poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Olza Prince Polo kokosowe

Cześć!
Zaciekawiona dobrą recenzją Kimiko oraz Pani Chrup postanowiłam czym prędzej polecieć do sklepu i kupić wafla z edycji imitowanej od Prince Polo-kokosowe w mlecznej czekoladzie.Jak wypadło w moich oczach?Zapraszam do czytania :D
 Opakowanie jest ładne i estetyczne-zachęciło mnie jako wielką fankę kokosa ,a także kokosowej Princessy(najlepszy wafelek <33).
Po wyjęciu z papierka ukazuje się nam długi ,ale lekki jak piórko baton.
Pachnie on dość słabo,ale da się w tym odróżnić kokos,czekoladę i...cukier,Tak,to zapach cukru XD
 Sam wafel jest bardzo leciutki,ale chrupki,a przy tym mało słodki-jedynie czekolada nadaje mu jakiegoś konkretniejszego smaku i słodyczy.
Krem  w środku też jest niewyczuwalny,stłamsił go chrupiący wafel.
 To jeszcze nie jest najgorsze-gdzie ten mój kokos,ja się pytam?!Kurcze,dałabym wyższą ocenę,ale za nic,przy żadnym kęsie nie mogłam go wyczuć,a właśnie na kokos liczyłam :( No nic,widać to nie jest akurat przysmak dla mnie.
Ocena:3-/6
gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena:w promocji za 0.99 zł

25 komentarzy:

  1. A on nie był czasem rok temu? Coś mi się wydaje, że tak :) Mogłabyś porównać go do wafelka kokosowego z Biedry? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,jeszcze rok temu aż tak nie zagłębialam sie w limitowane słodycze :D
      Wafelek kokosowy z Biedry?A wiesz,mogłabym,ale to juz jak wrócę z wyjazdu ;) Dzisiaj sklepy zamknięte,a jutro nawet pewnie nie pójdę Xd

      Usuń
    2. Nie no nie śpiesz się :) Myślałam, ze jadłaś Elitesse kokosową i miałabyś jak porównać ;)

      Usuń
    3. Nie,tamtej nie jadłam ;p Jestem zawsze przy Princessie XD

      Usuń
    4. Tamtą produkuje ta sama firma co Grześki ;)

      Usuń
  2. Chyba go kiedyś jadłam, ale smaku nie pamiętam - jak gdzieś zobaczę to kupię, bo wygląda smacznie - może ja w nim kokos wyczuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie spróbuj,dużo osób polecało Xd

      Usuń
  3. Widziałam w Żabce ostatnio i przyznam, że także mnie kusił... Ale brak kokosa jest zdecydowanym minusem :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam go przedwczoraj w sklepie i chciałam wziàć, ale ostatnio kupiłam już tyle słodyczy do recenzji, że na razię sobie darowałam haha :D Ale i tak myślę, ż jestem go ciekawa i się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto naprawdę, nie wiem co Ci Zuzia odwaliło, ale mój naprawdę był kokosowy xDD Widocznie za mało prawdziwego kokosa przejadłam. Byłam nim zachwycona i zrobiłam sobie zapas *___*

      Usuń
    2. Gosiu-edycja limitowana,a data długa-kup teraz zjesz pózniej ;)
      Szpileczko,jak miło ze sie odezwalas! :DDD Nie wiem ,ja w nim kokosa nie miałam,może poprostu jakiś wybrakowany XD Ale jak tobie smakował,to super ;) I dobrze ze zrobiłaś zapas,bo limitka :D

      Usuń
    3. buahahaha doskonale wiesz, że wpadam tu codziennie, nawet parę razy tylko, że mam 3 przeglądarki i na 2 mam zapamiętane dane. A jednak najczęściej korzystam z tej trzeciej xD Zawsze tak robię! Ht góralki intenso dawno spierdzieliły ze sklepów, a ja je mam :) No co ty! Po prostu masz bardziej wyczulone smaki, a ja mam same spaczeńce :D Pozdrawiam cieplutko kochaniutka! :* :)

      Usuń
    4. No to sie mega ciesze!Iwedzialam,ze wchodzisz,ale nie,ze aż tak!Ja na Insta ciagle czytam twoje super recenzje i Uwiebiam je! :D
      No,niestety juz ich nie ma :( A szkoda,bo teraz tez bym kupiła XD
      Pozdrawiam :**

      Usuń
  5. No to mnie zaskoczyłaś! Jeśli kupię, to tylko w zestawie powtórka klasyka + orzech + mleczny + kokosowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadłem go dwa razy i moim zdaniem kokos jest mocno wyczuwalny. 4+/6 jak dla mnie. Smakuje jak wersja mleczna + mocny akcent kokosowy. Moja ulubiona to nadal orzechowa <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zostaję przy kokosowej Princessie <3

      Usuń
  7. Nie załamuj nas bo też go mamy w szafce xD Jak kiepsko ze smakiem kokosa to naprawdę szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo ludzi ma o nim dobrą opinię,więc się nie zrażajcie :D

      Usuń
  8. Ja Prince Polo lubię tylko w wersji klasycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba w żadnej,zostaje przy Princessie :p

      Usuń
  9. Mma go, ale jeszcze nie jadłam. Mam nadzieję, że zachwyci mnie tak jak Kimiko.

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)