poniedziałek, 12 września 2016

Oreo Strawberry Cheesecake flavour

Cześć!
Dzisiaj pokażę Wam mój łup z Bułgarii-oreo o smaku sernika truskawkowego.Czy smakowało?Przekonacie się ;)
 Opakowanie niewiele różni się od tradycyjnego-ot,tylko kolorem tła.
Po otworzeniu go ciasteczka pachną intensywnie sztuczną truskawką(wiecie o co mi chodzi ;)
 Herbatnik jest chrupki,lekko kakaowypo połknięciu,ale tak to bez smaku :/
Krem jest chorobliwie różowy,ale miękki i puszysty.W smaku lekko cukrowo słodki,delikatnie,ale o dziwo minimalnie truskawkowy(a spodziewałam się eksplozji sztucznej truskawki )
 Razem z ciastkiem mamy przed sobą chrupkie i lekko słodkie oreo,ale bez szału ://
Ocena,jaką wystawię,będzie trochę ,,po znajomości,, z racji tego,że lubię Oreo XD
 Ocena:4/6
gdzie kupiłam:Aldo w Słonecznym Brzegu

25 komentarzy:

  1. Sernik truskawkowy... nie dziwię się, że się skusiłaś bo brzmi pysznie :) Jadłam tradycyjne oreo i smakował mi tylko herbatnik - nadzienie już nie... z Twojej recenzji odebrałam jakby tutaj ten herbatnik był nieco gorszy;/ A truskawka? W słodyczach najczęściej bywa chemiczna a szkoda.
    pamiętam cukierki truskawkowo-jogurtowe Mister Ron... kiedyś były pyszne a teraz to chemia i cukier ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smakował tak samo herbatnik jak normalnie,tylko ja go nie umiem opisać ;)
      Ja nadal kocham te cukierki,ale o nich zapomniałam XD Musze je kupic,bo nie jadłam z kilka lat XD

      Usuń
    2. Herbatnik to chyba jest w tych ciastkach najlepszy :P

      To uważaj bo już nie smakują tak jak kiedyś ;/

      Usuń
    3. A może tobie sie porostu smaki zmieniły i stałaś sie bardziej wymagająca ?Dzieci nie maja takiego wybrednego podniebienia,wiem co mowię ;)

      Usuń
    4. Ale to nie tylko ja to zauważyłam... Agniesia też mi o tym mówiła, moja siostra (ona kocha słodycze i nie wybrzydza), rodzice :) Coś w tym jest.. poza tym wiele słodyczy zepsuło się na jakosci :P

      Usuń
    5. Też uwielbiam Mister Ron i muszę się na nie porwać, żeby sobie je przypomnieć :D Chociaż ostatnio miałam taką "chcicę" na ptasie mleczko czekoladowe i cytrynowe, że o rety. Ale nie ma ich w mniejszych wersjach :(

      Usuń
    6. Kupiłam kilka sztuk,zobaczę czy smakują mi tak samo jak kiedyś :Dd

      Usuń
    7. Nie lubię ptasiego mleczka ale pamięta, że jak byłam w gimnajzum to te cytrynowe mi posmakowało :P

      Usuń
  2. Wygrałaś w konkursie na najkrótszą recenzję świata :D Przy dobrych wiatrach ciacha przyjdą do mnie niepołamane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,jadłam to na wakacjach i aż tak sie nie skupiałam na smaku-raz mam wene,a raz nie ;p

      Usuń
  3. Też je mam, ale zanim zjem to pewnie sporo czasu minie :P A Twoja recenzja nie nastawiła mnie do nich pozytywnie - za sztuczną truskawką w słodyczach nie przepadam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety,wole napisać prawdę niż wychwalać,a pózniej inni sie zawiodą XD

      Usuń
  4. Nie znoszę słodyczy o smaku truskawki... nigdy nie czuć truskawki a jakieś kwaśne, chemiczne coś. :<

    OdpowiedzUsuń
  5. Raz jadłam Oreo i mi tyłka nie urwało - zdecydowanie bardziej wolę Hity :D Smakował mi bardzo właśnie ten ekstremalnie kakaowy herbatnik. Spróbować bym spróbowała, ale raczej za takimi a'la truskawkowymi kremami (czy to w waflach, czy w herbatnikach) nie przepadam, chociaż truskawki to moje ulubione owoce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko,ze truskawki sa tak krótko! :( Ale ja jednak od hitów wole oreo :p

      Usuń
  6. Moim celem życiowym jest spróbowanie wszystkich smaków Oreo. XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry pomysł,moim chyba tez ! ;D Ale to będzie baardzo ciężkie zadanie,teraz nawet hamburgerowe wymyślili Xd

      Usuń
  7. No i gdzie ten sernik? :( Zawiodłybyśmy się na nich, bo właśnie sernik by nas skusił.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myśle ze byście sie zawiodły,podobnie jak ja :(

      Usuń
  8. Słodycze o smaku truskawek mnie jakoś nie kuszą,wyjątkiem są czekolady,gdzie jest truskawka w postaci liofilizowanej. Tych oreo bym nie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liofilizowane owoce sa pyszne! :) Ale takie chemiczne ,to masz racje -nie :p Mnir bardziej kusil w nazwie ,,sernik ,, XD Bo takich samych słodyczy truskawkowych tez nie kupuje ;)

      Usuń
  9. Lubię Oreo ale w klasycznej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nim bardzo dobre opinie i szczerze spodziewałam się lepszej oceny, ale mimo wszystko gdybym gdzieś je dorwała to bym chętnie spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)