poniedziałek, 6 czerwca 2016

Multaben Balance Snack Erdbeer-Vanille Geschamck & Alpro Classic Coconut-jogurt z mlekiem kokosowym

Cześć!
Dzisiaj mam perspektywę,że jutro nie muszę iść do szkoły(moja klasa jedzie na wycieczkę XD) i mam taką super sielankę :D Dlatego na spontanie postanowłam napisać posta z dodatkowym prezentem dla Was-Alpro kokosowe,którego większość z Was było ciekawi :D

Ten baton kupiłam jeszcze w Berlinie w DM'ie ;) Na dziale ze zdrową żywnością.
Opakowanie prezentuje się ładnie,kojarzy mi się z batonami proteinowymi,jednak ten taki nie jest.To zwykły ,,zdrowy,, baton(choć skład przeciętny,gdzie ta zdrowy XD)
 Pachnie słodko śmietanką i białą czekoladą,co bardzo mi się podoba :) To,co jeszcze zauważyłam na początku,to jego twardość-trudny do przekrojenia :/ Ale w środku nam to wynagradza-miękki,piankowy,słodki.
Czekolada w polewie jest też słodka i całkiem smaczna,chociaż szału nie ma.
 W batonie są też małe kawałki truskawek,jednak bardzo mało je czuć,praktycznie nic nie wnoszą.
Razem jest słodko i smacznie,choć całość jest twarda i trudna do pogryzienia.
 Ciężko mi podsumować tego batona-z jednej strony dobry,z drugiej za twardy i za mało truskawkowy.Smaczny,ale bez szłąu,tylko na spróbowanie-o tak bym to ujęła XD
 Ocena:4/6
gdzie kupiłam:DM w Berlinie
cena:nie pamiętam XD


I druga,bardzo ciekawa rzecz,którą kupiłam też w DM'ie,tym razem jednak w Pradze ;) Bardzo się ucieszyłam,jak zobaczyłam ten jogurt ,bo jest on u nas nie dostępny :D Zapraszam na jego recenzję!
 Opakowanie typowe dla Alpro-klasyczne i nie przekombinowane ;)
Po otworzeniu od razu dostrzegłam,że jest dość rzadki,ale nie bardzo.Zapachniał od razu intensywnie kokosem,jednak nie takim sztucznym,a świeżym!:D To było takie apetyczne...
 Pierwsza łyżeczka ląduje w buzi i...słodki,ale minimalnie.To zdecydowanie nie jest przesłodzony produkt.W tle wyraźnie czuć tę nutę świeżego kokosa.Czuć też słodkie mleczko...sojowe,tak,na pewno sojowe,jednak komponuje się ono tutaj naprawdę dobrze!
Jest to dla mnie pyszny,delikatny i nieprzesłodzony budyń.Dla wszystkich fanów kokosa! :D
Ocena:5+/6(bo za mały XD,no do czegoś trzeba się przyczepić :p)
gdzie kupiłam:DM w Pradze
cena:nawet nie spojrzałam,od razu był mój XD

15 komentarzy:

  1. Baton nie kusi, ale to Alrpo...pragnę! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię twarde batony, więc ten mi się podoba, ale kokosowe alpro jeszcze bardziej - uwielbiam ich desery :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wole,zeby baton był miękki XD
      A deserki alpro tez uwiebiam,sa pyszne!

      Usuń
  3. Lubię twarde batony, więc ten mi się podoba, ale kokosowe alpro jeszcze bardziej - uwielbiam ich desery :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te produkty :) Zawsze lubiłam twarde wafelki i batony - nawet teraz wolę lekko podsuszony chleb od tego świezego (takie moje małe wypaczenie:P), więc to by nie przeszkadzało - przeszkadzałaby mi w nim zbyt wysoka słodycz i biała polewa :P Alpro też nie dla mnie - nigdy nie byłam wielbicielką takich puddngów ale cieszę się, że dowiedziałam się, że taki smak w ogóle istnieje.. dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba wole miękki rzeczy,no.wlasnie świeży,miękki chleb.Hyba,ze chodzi o taki ciepły,podpieczony-wtedy i ja wole taki ;)
      Szkoda,ze alpro nie dla ciebie,myśle,ze by ci zdecydowanie posmakowało ;)

      Usuń
    2. Ja to jednak lubię jak jest twardo a nie miękko i rozlaźle :P
      A co do deseru to nigdy nie przepadałam za takimi - puddingami z Koroną zajadała się moja młodsza siostra ;)

      Usuń
  5. Nie lubię słodyczy o smaku sernika z owocami, a ten zdecydowanie się pod nie podciąga. Alpro z kolei wyrwałabym Ci z torby, gdybyśmy jechały tym samym środkiem transportu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię sernikowe pyszności XD
      Oj,ty kradzieju! XD Zamknelabym torbę na klucz XD

      Usuń
    2. Nie zdążyłabyś. W momencie, w którym byś zamykała, deserku już dawno by tam nie było :D

      Usuń
  6. Batonik ciekawy ale nie jest to pozycja dla nas obowiązkowa ;) Za to deserek chcemy i to bardzo :D Ciekawe jesteśmy kiedy w końcu będzie go można dostać na naszych półkach sklepowych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,ja tez czekam az edzie u nas dostępny!

      Usuń
  7. Czekałam na ten jogurt! :) Kurde, szkoda, że na stronie producenta można kupić, ale zamówienie musi być za 50zł.. A tak, brałabym czteropak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,dlatego w końcu sie za niego wzięłam ;) 50 zł?!Tożto rozbój w biały dzien!Nie martw sie,niedługo i u nas chyba beda ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)