wtorek, 12 lipca 2016

Knoppers truskawka-jogurt

Przychodzę do Was dzisiaj z kolejnym nowym postem,tym razem ciut bardziej optymistycznym niż ostatni ;) 
Jest to bowiem recenzja Knoppersa,który już rok temu był edycją limitowaną w Niemczech-ach ta zacofana Polska,u nas dopiero rok później...
Ale nie będę przedłużać i zapraszam na recenzję!
 Opakowanie prawie w ogóle nie różni się od normalnego Knoppersa,tylko ta truskawka na wierzchu i różowy pasek.
Po otworzeniu delikfent pachnie wyraźnie sztuczną truskawką.Ale wiecie,taką tanią i chemiczną.Nie zraziłam się jednak i spróbowałam.
Po włożeniu do ust od razu jest chrupiąco,bardzo!Już na samym początku wyczułam truskawkowe orzeźwienie,jeżeli wiecie o co mi chodzi XD
Czekolada na samym dole jest dobra ,choć trudna do oderwania(a starałam się!).Po kilku próbach się poddałam. Wszystkich  warstw kremu nie dało się od siebie oddzielić,dlatego powiem tak-jest chrupiąco,słodko i przyjemnie,wielu osobom będzie smakować.Nawet ja mam teraz znacznie niższy próg słodkości,ale to nie było dla mnie przesadnie słodkie.
Bardzo przyjemnie się zaskoczyłam,dlatego z pełną świadomością i radością daję dobrą ocenę :D
Ocena:6/6
gdzie kupiłam:Żabka
cena:nie pamiętam,była promocja XD
A wy jedliście już tego Knoppersa?

29 komentarzy:

  1. Kiedyś jadłam Knopersa - smaczny ale mnie nie zachwycił.. taki zwyczajny wafelek :) Wizja zapachu chemicznej truskawki jakoś mnie nie zachęca - wydaje mi się, że klasyk lepszy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie,ta wersja zdecydowanie lepsza!Tam zapach da się wybaczyć,bo w smaku już taki nie jest ;)-tu przeważa jogurt ;) I ten jest bardziej chrupiący...

      Usuń
  2. W ciągu tego weekendu na nowo pokochałam te wafelki, ale oczywiście, klasyczne. Nie skuszę się na truskawkę, bo nie lubię takich owocowych smaków w słodyczach, ale klasyk chyba będzie teraz u mnie częstym gościem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je na nowo odkryłam,bo dawno nie jadłam,ale to jest mistrzostwo ;)

      Usuń
  3. 6/6? Grubo. Dla mnie jest taki sobie. Smakuje bardzo sztucznie, a ten kwaśny aromat nie pasuje do wafelka. Naciągane 3/6.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz,ja też akurat miałam ogromną ochotę na słodycze,a to też ciut wpływa na odbiór ;) Ale też mnie zaskoczyło-spodziewałam się czegoś innego.Zapach może i nie pasuje,a pisałam,że za to Knoppersa nie pochwalam,to jednak w smaku nie doszukałam się samej chemii ;)

      Usuń
  4. Byłam dzisiaj rano w Żabce i jakoś nie wpadłam żeby się za nim rozejrzeć, ale jak będę wracać do domu to zajdę i sprawdzę czy jest - nie wiem czy będzie mi smakował jak tradycyjny, trochę wątpię, ale spróbować muszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze będzie!
      Pewnie że spróbuj,porównasz.Ja dano tradyyjnego nie jadłam,więc porównania nie mam ;p

      Usuń
  5. Nawet nie wiedziałyśmy, że jest taka limitka :P Z chęcią byśmy spróbowały ale boimy się jednak tego sztucznego aromatu truskawek przypominający syropy na kaszel xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od ponad roku wiem,bo w Niemczech to było w tamtym sezonie XD
      O,dobrze opisałyście ten aromat XD Ale smak wszystko wybacza XD

      Usuń
  6. Hmm ostatnio 'odświeżyłam' sobie Knoppersa i jedyne co mi się w nim podobało, to zapach ;> Więc do tego raczej nie będę robić podejść. To truskawkowe nadzienie wygląda na zdjęciach trochę przerażająco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach?Musze zjesc znowu normalnego Knoppersa ;)
      Przerażajaco?E tam,liczy sie smak,co z tego,ze radioaktywne XD

      Usuń
  7. Jadłam ostatnio zwykłego, tradycyjnego Knoppersa i muszę stwierdzić, że te „podróbki" z Lidla smakują dużo lepiej, przynajmniej dla mnie, zależy kto co lubi:) a tego jeszcze nie próbowałam, ale wygląda dosyć ciekawie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde?To tez musze kupic i porównać!Bo Lidl robi duzo pysznych słodyczy ;) Ale truskawkowego raczej nie maja,nie? xd

      Usuń
    2. No i to koniecznie!;) Chyba nie, ja przynajmniej nie widziałam;)

      Usuń
  8. Mam go, ale jeszcze nie jadłam ;) Mam nadzieję, że też mi tak zasmakuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej powinien,nie uprzedzaj sie po smaku!

      Usuń
  9. Lubię połączenie jogurtu i truskawki w słodyczach, ale nie wiem, czy pasowałby mi wafelek w takim smaku :p Natomiast prawdziwego Knoppersa ubóstwiam, choć daaaaawno nie jadłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj wszystko sie ładnie komponuje,myśle ze by ci smakował ;)

      Usuń
  10. Na tyle dawno nie jadłam zwykłego K., że limitki nie kupowałam i nie planuję. Szkoda, bo w sumie mogłabym, brzmi dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak zobaczysz to sie zastanów ;) bo wg mnie warto :)

      Usuń
    2. Już się zastanowiłam dwa miesiące temu - nie chcę nowych słodyczy.

      Usuń
    3. A,rozumiem ;) Najpeirw wyjedz co masz XD

      Usuń
  11. Knoppers to taki troszkę mój smak dzieciństwa, babcia i tata często mi kupowali. :) Nie jadłam go od dobrych kilku lat, ale mimo wszystko, wolałabym teraz wrócić do podstawowego smaku, niż nowości. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim smakiem dzieciństwa było Rafaello-babcia mi zawsze kupowała ;) ale tez juz od kilku lat nie jadłam XD

      Usuń
  12. Ja nie przepadam za sztucznym aromatem truskawkowym, więc chyba ten Knoppersik przepadałby u mnie z kretesem.
    Czytałam Twój wpis na temat języka japońskiego. Kontynuujesz jeszcze naukę? Jak Twoje postępy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach,no zapach w sumie tez jest ważny,choc smak ważniejszy ;)
      Tak,ciagle sie go uczę i nie chce skończyć,choc teraz sa wakacje to semestr sie skończył ;) Ale we wrześniu startuję 2 roki nauki :D
      A postępy sa duże,bo to intensywny kurs :)

      Usuń
  13. Powiem szczerze ze tak jak ktos juz pisal, ja rowniez nie jestem fanka owocowych slodyczy - z malymi wyjatkami(owocowe gumy rozpuszczalne moglabym jesc tonami :D), a juz tymbardziej owocowo jogurtowych, wiec mam podejrzenie ze jednak by mi nie podszedl, choc nie wiem. Nigdzie jeszcze, w zadnym sklepie nie widzialam takiego knoppersa :o

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)