wtorek, 5 lipca 2016

Bellarom-czekolada melczna z kakaowymi ciasteczkami Neo + Ritter Sport Weisse Joghurt-Mousse

Cześć!

Dawno nie pisałam,ale potrzebna mi była taka mała przerwa.Mam nadzieję,że się nie gniewacie i na pocieszenie dodam,że mam cały asortyment nowych recenzji XD Tak więc dzisiaj zacznę od 2 ,bo są dość krótkie-zachwalanej czekolady z Lidla oraz tej mojej wymarzonej-białego Rittera z musem jogurtowym :D Zapraszam do recenzji!

Czekolada Bellarom z Lidla była jedną z nielicznych,których baardzo chciałam spróbować.No i w końcu kupiłam i doczekałam się.
Szata graficzna zdecydowanie zachęca do otworzenia i zjedzenia.Dodam też,że nie jest to normlana 100-gramówka,a porządna 200-gramówka,więc dostajemy tak jakby 2 tabliczki w jednym.
Po otworzeniu czekolada pachnie wyraźnie kakaowo.I powiem szczerze,że tylko kakaa się tu doszukałam-chyba zepsuł mi się węch,albo  stracił kondycję XD
Wzięłam dużą i ciężką kostkę do ust-mocno słodka,wyraźnie mleczna ,na języku rozpuszcza się gładko,ale jest bardzo mięsista.Ma w sobie trochę ,,mlecznej głębi,,jednak nie umiem tego dobrze opisywać,więc nie będę się pogrążać XD .Ciastka Neo są miękkie i chrupiące,takie,jakie powinny być w czekoladzie-dobrze! :D 
 Nie będę ukrywać,że jest to bardzo słodka czekolada.Ale ta czekolada jest też w sobie naprawdę pyszna,a kostki ma ogromne(ja już po jednej miałam dość XD).Więc zdecydowanie polecam ;)
 Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:Lidl
cena:coś koło 7 zł ;)

To jeszcze nie koniec,mili Państwo ;D Czeka na Was jeszcze wyczekiwana i wymarzona przeze mnie czekolada!!
Ritter wśród recenzentów nie cieszy się zbyt dużym uwiebieniem ani zainteresowaniem ,ale dla mnie ta firma ma swoje pyszności i niedobrości-pyszna jest np.czekolada kokosowa,a obżydliwa maślankowo-cytrynowa albo marcepanowa(przynajmniej dla mnie ;P) .Czy ta,na którą tak wiernie polowałam zalicza się do pyszności,czy niedobrości?
 Zacznę od tego,że na zdjęciach jest miniaturka-miałam takich 3,ale czekoladę pełnowymiarową też mam w swoich zbiorach ;)
  Szata graficzna jest skromna,ale przemawiająca-nie wiem jak Was,ale mnie zachęca ;)
Po otworzeniu delikfentka pachnie wyraźnie waniliowo,nie doszukałam się jednak tutaj kwaskowatości jogurtu.
W smaku sama czekolada,czyli biała warstwa zewnątrzna,jest słodka,rozpuszcza się wyraźnie bagniście(albo bagienkowo,jak kto woli XD),wyraźnie waniliowo.
Sam mus natomiast jest kwaśny,ale przy tym pyszny,bardzo delikatny i orzeźwiająco-jogurtowy.
 Razem jest bardzo,bardzo słodko(ostrzegam tych,co nie lubią!) ale może to tylko moje odczucie,bo dawno nie jadłam słodyczy i wszystko wydaje mi się za słodkie ;P Ale mimo wszystko jest naprawdę pysznie.Nie pożałowali nadzienia (ani cukru XD) ale to zdecydowanie na plus.
Nie zawiodłam się-tego Rittera mogę z radością zaliczyć do pyszności :D
Ocena:6/6
gdzie kupiłam:Netto w Niemczech(pełowymiarową w Auchan)
cena:pełnowymiarowa koło 5 zł,ta była w zestawie miniaturek ;)

Przygotujcie się niedługo na kolejne recenzje,będe starała się dodawać jak najczęściej :D

26 komentarzy:

  1. Mam tą pierwszą i niedługo biorę se za jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja o dziwo kocham tą czekoladę maślankowo cytrynową! Ale każdy ma inne gusta ;) A tą z OREO to sama muszę kupić, tak mnie zachęciłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie smakowała jak płyn do mycia naczyń :p Xd

      Usuń
  3. Żadnej nie jadłam, ale tą z Lidla kupię przy najbliżej okazji. Białej ritterki to raczej szybko nie spotkam, ale czuję, że bardzo mi by smakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupuj,bo warto! a Ritter jest jeszcze w Auchan!

      Usuń
    2. Nie wiem kiedy uda mi się być w Auchan, ale będę pamiętać ;)

      Usuń
  4. No w końcu jesteś :) Miał być haul zakupowy no i gdzie on jest? :) Czekamy.... :)

    Czekolad nie jadłam - wybieram tylko te ciemne ale dziękuję za recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ze miał być haul,ale juz te wszystkie rzeczy lezą w szafie XD Albo kolczyki sa na moich uszach,juz nawet nie pamietam co kupiłam...XD
      Ach,rozumiem-niestety na razie nie mam recenzji żadnej ciemniej w zanadrzu XD

      Usuń
    2. Szkoda ale rozumiem :)

      Czemu niestety - recenzuj to co chcesz i to co lubisz :) ja wszytsko czytam z przyjemnością ;)

      Usuń
  5. Widziałam wielokrotnie tę dużą czekoladę w Lidlu. Lubiłam Milkę Oreo i myślałam, że ta jest do niej podobna, ale widać, nie ma tutaj białej masy, są tylko ciastka :D
    A Ritter Sport uwielbiałam mleczną i nugatową <3 Innych nie jadłam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ta nie ma nadzienia ,ale dorównuje Milce! :D
      Nugatowym jest super,ale tą tez polecam ;)

      Usuń
  6. Bellarom to taka słabo doceniania marka,a ma naprawdę pyszne i tanie czekolady. Ta niby Oreo tez mnie zachwyciła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie,jest niedoceniania!A dobra!

      Usuń
    2. Jadłam gorzką Bellarom taką 100g i mi nie smakowała... zarówno ja jak i moi rodzice wyczuliśmy w smaku tłuszcz ;/ nie wiem jak teraz ta czekolada po zmianie opakowania ale od tamtej pory nie kupiłam. Kiedyś dostałam w prezencie mleczną z migdałami - moja siostra stwierdziła, że smaczna ale za słodka :) Teraz to chyba wyprzedają te czekolady w Lidlu - dzisiaj widziałam wszystkie na promocji a nie zauważyłam aby były w ulotce

      Usuń
  7. A teraz w Lidlu będą rożki z tymi ciasteczkami Neo, coś chyba w stylu tych rożków Oreo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej Bellarom coś słyszałam. :D Że właśnie bardzo dobra. :D Sama okazji nie miałam spróbować, ale kiedyś kupię. :D - o ile jeszcze będzie, bo coś słyszałam, że powoli znika z lidlowych półek? ; o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znika? :o To tego to nie słyszałam-dobrze ze kupiłam wczesniej XD Ale sprobuj,bo warto-mi wystarczyła jedna kostka do zaslodzenia ;)

      Usuń
  9. MIĘKKIE i chrupiące? Wtf? To się przecież wyklucza :P Przedwczoraj dostałam rządek od mamy, zjem najprawdopodobniej w niedzielę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieprawdopodobne,a jednak! :D Dkatego ta czekolada mi sie podoba! :)

      Usuń
  10. Pewnie gdybym chwyciła po pierwszą to smakowałaby mi bardzo - czekolada i ciastka, to się zawsze udaje. Jednak pewnie bym jej nie kupiła, bo mam dość wszystkich rzeczy na kształt oreo. Ile można?
    Za to druga - o super. Biała, a to zawsze na duży plus, a do tego jogurt przyjemnie orzeźwiający. No żyć nie umierać. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno by ci smakowała!A ja nie mam dość rzeczy z dodatkiem oreo-moge jesc na potęgę XD
      A drugą polecam! :D

      Usuń
  11. Jejj zgadzam się z obiema ocenami :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkim ta tabliczka z Neo bardzo smakuje a nam strasznie zajeżdżała tanimi figurkami z czekolady :/ Może jakiś felerny egzemplarz nam się trafił :P
    A na tą nową ritterkę polujemy! Marzy nam się bardzo ale póki co jakoś nie jest nam dane jej spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)