środa, 3 sierpnia 2016

Soco Combo-soya energy bar+współpraca ze ZmianyZmiany

Sojowy baton energetyczny,czy ja śnię?
Niestety tak,bo to tylko kolejny chwyt reklamowy-połowę batona zajmuje cukier,więc nie liczcie tu na jakiś superzdrowy czeski produkt,o którym nie mieliście pojęcia XD 
Mimo wszystko,przedstawię Wam dzisiaj jego recenzję ;)

 Opakowanie jest minimalistyczne,ale przykuło moją uwagę-no kto nie chce batona energetycznego z soi? XD
Po otworzeniu dostajemy ciężki walec oblany ciemną jak murzyn noc polewą.
Pachnie on gorzko,kawowo i głęboko.I w sumie tak też smakuje-mi osobiście się to nie spodobało,bo kawy nie lubię ;p
 Środek...tutaj też nie szukajcie pochlebstw.Na początku wydawał mi się miękki ,taki biszkoptowy z nutą alkoholową....,,ale to niedobre!,,-mam napisane w swoim zeszycie od recenzji,więc musicie mi uwierzyć,że był przeobżydliwy ;p.Taki...proszowy,zupełnie niesojowy,a już na pewno nie słodki...oj nie,to zdecydowanie nie to.
 To był pierwszy raz kiedy coś wyplułam i wyrzuciłam-nie lubię wyrzucać jedzenia,męczę się nawet z czymś co mi nie smakuje,ale tego nie dało się przełknąć!Stanowczo Wam odradzam nawet patrzenie w stronę tego batona,bo kto wie,jak to się może skończyć XD
Ocena:1/6
gdzie kupiłam:Praga
cena:nie pamiętam XD

Mogę Wam jeszcze z przyjemnością napisać,że dostałam bardzo ciekawą paczkę od firmy ZmianyZmiany,czyli najlepszych batonów w galaktyce!Zapraszam na ich Facebooka i stronę internetową .
To było moje wielkie marzenie,żeby spróbować ich batonów,miałam już okazję zjeść Alohę i Urwisa Bananowego od Ervishy,ale z przyjemnością to powtórzę i spróbuję jeszcze nowych smaków ;)

23 komentarze:

  1. Pierwszy baton raczej nie dla mnie, ale gratuluję współpracy - Zmiany Zmiany to chyba jak dotąd moje ulubione zdrowe batony ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie tez nie ;p
      Dziękuje :) A ty dostałaś więcej tych batonów od nich :p Jak?

      Usuń
    2. Tak - po 3 każdego smaku :)

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    4. Ale jakim cudem? ;D XD Myślisz ze to zależy od wyświetleń i popularności bloga?

      Usuń
    5. Nie mam pojęcia... Może od czasu jego istnienia w blogosferze...

      Usuń
  2. Gratuluję wspópracy... Batony ZmianyZmiany wymiatają :)

    Co do batonów sojowych.. kiedyś widziałam jakieś w Lidlu ale w ogóle mnie nie kusiły ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ,ale recenzje pojawia się...jeszcze trochę ;)

      W Lidlu?Ja nie wiem jakie,ale tych nie polecam Xd

      Usuń
    2. No i super, że się pojawią :D Już dwa batony zrecenzowałaś.. bedziesz recenzować je jeszcze raz? ;)

      Kiedyś były takie http://www.bangla.pl/zdjecia-lidl-firstnice-marcius-in-cocoa-baton-sojowy-o-smaku-kokosowym-w-polewie-kakaowej-up40880-1.htm ale ni kupowałam bo unikam soji :)

      Usuń
    3. Nie,tamte co najwyżej podlinkuje choć...nie wiem XD Zobaczymy,może będzie dokładniejsza recenzja i update? :D
      Jestem na komórce i nie mogę skopiować linka :)

      Usuń
    4. Zrób co uważasz za słuszne - jak nie zrobisz będzie dobrze ;)

      Usuń
  3. Gratulacje, coś się ruszyło :) Co do recenzowanego batona, tym razem podziękuję, też nie lubię wyrzucać jedzenia (choć ja oddałabym mamie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama by tego nie tknęła,brrr XD Nawet nie chciałabym jej otruć :)

      Usuń
  4. Combo takie dziwne. :>

    A współpracy gratuluję!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fuj, baton sojowy zdecydowanie nie dla mnie :P Nie dość, że mnóstwo cukru, to jeszcze alkoholowa nuta... A współpracy gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,nie polecam ;p Dla mnie tez nie XD
      Dzięki i gratuluje tobie tez ;)

      Usuń
  6. Gdybym go zobaczyła gdzieś za granicę to pewnie bym kupiła, ale teraz już wiem, żeby nawet go nie dotykać :D
    Aaaaaale zazdroszczę tej współpracy, ZmianyZmiany mają świetne batony ♥ Gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,bo on jest zajechecajacy (ale tylko z zewnątrz XD)
      Dziękuje,może sama do nich napisz tez o współpracę? ;) Twojego bloga tez czyta trochę osób

      Usuń
    2. A Ty sama do nich pisałaś, czy oni do Ciebie napisali pierwsi?

      Usuń
  7. Fuu! To jak widać też nie trafiłaś z zakupem xD Teraz nas rozumiesz dlaczego my same swojego batona wyrzuciłyśmy :P Jakoś odechciało nam się eksperymentowania z Czeskimi batonami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie,nie trafiłam ;(
      Raz zdążają się rodzynki,a raz kapecie XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)