niedziela, 14 sierpnia 2016

Orion Delissa-kokosowa z białą czekoladą

Jeeeszcze się nie pozbędziemy zagranicznego żarełka XD
Dzisiaj słowiański odpowiednik naszej Princessy-Orionowa Delissa:)

Kocham Prinessę kokosową,to jeden z moich ulubionych batonów ;) Jak więc mogłam się nie skusić na jej odpowiednik od mistrza Studentskiej? XD 
 Opakowanie jest ładne,no bardzo podobne do Princessy-oskarżyłabym ich o plagiat,ale nie wiem która firma takie wcześniej wypuściła XD
Po otworzeniu wafelek pachnie śmietanką i kokosem,dość intensywnie.
W smaku nasza ,,Delissa,, jest delikatna,oj,zdecyodowanie mniej słodka niż Princessa!Ale smakuje mi ;)
 Chrupka i delikatna....ale chwila!Gdzie kokos?Nigdzie nie czuję kokosa :( Tylko śmietanka i biała czekolada.....
Koniec końców zostaję przy Princessie ;P Ale jako miła,niekokosowa  odskocznia  jest okej ;)
Ocena:5-/6
gdzie kupiłam:Praga :)
cena:nie pamiętam 

Spokojnie,już kończą się zagraniczne słodcycze,jeszcze tylko kilka takich recenzji :)

19 komentarzy:

  1. Biała czekolada i kokos... i nie dla mnie :P Z kokosem komponuje mi się gorzka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ich nazwa kojarzy mi się z waflami Dessimo ;P Nie wiem czemu ;P

      Usuń
    2. Dla mnie to świetne połączenie :D

      Usuń
    3. Biała czeko i kokos? ;P

      Usuń
  2. My na Oriona chyba się już nie skusimy, bo ich słodycze to sam cukier :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja juz wszystkie swoje wypadłam i tez nie zamierzam kupiwac(no chyba ze czekolada Studentska :D)

      Usuń
  3. Princessa to i mój ukochany wafelek, ten wyląda mega smakowicie. Przypomina mi też Milkowe Nussini, które też jest mniej kokosowe od Princessy ale wcale nie znacznie gorsze. Dlatego czuję, że ten też by mi smakował. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze Nussini nie próbowałam! :D A chciałabym :D

      Usuń
  4. Uwielbiam Princessę, to jeden z moich ulubionych batonów, więc pewnie tego tez bym przygarnęła po zobaczeniu :D Mimo, ze nie czuc kokosa, to ten smak chyba by mi zasmakował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musi być pysznie, bo choć milion lat nie jadłam wspomnianej Princessy, też ją b. lubiłam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak wafel czy baton jest biały, to od razu podoba mi się bardziej :D Princesssa kokosowa jest jednym z moich ulubionych batonów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi tez,zawsze wybieram białe słodycze! :D
      Ja tez kocham Princesse najbardziej :D

      Usuń
  7. Z takich wafelków lubię klasyczne Prince Polo, orzechowe warianty, ale baaaaardzo lubiłam kokosową Princessę (choć za białą czekoladą nie szaleję, to tam mi nie przeszkadzała). Zaletą tego jest mniejsza słodycz, ale brak kokosa jednak daje dużego minusa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Princessa rządzi! :D A tutaj więcej kokosa i git ;)

      Usuń
  8. Ja nie przepadam za princessą kokosową, bo to ulepek, ale mój tato kocha! To coś dla niego ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)