niedziela, 21 sierpnia 2016

Baton Warszawski -truskawka i wanilia

Zawsze chciałam spróbować batona Warszawskiego-a) kocham to miasto b)miał dobre opinie c)jest zdrowy XD
No i go znalazłam-w eko sklepie u mnie w mieście.Nie wiem dlaczego,ale był tylko jednorazowo-później go nie widziałam :/ Natomiast skorzystałam już z pierwszej okazji i kupiłam wariant truskawkowo-waniliowy.
 Opakowanie jest ładne,ale bardzo minimalistyczne.
Baton po wyjęciu z folii pachnie mocno kwaśną i świeżą truskawką,potem ciut daktylami i razowcem.
W konsystencji jest miękki,ale nadal wyraźnie do gryzienia.
 Próbuję-żuję i żuję...coś jest!Zalewa nas dopiero po chwili kwaśność truskawek .Baton jest wyraźnie mączny,tylko lekko słodki(niestety :( )Dla mnie,jako miłośnika zdrowych słodyczy to prawdziwa udręka jeść niesłodkiego słodycza XD
 Po połknięciu zostawia na języku kawałki płatków owsianych,bardzo mącznych.
Ogólnie to baton jest...dobry,ale naprawdę dla mnie za mało słodki i za bardzo mączny. :/  I w ogóle nie czuć w nim tytułowej wanilii.
Jeżeli lubicie mało słodkie,a bardziej kwaśne i mączne jedzenie.Jeśli jednak jesteście bardziej słodyczowi jak ja,stanowczo odradzam kupno tego batona XD
Ocena:3/6
gdzie kupiłam:eko sklepik w moim mieście
cena:5,60 zł(strasznie drogo :/)

20 komentarzy:

  1. Jadłam inny smak, nie pamiętam w sumie jaki, ale miał u mnie negatywną opinię. Teraz chociaż wiem żeby nie wydawać tylu pieniędzy na inne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masło słodkie i kwasne?? Oj zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mimo wszystko nie polecam,raczej by ci nie smakował :p

      Usuń
    2. Skad wiesz? :) Elli smakował a w kwestii słodyczy mamy podobny gust i stopień zasłodzenia :)

      Usuń
  3. Nie wiem, kto lubi kwaśne i mączne słodycze, chyba jakiś dziwoląg :D Niemniej na batony i tak się czaję. Już nawet wiem, gdzie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak wiesz to kup i sama sprawdź czy ci posmakuje ;)

      Usuń
    2. Buziak dla dziwoląga ;*

      Usuń
  4. Dostałam go od Ani i niedługo opublikuję recenzję :) Był mączny, kwaskowaty, ale słodycz dla mnie idealna :) Taka, że zjadłam go w ramach drugiego śniadania i mnie dobrze nasycił, a nie zasłodził :P Wanilii faktycznie nie czuć, ale ogólnie bardzo na plus :) I też go w piątek nie widziałam w "Magicznym Ogrodzie" :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz ;) To dobrze ze komuś smakują XD

      Usuń
  5. Mało słodkie to na plus ale z tą mączystością to już raczej nie. Jednak nie wypowiadamy się bo jeszcze nie jadłyśmy ale z ciekawości byśmy spróbowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieco mączyste, proszkowe są batony Proteinowe a są smaczne (przynajmniej te od Bombusa) ;)

      Usuń
    2. No,Bombus jest super ,ale to nie XD
      Z ciekawości warto spróbować,tez tak zawsze mam ;)

      Usuń
    3. Hmm zależy też jak się rozumie słowo mączyste :P Nam się skojarzyło z takim lekkim smakiem surowego ciasta za którym nie przepadamy :P Ale sama mączysta konsystencja nam nie przeszkadza ;)

      Usuń
    4. To jest inna mączystość trochę. Tutaj to są takie nieugotowane, suche płatki owsiane zmielone na mąkę i ich smak przeważa. U Bombusa niedużo jest tego białka ryżowego, w dodatku troszkę jakby namokniętego przez daktyle :)

      Usuń
  6. Tego smaku nie jadłam, ale ten co jadłam i dla mnie był zbyt mało słodki - brakowało mi takiej naturalnej, pochodzącej z owoców słodkości ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fuj, fuj, fuj! Nie znoszę batonów tej firmy. Smakują jak trociny :/

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)