sobota, 6 sierpnia 2016

Milka Lila Pause-Erbeer Joghurt&Nougat Creme-recenzja porównawcza

Hej!
Jakim cudem to już początek sierpnia?Już minęła  połowa wakacji?!!Ja nie chcę!To taki fajny czas,tylko nie to :o 
No dobra,nie będę już Was zasmucać,czas na coś pozytywnego.A tym czymś jest dzisiaj recenzja porównawcza kolejnych batonów od Milki zakupionych w Pradze.
 Zacznijmy więc od opakowania....ups,z góry przepraszam za tak rozmazane zdjęcie na dole,nie spodziewałam się,że aż takie wyjdzie ;/ Na pocieszenie dodam,że teraz mam już nowy telefon i zdjęcia będą znacznie lepszej jakości ;)
No dobra,opakowanie-śliczne,ale co z opakowania,jak sam baton jest ładniejszy!To śliczny obrazek lasu wyrzeźbiony w czekoladzie! *.*
Nugat
Baton pachnie orzechami laskowymi i mleczną,słodką czekoladą-od razu skojarzyło mi się to  nutellą.Czekolada jest słodka,i to bardzo-to wręcz kwintesencja cukru.Ale jest za to bagnista i przyjemnie się rozpuszcza.Nadzienie jest już mniej słodkie,ale za to chrupkie dzięki orzeszkom.Doszukałam się też w nim miękkości i bagnistości.Nie jest jednak zachwycająco,a słodycz  miarę jedzenia się nasila :/
Ocena:3+/6
 Erbeer-Joghurt
Czyli truskawkowo-jogurtowa.
Czekolada jest taka sama,więc nie będę pisać jeszcze raz tego samego.Nadzienie natomiast jest również chrupkie,ale na inny sposób-tutaj idealnie współgra z orzeźwiającą nutą jogurtu i przyjemnie kwaśno-słodką nutą sztucznej truskawki.Ten baton  jest zdecydowanie lepszy od poprzednika.
 Ocena:4+/6
Podsumowując,nie uważam tych batonów za złe,broń Boże.Ja sama poprostu mam teraz niższy próg zasłodzenia i inaczej patrzę na słodycze.Dla mnie obydwa są za słodkie,ale jakbyście chcieli kupować,to lepiej sięgnijcie po wersję z truskawką-nie nabawicie się przynamniej cukrzycy ;)
gdzie kupiłam:Praga
cena:nie pamiętam



29 komentarzy:

  1. Końcówka lipca? :D
    A batoniki chyba nie dla mnie. Ewentualnie mogłabym wziąć gryza nugatowego.:D 😂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups,przesunęłam publikacje! :D A pisałam go wczesniej XD Blondynka...
      No,bez szału :p

      Usuń
    2. Tak właśnie myślałam, ze wczesniej ;D

      A batoniki podobnie jak wyżej nie dla mnie :P Ale fajnie wiedzieć, ze w ogóle takie są :D

      Usuń
  2. Jadłam wersję z truskawką i dla mnie pyszna. Jest troche kwaskowa, ale słodycz mi ją wynagradza. :D Uwielbiam te batoniki - jadłam też wersję z oreo i daim, niestety nie mogę znaleźć tej małej wersji mojej ukochanj 300g toffee wholenut. :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda,w Czechach na stacjach benzynowych była!Ale ja z koeli nie mogę znaleźć Daima XD

      Usuń
    2. batonik Daim jest teraz w Netto! /pisze z lapka taty ale to ja Vela :D

      Usuń
  3. Weź nie gadaj o końcu wakacji, bo Ci walnę parasolką w łydkę. Albo dźgnę metalowym końcem! Batonów kiedyś spróbuję, w końcu to Milka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Au,już poczułam to dźgnięcie,weź delikatniej ;p
      Dla słodyczorecenzującego to obowiązkowy punkt! :D

      Usuń
  4. no nareszcie czekałam na recenzje z Pragi *___* Teraz już wiem, jak mogę dostać cukrzycy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z takimi batpnami cukrzyca to łatwizna :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ten co znowu odpierda*a? Weźmie mnie trzymajcie po mam po Miche tego spamującego Pana na blogach xDD

      Usuń
    2. Ech,szkoda,ze nie przeczytal,ze pisałam posta wczesniej i zmieniłam datę publikacji,dlatego było o końcu lipca...no ale miał prawo XD Wszystko już edytowane i nie ma problemu ;)

      Usuń
    3. Podziwiam Twoją cierpliwość kochana :) :* Trzymaj się <3

      Usuń
  6. Teraz pewnie też by mnie zasłodziły, ale szczerze - milka jogurtowa, jogurtowo-truskawkowa i nugatowa zawsze były moimi ulubionymi i dałabym się za nie pokroić <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę?Dobrze wiedzieć :D Kiedyś też kochałam wszystkie jogurtowe czekolady,teraz wolę te bardziej słodkie :)

      Usuń
    2. Tak, tak, tylko wiadomo - teraz nie jadam :D Ale ponoć Cavalier ma batoniki z nugatem w środku (są bez cukru) - będę musiała spojrzeć :D

      Usuń
  7. jako dziecko jak ktoś mi je pokazał to odpływałam, zawsze pamiętam mi bardzo smakowały! ba! dostawałam kwiku na ich widok i slinotoku! wtedy takie dobrocie to tylko jak ktoś miał znajomości i z niemiec przywiózł/ przysłał... teraz jako iz mam problemy z insuliną już od ponad 5 lat nie jadlam nic slodkiego... i w sumie nie pamietam jak to jest... ale to uczucie związane z lilaaaaaa zapamiętam do końca życia! pozdro- jezu jak ja sie rozpisałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam ,,rozpisałam,, ;) Uwiebiam takie fajne komentarze,przynamniej poznaję trochę czytelników :D
      To ci przypomniałam dzieciństwo!Współczuję z tymi problemami i życzę powrotu do zdrowia,choć wiem ,że nie jest to takie proste...
      Ważne są wspaniałe wspomnienia!

      Usuń
  8. A my i tak pewnie sięgnęłybyśmy najpierw po nugat, bo mamy do orzechów laskowych o wiele większą słabość niż do sztucznej truskawki :D Ciekawe czy pojawią się te batoniki w PL :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ciekawe,ciekawe ;) Ja w sumie brałam je losowo,bo spróbowałam obydwu w jednakowym czasie ;)

      Usuń
  9. Mimo wszystko wybrałabym nugat, jakoś czekolady z owocami średnio lubię, a nugatowe uwielbiam - może w śpiączkę cukrzycową bym nie wpadła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz też tak mam,ale chciałam je porównać ;)

      Usuń
  10. Nie jadłam ich, ale nie kuszą :/ Ostatnio Milka niezbyt mi podchodzi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tez tak czasem mam-raz dobra,raz za słodka,..to pewnie zależy tez od pory roku,w lecie nie ma się aż tak ochoty na czekoladę ;)

      Usuń
  11. Myślałam, że Milka za granicą jest mniej słodka, przynajmniej zawsze jak ja jadłam coś z tej firmy kupionego nie w Polsce, to tak było. Te batoniki są urocze haha, na pewno bym się na nie skusiła, to teraz już wiem jaki smak wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja aż tak nigdy na to uwagi nie zwróciłam,bo dla mnie różnicy nie ma XD
      Tak,koniecznie ten lepszy ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)