czwartek, 11 sierpnia 2016

Ritter Sport -Kakao-Keks

Cześć!
Dzisiaj mam kolejnego dla Was Ritterka,ale wersję miniaturową-kupiłam w zestawie  czekoladek jeszcze w Berlinie.Pozostałe już jadłam,więc na recenzję wzięłam tylko ten :)
Jeszcze raz przepraszam za słabą jakość zdjęć-to te jeszcze ze starego telefonu ;)
 Ritter Sport Kakao-Keks to czekolada czekoladowa z czekoladowym herbatnikiem(what?!)
Moja miniaturka pachnie czekoladą i herbatnikami,(no kto by się spodziewał? XD),trochę takimi biszkoptowymi....wyczułam też minimalną alkoholową nutę,ale nie zniechęciło mnie to do spróbowania.
 Czekolada na zewnątrz jest zwarta,w smaku mleczna,ale jednocześnie ciemna-taka deserowa :)
To co zdziwiło mnie najbardziej to herbatnik-jest idealny!Chrupki,kakaowy,a jednocześnie niesłodki-takie powinny być kruche ciacha XD
Razem jest słodko i chrupko-czyli bardzo smacznie,tak na małą chęć na słodkie ;)
Ocena:5/6
gdzie kupiłam:Netto w Berlinie 
cena:nie pamiętam,w Euro XD

15 komentarzy:

  1. Prosta słodycz, ale zadowalająca jak widać:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo, ode mnie też ją dostałaś, więc cieszę się, że będzie smakować :D I zgadzam się co do opinii, prosta rzecz a bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekolada o smaku czekoladowym??? No a jaki smak ma mieć czekolada ;P A jaką ma zawartość kakao? :) Powiem Ci, że ciekawe połączenie ale dla mnie za słodkie ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,nie napisałam nic sensownego XD A zawartość kakao nie pamietam...sprawdzę jak wrócę do domu ;)

      Usuń
  4. Bardzo lubię, jak coś chrupie w czekoladach - czy herbatnik, czy chrupki zbożowe, czy Daim, czy orzechy xD Na pewno by mi posmakowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,posmakowałaby ci,mamy podobny gust :D

      Usuń
  5. Ostatnio we wszystkim wyczuwasz alkohol. Głodnemu chleb na myśli :P
    Ten Ritter jest dla mnie w czołówce smaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahhahaha,nawet o tym nie pomyślałam XD!Ale ja juz sobie dawno przyrzekłam,ze nie tknę alkoholu,nawet w pełnoletności XD

      Usuń
  6. Brzmi smacznie, choć herbatniki wolę jeść osobno, a czekolady zazwyczaj wybieram bez elementów chrupkich :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zwykłych herbatników nie lubię,musi być słodki element Xd

      Usuń
  7. Tego smaku również nie jadłyśmy a jak jest chrupko w czekoladzie to jest fajnie :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)