapomniałaś,jestem pod wrażeniem ze pamiętasz ;D

      Usuń
  5. Wszystkiego najlepszego :)

    Batonik zostawię bez komentarza ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      A czemu bez komentarza? :o Nie smakował?

      Usuń
  6. Sto lat wariacie! Obyś się nie zmieniała! Najlepszego (i chwała Ci, że przyznałaś się do urodzin bo po czasie padłabym na zawał :D) byś miała zawsze mnóstwo przyjaciół, słodkości i ambicji by przenosić góry i osiągnąć w życiu tylko to co zechcesz i sobie zamarzysz :D Miłego dnia blondasku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahha,bardzo,bardzo dziękuje <33 uwierz mi ze był udany ;)

      Usuń
  7. Wszystkiego naj naj najsłodszego <3 Dużo miłości, szczęścia i tony słodkich chwil w żuciu :****
    Baton ten nie jest naszym ulubionym ale jest smaczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to sto lat, spełnienia marzeń i ambicji oraz duuużo dużooo zdrowia i słodyczy :D
    Ja też byłam nim zachwycona. Recenzję planuję na poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też uważam, że ma najładniejsze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zjadłabym. Bo raw. Bo kokos. Bo ładne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się co do opakowania :D A co do smaku... to już niedługo pojawi się recenzja :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)