poniedziałek, 18 lipca 2016

Excelsior Kokos Schnitte

Cześć!
Dzisiaj recenzja rzeczy,jaką przywiozłam jeszcze z Pragi!Teraz posty będą pojawiać się częściej,bo około 3 razy w tygodniu-poniedziałek,środa i sobota :D Wpadajcie!

Z góry przepraszam za zdjęcie odwrócone na bok,ale ono się nie chce odwrócić w ogóle XD Musicie się przekręcić XD 
Szata graficzna delikfenta jest śliczna,od razu widać,że mamy do czynienia z Knopersopodobnymi tworem ,tylko że w wersji kokosowej.Uwiebiam kokos,więc podeszłam do tego bardzo entyzjastycznie :D  

 Wafelek pachnie kokosowo i świeżo.Odłamuje się,jest kruchy,ale bardziej tekturowy,jeśli można tak powiedzieć XD .Smakuje trochę jak cukrowy wafelek do lodów(tylko takie zamawiam,duńskie,bo te cienkie dla mnie nie mają smaku ;p).
Nadzienie jest gęste,mięsiste ,pełne wiórków kokosowych.Mając je w buzi i rozpuszczając miałam wrażenie,że to same wiórki!Potem na języku została ich cała masa :D .Jest ono słodkie,ale nie za słodkie-bardzo dobrze wyważone :D
 Razem jest chrupko i kokosowo.O wiele lepiej niż w Rafaello.Gdybym miała porównywać,to Excelsior zdecydowanie wygrywa.Polecam każdemu!Jeżeli kiedykowliek go zobaczycie,bierzcie śmiało! :D
Ocena:6/6

20 komentarzy:

  1. Więcej postów tylko nas cieszy :D Wafelek jak z kokosem to i bez recenzji zastanawiałybyśmy się nad jego kupnem a teraz to nawet byśmy się nie zawahały tylko od razu brały kilka sztuk :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Częściej posty???? JUPI!!! Nawet nie wiesz jak się cieszę :) Im więcej tym lepiej :)

    Nie przepadam za kokosem ale wafelek wygląda smacznie i jeszcze tak ładnie o nim piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram sie cześciej :D
      Oj,ale wafelek polecam!

      Usuń
  3. Jeśli smakuje lepiej niż Rafaello to faktycznie musi być nieziemski :D Wygląda naprawdę apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej! :D A wygląd nie tylko sie liczy,smak! ;)

      Usuń
  4. Jest kokosowo? :D To ja go śmiało nie wezmę. :D Brrrr. :D Czekam na kolejne posty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubisz kokosa? ;o Szkoda,wiecej dla mnie Xd

      Usuń
  5. Ja cieeeee, ale bym chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Też miałam problem z przekręcającymi się zdjęciami - musisz wejść w galerię na swoim profilu w Google+ i tam przekręcić :P

    Uwielbiam Knoppersa, Rafaello także, więc chętnie bym spałaszowała takiego wafelka <3 A więcej postów bardzo cieszy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,dziekuje,nastepnym razem tak zrobię ;)
      Dziekuje,bedzie wiecej :)

      Usuń
  7. Po zdjęciu mniam, ale po opisie konsystencji... błe, błe.

    OdpowiedzUsuń
  8. pysznie wygląda ja bym go jeszcze czekolada oblała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo,taki byłby pyszny!Koniecznie z biała czekolada XD

      Usuń
  9. Jadłam taki ale w wersji mlecznej i orzechowej. Pamiętam, że jeden smakował mi bardziej drugi mniej, ale za nic nie mogę sobie przypomnieć który jak. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podejrzewam,ze orzechowy był lepszy XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)