wtorek, 16 sierpnia 2016

Oho!Mauro

Cześć!
Niedawno za sprawą Beatki z bloga magicznykociołek.blox miałam okazję spróbować Malaiki-batona od Oho! Smakował mi,jednak o wiele lepsze recenzje zbierał Mauro,więc mój recenzencki instynkt był nienasycony.Mauro znazłam w końcu w małym ekosklepie w moim mieście :) 
Czy mi smakował?I czy wypadł lepiej od Malaiki?
 Po tego batona sięgnęłam podczas wycieczki rowerowej,stąd takie niecodziennie tło :)
Chyba nie muszę rozpisywać się nad ślicznym ,kolorowym i kreatywnym opakowaniem,prawda?Mówi samo za siebie ;)
Baton pachnie zdrowo.Można tu wyczuć nienachalną daktylową słodycz,trochę zakwas ale też minimalnie pestki słonecznika.
Jest twardy i wilgotny,zdecydowanie do dłuższego żucia.Po chwili dopiero czuć pesteczki i zalewa nas mocna,zdrowa słodycz.Wyraźnie czuć tutaj figi(pewnie stąd te pesteczki),a na końcu języka zostają kawałki pestek słonecznika.
Dopiero po kilku kęsach dochodzi do naszych kubków smakowych wyraźna i głęboka goryczka kakao.Nie jest ona jednak nachalna,podkreśla bardziej czekoladowość batona,
Batona nie da się rozpuścić w buzi,zdecydowanie trzeba go gryźć.
Wszystko łączy się ładnie-nie za słodko,a przy tym wyraźnie czekoladowo.To smaczny baton,chociaż nie zachwycił mnie aż tak jak Malaika.Tamten był bardziej owocowy ,co skradło moje serce.Tutaj jeszcze mamy do czynienia z dziwaczną konsystencją,która może nie każdemu odpowiadać.
Ocena-4/6 
gdzie kupiłam:ekosklepik w moim mieście 
cena:5,60 zł

21 komentarzy:

  1. Widziałam je kilka razy i od razu mi się spodobały dzięki opakowaniu. Niestety nigdy nie miałam okazji spróbować, ale moze kiedyś uda mi się go znaleźć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opakowanie perfekcyjne! :D A batona szukaj w eko sklepach ;)

      Usuń
  2. Mi smakował ale Kosmos nadal wygrywa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja jednak wolę tego od Malaiki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. W sumie to ostatnio ten od dobrej kalorii z kakao mi smakował, a myślałam, że kakao przekreśla u mnie tego rodzaju batony. Niemniej tamten był bardzo słodki, tu czuć gorycz wiec nie wiem ostatecznie jak bym go odebrała. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,akurat jak to czytam to leży przede mną ten kakaowy z dobrej kalorii XD

      Usuń
  5. Dla mnie był za słodki i czułam w nim mocno taką kwaskowatą nutę fig. A kakao się raczej nie doszukałam (ale jak pisałam u siebie na blogu, mam chyba za mało wysublimowane podniebienie :P). Był okej, ale raczej go nie kupię ponownie. Też bym mu dała 4- :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,to ty nie wiesz co ja wyczuje w Petradzie od ZmianyZmiany(ale nic nie spojleruje XD)

      Usuń
  6. Dostałam ten (albo ten drugi smak) od Elli, więc jestem ciekawa smaku - nie wątpię, że będzie mi smakował. Lubię twarde i owocowo słodkie batony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi bardziej pasuje Malaika,ale mamy inne smaki jeżeli chodzi o takie słodycze chyba ;)

      Usuń
  7. Nam bardzo smakował i na pewno kiedyś spróbujemy też drugą wersję :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nadal okazji spróbować. ;/ W ekosklepach w moim mieście nadal też nie zauważyłam. :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wczesniej tez nigdzie nie widziałam,a tutaj taka niespodzianka! ;D Nigdy nie mów nigdy!

      Usuń
  9. Ja twego zdecydowanie wolę bardziej niż Malaikę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość osób XD Ja jednak wole Malaike ;)

      Usuń
  10. aleś Ty pozytywna o.O
    Tak z ciekawości, co chcesz robić w przyszłości?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki,że odpowiadam tak późno ;)
      W przyszłości zdecyowanie chciałabym być lekarzem i już kieruję swoje zainteresowania w tę stronę :)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)