czwartek, 4 sierpnia 2016

Naturalnie Lokalnie-serek wiejski z mleka koziego

Cześć!
Wakacje już ponad w połowie,ten czas tak szybko leci!Aż chciałoby się zatrzymać ten czas,kiedy wszystko jest takie piękne,kolorowe i świeże...zdecydowanie będzie mi brakować tych malin ,borówek,cukinii,pomidorków,agrestu,arbuza....
Ale nie ma co się dołować ,nie po to tu dzisiaj piszę XD 

Dzisiaj mam zamiar zaprezentować kolejny produkt od firmy Naturalnie Lokalnie.  Odsyłam Was do poprzedniego posta tutaj.Podaję  Wam jeszcze namiary na Facebooku  .Ciągle obowiązuje Was też rabat  -5% na pierwsze zakupy na hasło ,,NATURALNIE,, :)
 Co tym razem?Pewnie się już domyślacie-moja ulubiona (i jedyna) forma nabiału jaką jem-serek wiejski!Ale wcale nie jest to taki zwykły serek wiejski!Pozwólcie,że przybliżę Wam ,co najbardziej mnie w nim zaskoczyło i jednocześnie ucieszyło.
Serek ten zrobiony jest z mleka koziego i jest wege,a nawet podpuszczkowy!(jak się okazuje,jak wszystkie sery Naturalnie Lokalnie :) ).Jednak nie jest to podpuszczka zwierzęca,a mikrobiologiczna,co dla mnie jako wegetarianki i osoby przejmującej się losem zwierząt,jest naprawdę ważne :D
Dzisiejszy produkt pochodzi z gospodarstwa pani Ali,która wytwarza też dużo innych rodzajów serów(m.in.kozie kefiry,ser typu bundz,ricottę i fetę :D )
 Nie ma co się rozpisywać nad opakowaniem,bo jest skromne i przeźroczyste-widać przez nie śnieżnobiały serek i na górze rzadszą śmietankę :)
Po otworzeniu i przemieszaniu łyżką od razu zauważyłam,że ten serek granulowany ma zupełnie inne ziarenka niż zwykły serek wiejski ze sklepu-te są nieregularne,drobniejsze i bardziej ,,przyklejające się do siebie,,
 Twarożek pachnie bardzo delikatnie świeżym,pełnym mlekiem.Nigdy wcześniej nie miałam do czynienia z kozim mlekiem,a co dopiero mówić twarożkiem ;D Więc jeżeli tak pachnie kozie mleko,to ja zazdroszczę tym,co je piją na co dzień :)
W smaku  nasz serek jest delikatny, a nie kwaśny tak jak  większość sklepowych  serków  wiejskich ;p
Można odnieść wrażenie ,jakby lekko rozpuszczał się w buzi,jest przy tym wyraźnie mleczny ,lekko gąbczasty i...świeży.Tak poprostu-świeży ;)
Śmietanka jest lekko gorzkawa,ale ten posmak znika po  wymieszaniu z granulkami.
Po połknięciu serek pozostawia na języku delikatny posmak...orzeźwienia?To chyba najtrafniejsze określenie ;)
Bardzo dobry,ale jedynie ta gorzkawość śmietanki nie przypadła mi do gustu.Ale kto wie,może akurat Wam posmakuje? ;)
Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:dostałam od Naturalnie Lokalnie 

24 komentarze:

  1. Do"koziego" jedzonka jakoś nie mogę się przekonać. :D No nie potrafię. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jadłam kiedyś jogurt-nie był smaczny,ale z serkiem się pozytywnie zaskoczyłam :)

      Usuń
  2. Jej, brzmi fajnie! Ja bardzo lubię kozie sery, choć takiego jeszcze nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe przepadam za serkiem wiejskim ale ten wygląda o niebo lepiej od tych ze sklepu... tutaj te ziarenka przypominają twarożek a nie nie wiadomo co ;) Widać że produkt jest naturalny :)

    PS trzeba korzystać z darów lata ile się da :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja taki zwykły lubiłam,jadłam codziennie,ale teraz mi odeszło...taki naturalny to bym mogła jeść codziennie XD

      Oj tak,a potem zamrozić owoce ;)

      Usuń
    2. Ja kiedys lubiłam ale dawno temu.. teraz w ogóle mnie nie ciągnie do nabiału ale jeśli ktoś je na pewno powinien sięgać po te naturalne ;)

      Niektóre po rozmrożeniu nie smakują tak dobrze ale mrozić warto ;)

      Usuń
    3. Masz racje,naturalne od niemęczących zwierząt ;)

      Nic nie pobije smaku świeżych,ale przynamniej wartości takie same Xd

      Usuń
  4. Dla mnie serek wiejski to też jedyna forma nabiału, którą lubię i czasem jem :D Mimo wszystko chyba ciężko byłoby mi się przekonać do czegoś zrobionego z koziego mleka :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przekonałam się do jogurtów,a serka próbowałam bez świadomości,ze jest z mleka koziego(autentycznie,dowiedziałam pózniej XD) Najpierw napisałam recenzje,a potem spróbowałam go jeszcze raz i lekko porównałam do krowiego ;)
      Aczkolwiek warto spróbować i się przekonać :D

      Usuń
  5. Kiedyś wieśniak to był wieśniak. Nie wiedziałam, który jest fajny, a w którym na 99% znajdę zgęstniałą śmietanę. W ostatnim czasie kupiłam Piątnicę i biedrowy (Łowicz). Chociaż mleka Łowicz b. lubię i od lat kupuję tylko je, ser nie dał rady. Jednak co Piątnica, to Piątnica. A koziego nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,jak ja nienawidzę zgęstniałej śmietanki!Albo zsiadniętej i skiśniętej ;p
      Ja z tych sklepowych to kupowałam (i czasem jeszcze kupuje jak mam ochotę)Krastystawu-ale przy tym się chowa :p

      Usuń
    2. Jak kiedyś jadłam serki wiejskie to tylko z Krasnegostawu :)

      Usuń
    3. Krasnystaw najlepszy!

      Usuń
  6. Rzadko jem serki wiejskie a koziego nie jadłam nigdy - produkty kozie smakują mi plastikiem, ale może w przypadku serka byłoby inaczej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nabiału nie jem dużo,ale jak mam ochotę to zjem ;) Szczególnie jak jest taki prawdziwy i wiem,ze zwierzęta nie są męczone ;)
      Ja jadłam wcześniej jogurty kozie-tez mi nie podeszły.Ale z tym serkiem było inaczej!

      Usuń
  7. Uwielbimy serki wiejskie tak samo jak uwielbiamy kozie mleko :D W dzieciństwie byłyśmy karmione serami i mlekiem kozim, wielka szkoda, że dziadek już kóz nie trzyma bo tęsknimy za tym smakiem :/ Z ogromną chęcią byśmy spróbowały taki serek, bo te sprzedawane w marketach kozie wyroby są wątpliwej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?Fajne miałyście dzieciństwo *.*
      W sklepach są bardzo wątpliwe-lepiej tak zamawiać ;)
      Wiec możecie zamówić,wysyłają na cała Polskę :D I rabacik jest ;)

      Usuń
  8. Jedyny kozi ser, jaki miałam, miał tak specyficzny zapach, że mnie nie przekonał. Teraz mam ochotę znowu spróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten nie miał specyficznego zapachu ;) Pachniał świeżo.
      Jak masz ochotę to zamów,bo rabacik jest :)

      Usuń
  9. Nie jadłam nigdy niczego z koziego mleka, ale serek wiejski ubóstwiam (Piątnica wymiata!). Ten wygląda bardzo apetycznie. Ma w sobie dodatek soli? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie Krasntystawu jest lepszy od Piatnicy,ale każdy ma inne upodobania ;)
      Spytałam-ma w sobie bardzo niewielki dodatek soli,zeby zabezpieczyć go jak jest ciepło ;) Także warto spróbować -póki jeszcze jesteś w Lublinie :D ,to dostaniesz dostawę pod dom ;)

      Usuń
  10. Nigdy nie jadłam takiego cuda ;) Kozi serem nawet lubię, ale na serek wiejski się nie porwę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudo-dobrze powiedziane :D
      Ja samego serka nie jadłam.A czemu wiejski nie?

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)