poniedziałek, 22 sierpnia 2016

Pulsin Almond&Raisin Raw Choc Brownie

Po mojej ostatniej przygodzie z Pulsinem Vanilla Choc Chip Protein Snack nie miałam ochoty próbować kolejnych wyrobów tej firmy.A jednak moja ręka sięgneła w Rossmanie po tę,małą ,drogą kostkę.Czemu?Sama nie wiem.Czy było warto?Przekonajmy się ;)
 Opakowanie batona jest bardzo ładne ,sugeruje zdrowy produkt.
Nasz delikfent pachnie wyraźnie czekoladą i daktylami,a także lekko w tle razowym chlebem.
Po wyjęciu z opakowania ukazuje nam się niewielk,a50-gramowa ciemna kostka  z dużymi kawałkami migdałów ( nawet całymi,zobaczcie 2 zdjęcia w dół!)
 W konsystencji jest grudkowaty,ale w miarę szybko się rozpuszcza i nie przeszkadza to absolutnie w konsumpcji XD Doszukałam się też całych,dużych rodzynek.
Po ugryzieniu jest bardzo miękki i od razu słodki; to słodycz świeżych,soczystych rodzynek!
Jest bardzo słodki,a przy tym mocno kakaowy.Po jakimś czasie czuć w nim też daktyle,które idealnie się komponują,dając całości taką ,,karmelowość,,.
Migdały,które są w środku też  wcale nie są sflaczałe-są dobre i chrupiące!Później je policzyłam-miałam aż 5 całych migdałów(jak się tam zmieściły, to ja nie wiem XD )
Po połknięciu baton pozostawia na języku przyjemną,pełną gorycz kakao.
Dałam Pulsinowi drugą szansę...i wcale nie żałuję!Opłacało się ;)
Nie pozostaje mi nic innego jak podsumować baton ,,przepyszny!,, i z całego serducha Wam polecić.Pytałaś Beatko o mój ulubiony zdrowy baton ?To jeden z moich ulubionych ;D
 Ocena:6!!!/6
gdzie kupiłam:Rossman albo Tesco,nie pamiętam XD
cena:coś koło 6-7 zł( drogo,ale nie żałuję ;))

I tym przyjemnym akcentem żegnam się z Wami całkowicie. Aż do 3 września :D!

24 komentarze:

  1. Nie widziałam ich u siebie w Rossmanie... wygląda smacznie ale coś mi się wydaje, ze by mnie zasłodził :P

    Już się żegnasz??? Szkoda.. ale przynajmniej radość będzie jeszcze większa jak do nas wrócisz ;) Wypoczywaj, korzystaj z uroków wyjazdu, zapamiętuj wszystkie miłe chwile :) Miłego odpoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pulsiny to miłe batoniki. :D Tego smaku jeszcze nie widziałam. :D
    Wypoczywaj! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta recenzja wcale mi się nie podoba, bo batony są drogie, a ja chcę je teraz jeszcze bardziej niż wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz już wiem, że muszę go kupić :D
    Udanego odpoczynku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dwa razy jadłam batony z tej firmy, jeden był białkowy i był po prostu obrzydliwy, kompletnie nie zjadliwy. Drugi był Raw, zwyczajny i bardzo mi smakował. Tego nie jadłam, ale zdecydowanie muszę to zmienić :D
    Będę tęsknić za recenzjami, ale najważniejsze żebyś wypoczęta i dobrze się bawiła! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,to tak jak ja teraz XD
      Dziękuje bardzo!

      Usuń
  6. No właśnie, cena mnie trochę powala :D Ale skoro ulubiony, to muszę sprawdzić! Tym bardziej, że czuć kakao. Chociaż rodzynki by mnie zasłodziły na pewno :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,cena nie jest najepsza(dlatego jadłam go tylko raz XD)
      Rodzynki zaslodzily?Czy ja wiem ;) Jak masz niski próg słodkości,to może tak być XD

      Usuń
  7. U nas za jakiś czas też będzie recenzja Pulsinów ale tego wariantu jeszcze nie próbowałyśmy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na waszą recenzje jak dorwiecie! ;D

      Usuń
  8. Mam go, mam go! I już chcę zjeśc, ale musi czekać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super,ze go masz :D
      A,musi być cierpliwy ,dopóki nie poznasz jego pysznej strony XDd

      Usuń
  9. Opakowanie przyciąga wzrok, ale na razie powstrzymuje się z zakupem. Czekam na promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety cena najkorzystniejsza nie jest XD

      Usuń
  10. Nie przepadam za czekoladą, to coś też apetycznie nie wygląda. Może bez tych "bakalii"...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć nowy czytelniku! :D
      Może i nie wyglada apetycznie,ważne jak smakuje ;)
      Ale jak nie lubisz czekolady,to rozumiem ;)

      Usuń
  11. Często chodze do Rossmana ale na słodycze nie patrze. Baton przypomina mi trochę ciasto z orzechami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć nowa czytelniczko! :D
      Ja zawsze patrzę na jedzenie w Rossmanie,tam najwiecej czasu spędzam XD
      Tak,bardzo słuszna uwaga-ciasto z orzechami ;) W smaku jednak bardziej ,,batonowy ,, :D

      Usuń
    2. Cześć :)
      Ja do Rossmana chodzę tylko po kosmetyki, czasem widzę coś przecenione przy kasach ale nie kupuję. Wczoraj jak stałam w kolejce to akurat w oko wpadły mi FigBary. Teraz są na promocji po 2,20zł ale te były dodatkowo przecenione na 0,90zł to kupiłam figowego, ale mi nie posmakował ;/ Lubię słodkie ale ten to przesada i do tego był taki glinasty - wolę batoniki musli z Biedronki.

      Usuń
    3. Fig bary sa bardzo specyficzne,nie każdemu smakują XD Mi smakowal malinowy,ale reszta tez niezbyt dobra ;p

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)