środa, 17 sierpnia 2016

ZmianyZmiany Kosmos

Cześć,
Kiedy czytacie tego posta,pewnie już się pakuję,albo już kończę .Witaj przygodo?Niekoniecznie,bo już tam kiedyś byłam ;).Choć przygodą bym nie pogardziła ;)
Jesteście ciekawi gdzie wyjeżdżam?Do Bułgarii :) I na 4 dni na Węgry, a przy nocowaniu w Serbii też będę zwiedzać :).Może zrobię relację z wakacji?Nie wiem,wszystko będzie zależało od zdjęć jakie mi wyjdą,czasu oraz chęci-cenię sobie czas wolny spędzony z rodziną i chcę  się mniej udzielać na internecie ;)

A dzisiaj ,tak na przedsmak tego co czeka,jak wrócę(czyli kolejnych nowych,świeżych recenzji! :D) opiszę Wam moje subiektywne odczucia co do jednego z batonów od firmy ZmianyZmiany-czyli Kosmosa.
Od niego chciałam zacząć swoją przygodę,bo wiele osób go polecało.
Za sprawą Ervishy z bloga magiczykociołek.blox miałam szansę już spróbować Alohy(o której przeczytacie tutaj) i bananowego Urwisa(tu)
 Na początku może własnymi słowami przybliżę Wam czym zajmuje się firma ZmianyZmiany(strona internetowa tutaj).Produkują Oni superzdrowe i superświetne batony o wręcz idealnym składzie :)Nie ma w nich żadnych cukrów,słodzików,tłuszczów utwardzonych ani syropów(świadczy też o tym krótka przydatność do spożycia).Używają tylko produktów w 100% pochodzenia roślinnego ,dlatego ich batony są najwyższej jakości ;)
 Najpierw z paczki wyjęłam i spróbowałam czekoladowego  batona bakaliowego -Kosmosa,zachęcona dobrymi o nim opiniami,Już sama nazwa sugeruje nam  kosmiczny smak ;) Skład też jest świetny( na ostatnim  zdjęciu w poście ;))
 Opakowanie naszego dzisiejszego bohatera jest czarne i skromne,wykonane z ekologicznego papieru ;) Po wyjęciu z niego,naszym oczom ukazuje się ciemny niczym kosmos(kto by się spodziewał XD) ,prostokątny baton.Widać w nim duże kawałki orzechów i pestek fig.
Jest twardy i ciężki,trudny do przekrojenia.Pachnie....wyraźnie suszonymi śliwkami(bardzo się zdziwiłam,bo w składzie śliwek nie ma,ale wyczułam właśnie je!),lekko też razowym chlebek,a przy tym i kawą.
 Po wgryzieniu się również się miło zaskoczyłam-myślałam,że  Kosmos będzie bardzo twardy,a tu pod naciskiem zębów stał się miękki i gumowaty,taki do dłuższego żucia.
Pierwsze co w nim poczułam to pesteczki fig-delikatne i słodkie,takie nienachalne.Potem słodycz się nasiliła,pierwsze skrzypce grały daktyle.Po kilku chwilach oddały pałeczkę wyraźnej czekoladowości ,a cały koncert zakończył fenomenalny posmak słonecznika(którego z resztą w batonie były całe nasiona).
Baton pozostawił na języku niedosyt oraz słodko-kakaową nutę daktyli.Zdecydowanie mi smakował ;) To przepyszny baton i Wam również polecam ;)
A tutaj macie jeszcze skład:
Ocena:6/6
(i za skład ,i za smak :))
gdzie kupiłam:dostałam od ZmianyZmiany, a na stronie  są miejsca,gdzie batony kupisz stacjonarnie :)
cena:normalnie w granicach 6-7 zł :)

19 komentarzy:

  1. Udanej podróży i miłego wypoczynku! Będzie mi brakować Twoich komentarzy haha, ale najważniejsze żebyś wypoczęła i świetnie spędziła czas.
    A co do batona- tego akurat nie miałam okazji spróbować. Na razie jadłam tylko Alohę i Lewego Sierpowego, bardzo mi smakowały :) Producenci mieli naprawdę świetny pomysł na te batony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo,jak wrócę to juz będę komentować na bierząco :D
      Aloha i Lewy Sieprowy to sztos :D

      Usuń
  2. Ja również życzę Tobie spokojnej podróży i udanego wypoczynku... korzystaj ile się da, baw się dobrze, zwiedzaj, podziwiaj ale i wypoczywaj ;) Będzie mi Ciebie brakowało ale radość będzie jeszcze większa jak wrócisz :) No i bardzo ciesze się się że masz okazję takiego wyjazdu i miło spędzisz czas :)

    A Kosmos to mój ulubieniec wśród takich batonów :) W sumie nie jeden jedyny bo niedawno do ulubieńców trafił jeszcze jeden batonik ale to innym razem się o nim dowiesz :) Kosmos to kosmos smaków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ci bardzo Beatko,wrócę z podwójna siła :D
      Zgadzam sie-kosmos smaków :D I czekam aż sie dowiem,który tez trafił do ulubieńców :D

      Usuń
    2. Chyba jeszcze troszkę poczekasz.. chyba ze się domyślisz lub trafisz jak jakiś czas temu wspomniałam o tym na jednym z blogów ;) A Ty masz swoich ulubieńców? ;)

      Usuń
    3. Raw Energy Cocoa na pewno kocham <33 ale nie jadłam jeszcze wiele takich batonów,więc nie mam porównania ;)O,i jeszcze Cliff bara kooocham <33

      Usuń
  3. Kawą! Tak! Razowym chlebem też pachnie, ale śliwek nie czułam. Kosmos ma u mnie drugie miejsce, zaraz po Lewym Sierpowym.
    W Bułgarii nigdy nie byłam. Baw się dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lewy Sieprowy jutro albo w piątek,nie pamietam XD
      Warto pojechać do Bułgarii ;) I dziękuje bardzo :**

      Usuń
  4. Ale Cię wywiało! Udanej i przede wszystkim bezpiecznej podróży :*
    Wszystkie batoniki ZZ z chęcią byśmy powtórzyły i przypomniały sobie ten smak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo kochane! :D
      Oj,ja tez bardzo chce więcej ;D

      Usuń
  5. Nie przejmuj się "Internetami", tylko odpoczywaj, zwiedzaj i ciesz się wakacjami :) Udanej podróży!

    A baton najlepszy <3 Pyszny, lekko kakaowy, idealna konsystencja. I te pestki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,tak chce zrobic,ale co jakiś czas pewnie zajrzę co tam u was,albo odpowiem na komentarze pod postami ;)

      Tak,baton the best!

      Usuń
  6. Szczęśliwej podróży :)
    Baton i mi bardzo smakował, ale mam innych ulubieńców spośród tych produktów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo!
      Innych ulubieńców?Jestem ciekawa :D

      Usuń
    2. Póki co wolę Alohę i Lewego :P

      Usuń
  7. Ojej, ależ Ci zazdroszczę! Udanego wyjazdu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczęśliwej podróży i dobrego wypoczynku! :D
    Co do batona - nadal nie jadłam, uh! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! :D
      Jak gdzież znajdziesz to kup obydwa i porównaj! :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)