piątek, 29 lipca 2016

Współpraca z Naturalnie Lokalnie

Cześć! :)

Dzisiaj już mogę Wam oficjalnie się pochwalić,że nawiązałam moją pierwszą współpracę z firmą Naturalnie Lokalnie. Zapraszam do odwiedzenia ich strony na Facebooku i strony internetowej(obecnie w budowie ;))
Dzisiaj przybliżę Wam ciut czym zajmuje się ten kontrahent  oraz jakie pyszności dostałam do przetestowania :D
,,Naturalnie Lokalnie zostało założone przez osoby z pasją, które chcą wrócić do korzeni, chcą przywrócić zapomnianą jakość owoców, warzyw i innych produktów spożywczych. W tym celu szukają gospodarstw, które z równą pasją i zaangażowaniem oferują dawne smaki. Nie bez powodu wracamy przecież do smaków z dzieciństwa, do pachnących wypieków babci, aromatycznych pomidorów dziadka, cebulki prosto z grządki... To było coś! I znowu będzie!
W ofercie z dostawą do domu mają produkty tylko od lokalnych, sprawdzonych gospodarstw z Roztocza i Lubelszczyzny. Są to między innymi chleby, placki, baby, jaglaki, gryczaki, owoce i warzywa, sery kozie i krowie (m.in. bundz, feta, twaróg, ricotta, wędzony, wiejski), jaja od wolnobiegających kur, miody z kameralnej pasieki, naturalne oraz ekologiczne oleje, mąki i kasze, nabiał kozi i krowi (mleko, śmietana, masło, kefir, serek ziarnisty wiejski) oraz wiele innych naturalnych smakowitości, bez konserwantów i polepszaczy smaku.
Organizują regularne dostawy do Zamościa, Świdnika i Lublina. Wszystkie produkty dostarczają do Waszego domu lub biura, dzięki czemu macie pewność, ze są świeże i zawsze pyszne.,,

Dodam też,że bardzo spodobała mi się ta koncepcja,bo daje nam,mieszkańcom Lubelszczyzny, posmakować prawdziwych,lokalnych i naturalnych wyrobów(nawet zdrowych ciast! :D) i produktów od niemęczonych i niestresowanych zwierząt hodowlanych(a ja to bardzo cenię!!).Wierzcie mi lub nie,ale te rzeczy w smaku się naprawde różnią( ale o tym więcej w recenzjach ;)).Do tego dostajemy je świeżutkie z dostawą pod dom!Zachęcam Was do zapoznania się z ich ofertą

 A oto co dostałam do przetestowania:
-naturalny chleb orkiszowy na zakwasie
-serek wiejski granulowany kozi
-ciasto ,,jaglak,, na bazie kaszy jaglanej i domowego twarogu

Na stronie Naturalnie Lokalnie jest jeszcze wiele innych pyszności(uwierzcie mi ,jest w czym wybierać ;)) .Wszystkie zamówienia możecie składać telefonicznie,mailowo lub przez wiadomość na Facebooku :)


A TO NIE WSZYSTKO! 
Dla czytelników tego bloga mamy specjalny rabat -5% na hasło:
 ,,NATURALNIE''


Jakby co,podaję Wam tutaj też dokładne namiary :
889 424 717 - Agnieszka

889 923 954 - Mariusz
 i e-mail :

kontakt@naturalnielokalnie.com

W najbliższych dniach pojawią się recenzje tych produktów ,przeplatane z recenzjami jeszcze rzeczy kupionych w Pradze ;) Napiszcie mi,czego recenzję chcecie najpierw ;D

18 komentarzy:

  1. Bardzo fajne, zdrowe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) Ciekawi mnie to ciasto :) Nie mogę doczekac się recenzji :)

    No i w końcu Twój blog jest na vegespocie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie niedługo recenzja ;)
      Naprawdę?W końcu zaakceptowali Xd

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Nie mogę się doczekać :) A ze współpracami to Ci pisałam - bądź cierpliwa, próbuj a na pewno się uda :)

      Tak, tak :) Widziałam wpis na Vegespocie ale na durszlaku jeszcze nie widzę :) Ciesze się :D

      Usuń
  3. Gratuluję - wiedziałam, że w końcu uda Ci się ze współpracą ;)
    A to ciasto brzmi pysznie :D No i chlebkiem też bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;)
      Oj,ja takim chlebem nie pogardzilabym przez całe życie Xd

      Usuń
  4. Kochamy kozie sery a serka wiejskiego z koziego mleka jeszcze nigdy nie jadłyśmy także z niecierpliwością czekamy na recenzję :) Chociaż ciasto też brzmi świetnie :D
    Gratulujemy współpracy i to takiej ciekawej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie wiem co dodam najpierw XD Może dla konsensusu chleb będzie pierwszy XD
      Kozie sery są przepyszne!
      Dziękuje bardzo ;)

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dziękuje,firmie tez się nalezą podziękowania :D

      Usuń
  6. Jeszcze raz gratuluję! Jako wnuczka piekarza, zakochana jestem w chlebie, ale tak naprawdę najbardziej ciekawa jestem tego ciasta z kaszy i twarogu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratki z okazji pierwszej współpracy! Oby było ich jak najwięcej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej, gratuluję! Wyczekuję recenzji :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)