piątek, 15 lipca 2016

Moje ostatnie śniadania cz.6

Cześć!
Dzisiaj pokarzę Wam moje śniadania.Może nie takie ostatnie,bo posta piszę tydzień wcześniej ,a opublikuje się tydzień póżniej,ale przynajmniej są.W piątek,w który to czytacie ,zbieram się na weekendowy wypad do Łodzi :D Byliście,macie jakieś fajne miejsca do polecenia?Napiszcie mi proszę,póki jeszcze mogę zaplanować coś i zmienić stare plany XD 

1.Ryż na mleku z orzechów laskowych z masłem orzechowym i truskawkami,a do tego talerz owoców też z działki-czerwona porzeczka,poziomki i reszta truskawek :D
Zostało trochę ryżu z obiadu dzień wcześniej więc...czemu nie?Na śniadanie jak znalazł?A jeszcze świeże owocki od babci i dziadzia! :D Uwiebiam je,dlatego jem na oddzielnym talerzyku :D



 2.Tofucznica ze szpinakiem i sałatka z jarmużem i tego,co akurat miałam w lodówce XD
Niezastąpiona i pysznie pachnąca tofucznica <33
 3.Placuszki kokosowe z mąki kokosowej i mleka kokosowego,z masłem migdałowym i poziomkami,malinami różowymi żółtymi.
Zobaczcie jaka góórka owoców!Kocham maliny,moje ulubione owoce!Razem z poziomkami,borówkami i ananasem :D A przepis na placuszki od Anny Lewandowskiej.



 4.Talerzyk różowych i żółtych malinek,tofucznica z jarmużem i uduszonymi pieczrakami,a do tego sałatka z tego co w lodówce.
Najpierw słodziutkie owocki-maliny! Potem pyszna tofucznica!
Uwiebiam duszone na cebulce pieczarki,dlatego dołożyłam ich jeszcze na talerz i podjadłam z garnka!To uzależnienie!

 5.Nana ice cream z mango,płatkami kokosa i pół jabłka.
Akurat było pół jablka w lodówce XD A nana ice cream nikomu nie trzeba przedstawiać-2 banany+ mango miksuję,na wierzch reszta mango i płtaki kokosa-niebo w gębie!

 6.Talerzyk czereśni i truskawek oraz owsianka z masłem migdałowym.
Poszłam na łatwiznę i użyłam błyskawicznej owsianki Melvita.Niemniej bardzo mile się zaskoczyłam!To ta nowa z chia,jabłkiem i morelą!Bardzo dobra,a do jej zakupu skusiło mnie to,że nie ma w sobie cukru ani chemii .Polecam!

 7.Sałatka z bobu i truskawek i talerzyk malin.
Sałatka z przpeisu Jadłonimii,muszę Wam powiedzieć,że pyszna!Połączenie bobu i truskawek jest super!Do tego nie miałam rukoli,więc poszłam pod dom i zebrałam trochę liści mlecza.Ale wiecie co?One są dobre!Chyba macie rację,że wegetarianie jedzą trawę XD

 8.Talerzyk agrestu z działki oraz musli z truskawkami,poziomkami i jeżynomalinami z jogurtem Sojade.
Kiedyś jadłam jogurt sojowy innej firmy i bardzo mi nie smakował :( Teraz postanowiłam dać szansę innej marce,Sojade.Najpierw kupiłam mały jogurt,który okazał się przepyszny!Dlatego teraz mam większy :D
A musli zrobiłam sama,dzień wcześniej -wymieszałam płatki owsiane z gryczanymi,siemieniem lnianym,sezamem i uprażonymi płatkami kokosa :D
A jeżynomaliny to połączenie malin i jeżyn,mój dziadzio zasadził w tamtym roku na działce ijuż dało kilka owoców.Są one baardzo słodziutkie i mało kwaśne,ale soczyste :D

 9.Mus czekoladowy z awokado z truskawkami.
Kolejny z przepisu Jadłonomii.Bałam się tego połączenia,że wyjdzie mdłe i niedobre.Jakże się zaskoczyłam!To było meeeg słodkie i przepysznie!Użyłam awokado Hass i zamiast kakaa dałam karob-poezja!!

No,to by było na tyle.To były moje śniadania tydzień temu.Pochwalcie się,co wy mieliście pysznego :D

28 komentarzy:

  1. Bób z truskawkami? :D Tego to byśmy się nie spodziewały :D Ciekawe jak to musi smakować :D Szkoda, że już truskawek w naszej okolicy nie ma :(
    Dzisiaj miałyśmy na śniadanie lodowy sorbet z mrożonych truskawek i grejpfruta :D Do tego płatki kukurydziane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,dlatego ja zrobiłam tę sałatkę jak najszybciej,póki jeszcze truskawki były ;) Ale połączenie pyszne i niebanalne!U mnie w sumie na targu to są jeszcze truskawki,ale takie mocno czerwone i miękkie...i teraz już drogie ;/
      Kurcze,brzmi pysznie! *.* Zjadłabym taki sorbet,poproszę o pzepis! :D

      Usuń
    2. No właśnie bardzo drogie są i dzisiaj nie było już nas na nie stać :P
      Przepis? Proszę bardzo: garść mrożonych truskawek i cały grejpfrut xD Zblenduj też mrożony ananas z pomarańczą <3

      Usuń
  2. O ja cię......... Ile truskawek i poziomek ♥ I maliny i czereśnie♥ Jak ja Ci zazdroszczę... zjadłabym :) Masz jeszcze? :)

    Dzisiaj na śniadanie jadłam kaszę jaglaną z różnymi warzywami i surówkę do tego uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A właśnie... moze zrób tacie tofucznicę? :)

      Usuń
    2. Już truskawek i poziomek nie ma :( A jak już,to po kilka poziomek :( Ale doperio zaczną się MALINY!! :D
      O mniam,uwiebiam jaglaną :D Ale przy mojej tarczycy mogę jeść tylko 1-2 w tygodniu :c
      Ale tata chce tylko ciutkę spróbować,więc się pewnie nie skusi :c Jeszze nie wymyśliłam co zrobić :)

      Usuń
    3. Mama mi mówiła ze poziomki są do samych przymrozków tylko trzeba zrywać i one robią sobie przerwę, że przez jakiś czas tych owoców nie ma ale potem znowu jest wysyp :)

      Ja wolę gryczaną ale jaglaną też lubię i to bardzo :) Gryczaną jem na kolację :) Ciutkę a potem mu posmakuje i zje wszystko :P To zrób mu tofucznice, powiedz ze to jajecznica i spytaj czy dobre ;)

      Usuń
    4. O,dobrze wiedzieć!To może jeszcze będą poziomeczki! ^.^

      Ja uwielbiam też gryczaną i pęczak i kuskus i quinoę i bulgur...uwiebiam wszystkie!

      Usuń
    5. Pamiętam, że tok temu to i we wrześniu kilka znalazłam :) A co do malin to jest taka odmiana malinojeżyna, która również ma owoce do przymrozków ;)

      Ja najbardziej gryczaną ale paloną oraz jaglaną.. potem pęczak a za kuskusem i komosą nie przepadam... bulgur nie jadłam ;P

      Usuń
    6. Jezynomaline tez dziadkowie maja!Ona jest przepyszna!
      Ja lubie i paloną i nieplaoną gryczaną.Nie lubisz quinoi i kuskusu? :o. W sumie kuskusu tez nie lubiłam w dzieciństwie ,ale teraz uwielbiam :D

      Usuń
  3. Pysznie! A szczególnie ten ryż! Mam faze na niego i jem codziennie z jogurtami sojade <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam jogurt Sojade,naturalny!One są przepyszne!

      Usuń
  4. Lubię takie wpisy, często można się zainspirować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Same pyszności - ten wpis potwierdza, że mamy podobny gust śniadaniowy :)A moje śniadanie możesz zobaczyć w moim dzisiejszym wpisie :)

    Co do Łodzi to polecam burgery z Papuvege (na Piotrkowskiej są zazwyczaj z foodtrackiem, ale zmieniają miejsca, więc musisz sprawdzić na fb gdybyś chciała iść), a ostatnio byłam w restauracji Porcja - bardzo smaczne jedzenie, więc polecam :) A niedaleko Galerii Łódzkiej jest fajny sklep ze zdrową żywnością - Biotanika, to jest przy ulicy Wigury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy podobny gust,widziałam jadłospis! :D
      Dziekuje za polecenie,porozglądam sie za Papuvege,chociaż jadę tam z rodzina i oni nie beda chcieli,pewnie pójdziemy do Manekina :p Ale i tak poszukam,najwyżej sama sobie kupie ;D Jeszcze raz dziekuje

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj,no i co ja zrobię,jak przez weekend nie mam komputera i ne mam jak edytować?XD Bedziesz musiała przeboleć ;)

      Usuń
    2. Będę płakać i przewijać szybko na piękne żarełka.

      Usuń
  7. Same pychoty! :DDD
    O połączeniu bobu z truskawkami - chyba kiedyś słyszałam, ale kurka, całkowicie o nim zapomniałam! Mam nadzieję, że dorwę jeszcze gdzieś truskawy! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To połączenie od Jadlonomii ;) Powinnaś jeszcze je złapać,jest końcówka na targach ;)

      Usuń
  8. Mi jakoś masło orzechowe z ryżem na mleku nie podchodzi, ale do Twojego śniadanie iście pasowało.
    Skąd Ty wzięłaś żółte maliny? *,* Ja też chcę!
    Jeżyno-maliny? Whut? o.O Ty takie suche płatki jesz czy dodajesz do jogurtu albo wlewasz go do miseczki?
    Co ja miałam pysznego? Wczoraj zrobiłam sobie jaglankę (z kaszy z łyżką kukurydianej) na mleku kozim i krowim (czyt. ze sklepu) z makiem, orzechami włoskimi oraz porzeczkami, malinami i wisienką + trochę płatków cynamonowych na wierzch.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,nie dla każdego to dobre połączenie ;)
      Żółte maliny od babci i dziadzia z działki,oni gdzies kupili sadzonki ;) Podobnie jak jezynomaliny.Ale one sa pyszne!Myslamam,ze beda kwaśne ,a sa słodziutkie! :D
      A pod płatkami jest jogurt,tak mniej wiecej pol kubka ;)
      O,tez miałaś pyszne sniadanie! *.*

      Usuń
  9. Ale pyszności! Sama nie wiem, co bym z tego najbardziej przygarnęła - chyba wszystko :D Bardzo inspirujące masz te śniadania, rozpieszczasz się. I ja muszę zacząć, jak wrócę z wakacji - na pewno milej tak zacząć dzień :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,moze nawet troche za bardzo rozpieszczam-zrobiłabym to komuś innemu na pewno,ale ranotylko ja wstaje XD I mam duzo pomysłów,to dlatego :D
      Pewnie,jak tylko wrócisz to zacznij!

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. A dziękuję,zparaszam na śniadanie :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)