piątek, 23 września 2016

Liebster Blog Award #2

Dostałam kolejne pytania od Oli z The Essentials of Healthy Lifestyle-postanowiłam,że odpowiem na nie na swoim publicznym forum-może i Wy się o mnie czegoś więcej dowiecie? :)

1. Gdybyś mogła zrobić jedną rzecz ze świadomością, że nie dotkną Cię żadne negatywne konsekwencje - co by to było?
YYy...ciężkie pytanie.Raczej bym nikogo nie zabiła,może namalowała jakieś ogromne graffiti na ścianie budynku w cenrtum?To byłoby nawet fajne :D
2. Jaki produkt, uznawany za zbawienny dla zdrowia, nie przejdzie Ci przez gardło i musiałabyś się zmuszać, żeby go zjeść?
Jagody goji,zdecydowanie!Nie lubię ich ,ich smaku,zapachu..wolę inne superfoodsy XD
3. Co jest Twoim sposobem na przezwyciężenie chandry i zmęczenia?
Większa ilość snu-kładę się wcześniej spać lub...to jest mój jedyny sposób,bo ja prawie nigdy nie jestem zmęczona :D
4. Co jest Twoją pasją?
Chyba nikogo nie zdziwię,jak powiem ,że gotowanie i próbowanie nowych rzeczy?Uwielbiam jeszcze uczyć się języków i podróżować-to też jest dla mnie bardzo ważne!
5. Jakiego niezdrowego produktu najbardziej brakuje Ci w Twojej diecie?
Nie brakuje mi niczego,bo słucham swojego organizmu-kiedy mam ochotę na słodycze,to je jem,kiedy nie mam-nie jem .Nigdy jakoś nie przepadałam za fast foodami,więc mi ich nie brakuje ;)
6. Jakie wydarzenie w Twoim życiu zaliczysz do najbardziej niesamowitego i spektakularnego?
Jest ich wiele,ale np.to jak kilka razy zostawałam najlepszą bramkarką na turniejach albo jak spełniłam swoje marzenie i poleciałam do Londynu :)
7. Jaką rzecz zawsze musisz przy sobie mieć?
Wstyd się przyznać,ale chyba telefon...
8. Jaki jest Twój ulubiony zapach?
Różany,albo malinowy,czekoladowy,pistacjowy...to takie pierwsze ,jakie przychodzą mi na myśl,bo nie umiem wybrać tego jednego,konkretnego :)
9. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Zdecydowanie nieszczerości,dwulicowości ,obgadywania za plecami i śmiania się z innych .

Ponieważ jestem już zmęczona,nie mam weny ani pomysłu na pytania do nominacji innych osób,sprawiedliwie więc będzie,jak nikogo nie nominuję ;)

15 komentarzy:

  1. Dziękuję, ze wzięłaś udział w zabawie ;) Miło przeczytać o Tobie coś wiecej ;) A teraz wypoczywaj i regeneruj siły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :) Wlasnie wracam z pielgrzymki

      Usuń
  2. Mam takie samo podejście do niezdrowych produktów - jak się mi czegoś chce to nie umartwiam się, że to niezdrowe, tylko jem - nie umrę od razu :) Z telefonem mam tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo sie ciesze,ze jesteśmy podobne :D

      Usuń
  3. Super, że odpowiedziałaś na pytania! Z jagodami goji mam tak samo :D Tzn. zjem, ale mi nie smakują xD Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że wiele mamy ze sobą wspólnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy ze sobą mega dużo wspólnego!! :D

      Usuń
  4. Nienawidzę zapachu różanego, kojarzy mi się ze starymi ciotkami i babciami, za to przybijam piątkę za goji (dodałabym też olej kokosowy).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojojoj ,ja tam róże lubię ;)
      Piąteczka!!

      Usuń
  5. Jagody goji albo się kocha albo nienawidzi xD My akurat kochamy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też uwielbiam uczyć się języków obcych i podróżować :D Lubię LBA, bo można dowiedzieć się sporo o drugiej osobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja do jagód goji miałam średnie podejście, potem je bardzo polubiłam, ale chyba dlatego, że dodałam ich któregoś razu do sałatki, bo nie miałam co z nimi zrobić, tak fajnie napuchły wsiąkając wodę z warzyw + cytryny, że były przepyszne. Serio. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?Az wyprobowalabym,ale nie mam ich w domu xd

      Usuń
  8. I ja jagód goi nie lubię oj i to bardzo:)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)