wtorek, 9 sierpnia 2016

Ritter Sport Vanille Mousse&Kakao Mousse-receznja porównawcza

Cześć!
Dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję porównawczą ,czyli lubianą przez wielu z Was ;)
Będzie to porówanie 2 musowych Ritterów,które kupiłam w Berlinie :D Zapraszam!

Lubię  Rittery ,choć różnie z nimi bywa-jedne są pyszne(np.kokosowy czy jogurtowo-mussowy z białą czekoladą ) ,inne obrzydliwe(np.mięta pieprzowa albo maślanka-cytryna).
Zacznijmy od supersmacznego opakowania-jestem fanką musów ;)
Pierwsze co rzuca się w oczy po otworzeniu obydwu opakowań-tabliczki podzielone są po 3 kostki na rządek.
 Vanilla
Zacznijmy od wersji waniliowej-pachnie słodko ,wyraźnie mlecznie.
Czekolada zewnętrzna jest gruba.W buzi rozpuszcza się gładko,jest bagienkowa i aksamitna(aż się zdziwiłam! :o )
Mus jest delikatny,gładko się rozpuszcza.W smaku jest bardziej śmietankowy niż waniliowy,gdyż tej prawie nie czuć.Niemniej jednak nie przeszkadza mi to-jest pyszna.
Całość komponuje się meega słodko(przygotujcie się na momentalną cukrzycę XD) ,ale przy tym delikatnie.Nie wiem jak to możliwe,ale zrobili to dobrze :) Jeszcze nie spotkałam się nigdy wcześniej z taką czekoladą :D
 Ocena:5/6
Kakao
Przejdźmy więc zatem do wersji kakaowej-pachnie kakaowo,ale bardzo subtelnie-trzeba się wwąchiwać ;D.
Czekolada zewnętrzna jest tak dobra jak w waniliowej wersji,więc nie będę się nad nią rozlewać ;)
Mus natomiast jest zupełnie inny!;o Bardziej zwarty i twardy.Cierpki,ale nie mocno kakaowy-jakby lekko alkoholowy (?).
Waniliowa wersja mi bardziej smakowała,ale ten otrzymuje całkiem dobrą ocenę za zewnętrzną czekoladę ;D
Ocena:3/6
Podsumowywując-jeżeli macie wybrać jedną z tych czekolad-bierzcie waniliową,nie pożałujecie ;)

26 komentarzy:

  1. Uwielbiam Ritterki, w swoich zapasach mam cztery smaki tych malutkich i cztery tych 100-gramowych :D Tych jeszcze nie próbowałam, ale jak je zobaczę, to już wiem które wybierać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. NIe lubię czekolad tej marki... według mnie są przereklamowane i zbyt wychwalone ale szanuję to, ze ktoś może za nimi przepadać :) Mimo iż ich nie lubię cieszę się, że mogłam poznać inne smaki a także Twoją opinię ;) Dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo rożne sa ,jedne sa dla mnie smaczne inne nie XD Ake rozumiem,ze ty ich nie lubisz,ja np.nie lubię Wawela ani Wedla :p

      Usuń
    2. Ja również nie lubie czekolad Wawel i Wedel :D

      Usuń
  3. Dawno nie jadłam Ritterów. :D Chociaż dla mnie TOPem są te z orzechami laskowymi (deserowa i biała). :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tamte tez sa pyszne!Ale właśnie tylko biała i deserowa-mleczna nie ;p

      Usuń
  4. Najbardziej to byśmy chciały tą z jogurtowym musem ale ani kakaowym ani waniliowym byśmy nie pogardziły :D

    Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie na naszym blogu <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jogurtowa najlepsza ;)

      Kochane,już rano wzięłam!Az 5 przepisów Wam podesłałam :**

      Usuń
  5. Też wolę waniliową, nie mam co do tego żadnych wątpliwości. Martwi mnie jednak opinia o kakaowej. Cierpki mus tak, ale alkohol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,ze sie zgadzamy ;)
      Tak,do tego mogłam to porównać-jeszcze ja jestem dość wyczulona na alkohol Xd

      Usuń
  6. Ja mam w domu tą z musem kakao-wym, ale mam nadzieje, że mi posmakuje :) chociaż boję się tego alkoholu, bo nienawidzę tego smaku :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Nawet bez czytania recenzji wybrałabym waniliową i jak widać dobrze bym zrobiła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiedziałabym, którą wybrać, chociaż ta alkoholowa nuta w kakaowym mnie zniechęca :/ Pamiętam, jak kiedyś jadłam kawałek Milki z musem kakaowym (w podstawówce) - była pyszna, rozpływała się w ustach :) Do waniliowej wersji dodałabym kontrastującą, kwaśną nutę (delikatną bardzo), to wtedy byłoby niebo w gębie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milka z musem? :o Nie jadłam takiej,ale ciekawa! :D
      O tak,z kwaskowatoscia byłaby super :D

      Usuń
  10. Jadłam waniliową wersję, ale niestety w wersji miniaturowej, wiec tak naprawdę nie miałam możliwości aby poczuć jej smak. :< Niemniej mi smakowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miniaturowej?Nie wiedziałam,ze musowe sa małe XD.Ale zawsze to jakieś odzwierciedlenie jest,ważne ze smakowała ;)

      Usuń
  11. Kurczę, tyle razy widziałam waniliową a nigdy nie wzięłam ;w; Teraz żałuję, mam na nią dużą ochotę. Pozostaje być cierpliwym i wypatrywać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,ze nie wzięłaś-bądź cierpliwa i następnym razem bierz! :D

      Usuń
  12. Jadłam z 15 razy to na pewno ją ciemną :) moja ulubiona z przed 4 lat:) jasna smaczna,ale wole kakaową wersje. Teraz niedawno jadłam ciemną i coś pokombinowali przy niej bo smak inny:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokombinowali?No widzisz,to może dlatego ja ją tak źle odebrałam :o

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. No to znowu życzę ci,żebyś je w końcu znalazła :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)