piątek, 12 sierpnia 2016

Flapjack Summer berry+współpraca z Bombus Energy

Cześć! 
Nie wiem,czy słyszeliście kiedyś o Flapjack'u?Nie?To Wam przedstawię gościa XD 
To pełnoziarnisty ,ciężki baton z UK :) Bardzo duży ,80g-amowy i bardzo ciekawy :)
 Nasz dzisiejszy delikfent pachnie truskawkowo-borówkowo(helołłł,owoce lata? XD),lekko kwaśnie-nie jest to jednak sztuczny zapach.To tylko podsyciło mój apetyt i zachęciło do szybszego wgryznienia się w ciało ofiary i pożarcia w kilku kawałkach  spróbowania.
Baton jest twardy,zbity i ciężki,ale po przegryzieniu okazuje się miękki i słodki.Nie jest za słodki,bardziej taki owocowy ;)
 Zostawia na zębach mączne drobinki,to można uznać za jego wadę.
Natomiast kolejnym plusem jest to,że słodycz pojawia się dopiero po chwili i łatwo wyczuć w nim jagody i różne pestki.
To zdecydowanie udany baton,więc jak będziecie mieli okazję to kupujcie śmiało ;)
Ocena:6/6
gdzie kupiłam:spożywczak w Pradze
cena;na nasze około 6-7 zł

Na koniec pokarzę Wam jeszcze ,jak wspaniałą paczuszkę dostałam od świetnej firmy Bombus Energy :) Recenzje tych batonów pojawią się zapewnie jak wrócę z wakacji-czyli po 03.09 :) Niemniej jednak bardzo dziękuję i zapraszam na stronę na Fb Bombusa ,a także na tę internetową :)

16 komentarzy:

  1. Słyszałam ale nie jadłam :) Fajnie wyglada :)

    Gratuluję paczuszki :) Czekam na recenzje :) Proteinowy cacao wymiata ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O,dobrze wiedzieć ,ze jest dobry :D

      Usuń
    2. On jest BOSKI dobry to mało powiedziane :) Odlot :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Ech,to przeczytaj recenzje bez wstępu :p

      Usuń
    2. Przeczytałam całą, pokarzę jest na końcu ;(

      Usuń
  3. Jadłam wszystkie te batony Raw Energy i Raw Protein masło orzechowe, były mniam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A o FlapJacku słyszałam, podobno jest u mnie w aptece, więc muszę kupic!

      Usuń
    2. Liczę na nie ;)
      Koniecznie zobacz czy jest i daj znać ;)

      Usuń
  4. Batonika widzimy i słyszymy o nim pierwszy raz ale Bombusów to Ci zazdrościmy, bo nam się skończyły xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam batona ;)
      Aj,nie ma czego zazdrościć XD

      Usuń
  5. Ja także pierwszy raz słyszę o Flapjacku, ale prezentuje się zacnie :D Mączność by mi nie przeszkadzała (obecna jest także w RawProtein - swoją drogą, najlepsza seria batoników <3), bo bardziej syci :) Gratuluję współpracy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz gdzieś widzieć to koniecznie bierz! :D
      Dobrze wiedzieć,wszyscy polecają!

      Usuń
  6. Batoniki tej firmy to moje małe marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę ci,żebyś szybko je gdzies wyczaiła :D

      Usuń
  7. Jadłam jakiegoś FlapJacka, ale na pewno o innym smaku. Ten wygląda bardzo smacznie :)
    I gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)