poniedziałek, 19 września 2016

Surovital Cocoa-czekolada kokosowa

Będąc w ekosklepie z kochaną Olą z The Essentials of Healthy Lifestyle moim oczom ukazała się nowa surowa czekolada,w białym opakowaniu.Wiecie,jakie było moje zdziwienie(i nieukrywany zawód) kiedy zobaczyłam,że jest ona biała?
Nie ważne,nie będę Wam spojlerować -zapraszam do recenzji!
 Opakowanie sugeruje zdrową,wegańską surową( i białą!!!) czekoladę.Z tym kolorem to niestety nic bardziej mylnego :/
Nasza dzisiejsza bohaterka pachnie wyraźnie kokosem i lekko podprażonymi wiórkami(na które też liczyłam,ale o tym za chwilę).
 W konsystencji tabliczka jest twarda,trudna do przełamania.
Po włożeniu do ust rozpuszcza się bardzo trudno i wolno-zdecydowanie lepszym sposobem jest jej gryzienie.
W smaku...powiem Wam,że ciężka do opisania,bo ma bardzo mało smaku...lekko przypomina mi mało słodką,deserową czekoladę.
 Żeby było śmieszniej(i gorzej) to w ogóle nie czuję kokosa,zero!Wiórek też nie ma.Niby w składzie jest cukier kokosowy,jednak czekolada jest tak prawie bezzsmakowa,że ja nie wiem gdzie go upchnęli!
Kolejnym ,ogromnym minusem jest dla mnie to,że czekolada się w buzi nie chce rozpuszczać,a gustuję w gęstych bagienkach!
Krótko mogę opisać ją tak-mało smaku,ciężka czekolada.Zawiodłam się i nie polecam :(
Ocena:0/6
gdzie kupiłam:Eko sklep w moim mieście
cena:10-11 zł

37 komentarzy:

  1. Twoja recenzja i tak nie zmniejszyła mojej chęci do jej spróbowania i jak gdzieś spotkam to na pewno kupię i najwyżej się rozczaruję, co jest bardzo prawdopodobne po tym co piszesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,ja tez bym zapewne chciała sie sama przekonać :)

      Usuń
  2. U.... szkoda, że w Twoich oczach tak słabo wypadła aa tyle dobrego o niej słyszałam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez dużo o niej słyszałam,ale jest słabooooo ;(

      Usuń
  3. Ostatnio kupiłam ją na prezent. Ciekawe jak będzie smakować osobie obdarowanej. Byłam przekonana, że będzie ona biała i kokosowa :( lekkie rozczarowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie będzie dla niej taka zła :)
      Ale ja tez bardzo liczyłam na te białą Xd

      Usuń
  4. A miałam ją nawet kupić! Też spodziewałam sie białej - opakowanie jest bardzo mylące. Szkoda, bo miałam naprawdę ochotę na dobrą kokosową, bo ciężko taką znaleźć na rynku. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje,opakowanie bardzo myli ;(
      A dobrej kokosowej praktycznie znaleść sie nie da XD

      Usuń
  5. Pycha pycha. Uwielbiam czekoladę <3 Pozdrawiam z Madrytu!

    www.ladyagat.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wcale nie pycha :p Rownież pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Ja czytając skład myślałam, że będzie biała. Chociaż teraz widzę, że jest ziarno kakaowca, ale myślałam chyba, że będzie pokruszone po prostu a sproszkowane mleko w proszku w składzie mnie zmyliło. Ciekawe czemu na tym zdjęciu jest biała https://surovital.pl/environment/cache/images/500_500_productGfx_4eba07019205c10492dfdae001a60e93.jpg :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *sproszkowane mleko kokosowe w proszku

      Usuń
    2. Dziwne,no przecież nie kupiłam jakiejś dziwnej sztuki XD

      Usuń
    3. hehe, raczej nie ;) tym zdjęciem jeszcze bardziej wprowadzają w błąd, ale jaki w tym sens ? :/

      Usuń
  7. Chciałam ją wziąć w sklepie, jednak miałam już inne rzeczy wybrane, więc było za dużo. Ale polowałam na nią w innych miejscach. Dobrze jednak, że się nie udało. Już wiem, że raczej by mi nie zasmakowała, a kosztuje niemało jak na czekoladę, więc lepiej zainwestuję w coś innego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zainwestuj w coś innego ;p Dobrze ze jej nie wziąłas ;)

      Usuń
  8. Nie kupiłabym bo za droga.. wolę tego typu czekolady ale z niższej półki ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cukier kokosowy nie ma smaku kokosa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć :) Ale mimo wszystko,liczyłam na coś więcej ;p

      Usuń
  10. I tak jesteśmy ciekawe smaku, więc kupimy ją mimo wszystko ale szkoda, że jednak nie zdała egzaminu u Ciebie :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Auć a myśłam,ze to biała czekolada aż sie uśliniłam jak on tym pomyśłam a tu lipa lipa lipa

    OdpowiedzUsuń
  12. Firmę tę mega lubię. :D Ale tej wersji nie kupiłabym za żadne skarby. :D Kokos i ja to baaardzo marne połączenie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez Uwebiam te firmę ,ale ta czekolada to porażka ;(

      Usuń
  13. No proszę, kolejna negatywna opinia! Chyba jej nie kupię, szkoda kasy :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Masakra! Masakra, bo ją mam. Weź, nastraszyłaś mnie :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wole powiedzieć prawdę ;) Ale kto wie,może ty w niej cokolwiek wyczujesz? XD

      Usuń
    2. Nie no, wiadomo, że liczy się prawda.

      Usuń
  15. Wszędzie szukałam! Mam nadzieje, że niedługo znajdę bo chciałabym spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam pewna, że ona jest biała!!! :D Chciałam jej spróbować, ale też liczyłam, że będzie bardziej kokosowa :( Chyba odpuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie odpuscilam i wczoraj rano w Zakopcu kupilam za 8,50 zl :p

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)