wtorek, 2 sierpnia 2016

Naturalnie Lokalnie-jaglak

 Cześć!

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją kolejnej rzeczy od firmy Naturalnie Lokalnie.Dla przypomienia jaka to firma , i czym się zajmuje,odsyłam Was do poprzedniego posta tutaj.Podaję  Wam jeszcze namiary na Facebooku  .
Pamiętajcie też o wyjątkowym  rabacie  tylko dla moich czytelników  ~ -5% na pierwsze zakupy na hasło ,,NATURALNIE,, :),bo większość produktów wysyłają na całą Polskę,a nie tylko Lubelszczyznę! :D 
Zdecydowanie warto ;)
Jaglak ,bo o nim dzisiaj mowa,to naturalne i bezglutenowe ciasto z gospodarstwa pani Uli,która wypieka też świeże chleby i baby we własnej,domowej piekarence ,Produkcja wypieków oparta jest na starych recepturach rodzinnych,a składniki pochodzą z jej własnego gospodarstwa.Zero chemii :D A o drogocennych właściwościach kaszy jaglanej chyba też już Wam nie muszę mówić ;)
W składzie znajdziemy tylko:twaróg domowy,kaszę jaglaną ,wanilię,cukier i jaja  
Na pierwszy rzut oka jaglak jest ładnie upieczony i zarumieniony :)
Gdy weźmiemy go do ręki jest naprawdę cięzki-kolejny dowód na to,że jest prawdziwy,a nie  napowietrzony i sztucznie napulchniony( a to  nieraz zdarza się przy sklepowych wypiekach)

Po zbliżeniu do nosa pachnie słabo,lekko twarogowo-kwaśnie i słodko-sernikowo.Razem zgrywa się to naprawdę ładnie i smacznie :) 
 W środku ciasto jest żółciutkie i pulchne ,wyraźnie widać ziarenka kaszy,które są ciemniejszymi punkcikami w masie.No dobra,przejdźmy do smaku! :D
Pierwsze co wyczułam to grudkowatość i proszkowość konsystencji,nienachalną słodycz i minimalny posmak delikatnej kaszy jaglanej.Po chwili jaglak staje się gładki,pulchny i wilgotny-toż to przepyszny sernik,nie potrzeba mu żadnych więcej dodatków! :D
Jak mogłam dopiero teraz skojarzyć go z moim ulubionym ciastem?Przecież to było oczywiste od początku!Eh,blondynka blondynką pozostanie :/ 
Mamy tu do czynienia z dobrze wyważoną słodkością.Przez cały czas nasze ciacho jest delikatne i miękkie.
Jedyny minus to zbytnie wypieczenie góry-daje to z jednej strony ,,efekt postarzania,, a z drugiej posmak twardości,gdy chcemy zjeść tylko górę XD
Ale gdy jemy wszystko razem(czyli nie oddzielamy góry od dołu,tak jak wybredna ja przy  którymś już  kawałku  ;P), jaglak jest miękki i pyszny ;)
Trudno jest skończyć jedzenie na jednym kawałku,niechętnie dałam rodzince kawałek do spróbowania XD Ani się obejrzałam,a ciasto samo uciekło z lodówki i powędrowało prosto do mojego szczęśliwego brzucha ;D
Zdecydowanie polecam! 
Ocena:6!/6
gdzie kupiłam:dostałam od Naturalnie Lokalnie 

20 komentarzy:

  1. Śmieszne takie to ciacho. :DDD
    Szczególnie nazwa, bo kojarzy mi się z tym, że na pewnej grupie Jaglakiem nazywają Michała Karmowskiego. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śmieszne,ale i pyszne! :D
      I właśnie takie nazwy zachęcają też do kupienia ;)

      Usuń
  2. Wygląda jak sernik, pachnie jak sernik i smakuje jak sernik... taki sernik :D Nigdy nie spotkałam się z tym ciastem ale wierze na słowo, że jest pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze możesz zamówić,gwarantuje ze nie pożałujesz ;) Jesteś z Hrubieszowa,to na pewno przyjdzie ci szybko i będzie świeże :D Do tego masz jeszcze rabacik ;)

      Usuń
    2. Oj to 130 km a to jednak twaróg ;/ Trochę się boję... ale będąc w Lublinie warto zwrócić uwagę na ich produkty :)

      Usuń
    3. Wiesz,Państwo którzy prowadzą firmę są z Zamościa-to 50 km od Hrubieszowa i powiedzieli,ze po całym lubelskim dowożą ;) Więc wiesz.... ;)

      Usuń
  3. No sernik wyglada super i ma skład extra! Sama bym taki zjadła, bo wiesz że zaraziłaś mnie miłością do serników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skład mega :) A serniki uzależniające ;)

      Usuń
  4. Jestem pewna, że było pyszne - skład z całą pewnością na to wskazuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Smak najważniejszy :D A nic mu do zarzucenia ;)

      Usuń
  5. Jestem pewna, że było pyszne - skład z całą pewnością na to wskazuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Skład prosty, naturalny - dobrej jakości jajka i twaróg na pewno robią swoje :) Kocham serniki, więc na pewni by mi zasmakował. I nie bądź dla siebie krytyczna - po nazwie oczekiwałabym czegoś na kształt piroga biłgorajskiego :p

    Jutro będę tak jak tydzień temu, więc jak będziesz chciała wcześniej dłużej pogadać, to będę dostępna :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,jeszcze do tego kasza jaglana i poezja! :D

      Okej,tez przyjdę wcześniej ;)

      Usuń
  7. Ojej ale pysznie wygląda! My byśmy z chęcią tą przypieczoną skórkę z góry zjadły <3
    Ogromny plus, że jest on jeszcze z domowym twarogiem :D Jakie to musiało być pyszne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się uzupełniamy-ja miąższ ze środka ,wy skórka :D
      Tak,samego domowego twarogu jeszcze nie jadłam ,a tez ciekawy ;)
      Pyszne,możecie zamówić z rabatem ;)

      Usuń
  8. Ale to musiało być pyszne! Nie próbowałam, ale jak czytałam recenzję, to aż poczułam trochę smak haha :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglada bosko :) Muszę taki w domu zrobić!

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)